Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tänkt att idag skulle vara sista dagen som jag äter godis innan jag tar tag i mitt nya liv, så jag får se hur det blir med godissuget de närmaste dagarna. :)

Så har jag med tänkt. Men då räknas nog inte gårdagen då det slank ner 1 dajm, 2 glassar och en dammsugare:p
Men man kan ju alltid börja på nytt:angel:

Mkt svalare och mullrar lite häromkring med. Fast det har inte varit mkt till regn. Sitter på agility tävling och väntar på sista klassen. Skönt att slappa i tältet bara.
Här finn inte moln i sikte men svalare pga av att det fläktar....ser ut att dröja med regn ett tag till men om du är i vimmerby så kanske det är det som är på g hitåt :p

Här finn inte moln i sikte men svalare pga av att det fläktar....ser ut att dröja med regn ett tag till men om du är i vimmerby så kanske det är det som är på g hitåt :p

Började ösregna precis när de skulle börja med den öppna klassen. På Öland idag igår var det Vimmerby :)
Hemma igen nu och här var vädret bättre. Nån skur har det kommit men inte mkt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
763
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 572
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar