Tråd för värdelöst vetande del 31

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare EmmaW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 77 639
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm kramp i magmunnen, höger arm och hand, kul:crazy:
Ska ju följa med på agility tävling till Vimmerby om några timmar ju. Hoppas värktabletten börjar hjälpa snart.

Pigalle jag är med fortfarande vaken men är det värmen och ryggen som är bovarna.
Undras hur vi ska komma upp när det är dags?!
Hoppas du snart mår bättre och att medicinen gör sitt snabbt.

Ja hmm försov mig. Hade stängt av larmet :/
Men nu är vi på väg och framme snart. :)
Usch vad surt att försova sig, jag kom upp i tid tack vare att en mycket god vän ringde och tjatade upp mig.
Kom iväg på loppisen och gjorde bra klipp som jag är nöjd med :bump:

16:55 Nu vräker regnet ner igen här.

Senast ändrad:
Skönt att slappa i soffan! Det var rätt plågsamt att sitta i en bil utan fungerande ac hem från tävlingen idag. Vilket resulterade i två glassar på vägen och fyra glas saft väl hemma:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 198
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 261
Senast: Lejontand
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 178
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 718
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka