Tråd för värdelöst vetande del 31

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare EmmaW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 77 639
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tänkt att idag skulle vara sista dagen som jag äter godis innan jag tar tag i mitt nya liv, så jag får se hur det blir med godissuget de närmaste dagarna. :)

Så har jag med tänkt. Men då räknas nog inte gårdagen då det slank ner 1 dajm, 2 glassar och en dammsugare:p
Men man kan ju alltid börja på nytt:angel:

Mkt svalare och mullrar lite häromkring med. Fast det har inte varit mkt till regn. Sitter på agility tävling och väntar på sista klassen. Skönt att slappa i tältet bara.
Här finn inte moln i sikte men svalare pga av att det fläktar....ser ut att dröja med regn ett tag till men om du är i vimmerby så kanske det är det som är på g hitåt :p

Här finn inte moln i sikte men svalare pga av att det fläktar....ser ut att dröja med regn ett tag till men om du är i vimmerby så kanske det är det som är på g hitåt :p

Började ösregna precis när de skulle börja med den öppna klassen. På Öland idag igår var det Vimmerby :)
Hemma igen nu och här var vädret bättre. Nån skur har det kommit men inte mkt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 198
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 261
Senast: Lejontand
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 178
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 718
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka