Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv har jag bilat 350 mil med två barn de senaste två veckorna, och har 100 mil kvar. Men motivationen lyser fortfarande med sin frånvaro :laugh:
:nailbiting: Då vet jag vad jag har att förvänta mig om 2,5 år!
Det är inte lätt att hitta balansen alltså. Ibland längtar jag också efter ett jobb igen.
Inte behöva tänka på att man måste plugga och så.
Men nu har jag ju som sagt faktiskt precis börjat, så nu får jag inte dra ner mig!:rofl:
Kan dock inte rå för min rastlösa själ!

Konstigt hur man kan bra och dåligt samtidigt. Har haft en toppenhelg i Skara (trav) där jag slumpmässigt fick reda på att jag träffade Petronella.
Härlig dag i dag också.
Men ändå moler ångesten i mig och jag känner mig låg och tillfreds samtidigt. Bra konstig....

:nailbiting: Då vet jag vad jag har att förvänta mig om 2,5 år!
Det är inte lätt att hitta balansen alltså. Ibland längtar jag också efter ett jobb igen.
Inte behöva tänka på att man måste plugga och så.
Men nu har jag ju som sagt faktiskt precis börjat, så nu får jag inte dra ner mig!:rofl:
Kan dock inte rå för min rastlösa själ!

Vad läser du?

Jag har fått värmeexem på heeeeelt fel ställe :o
Tur nog hade jag potatismjöl hemma.
Nån som kan nåt annat bra knep?
Kan ju fasiken knappt gå ut med vovve för det svider och skaver :p

Jag har helt snöat in mig på Ica´s förpackning med "frusna bär och frukter" och så lite vispad grädde till, smarrigt! :d

vv begravde Liza i söndags och sedan var planen att åka hem igen igår, men min syster fick förhinder så jag stannade en natt extra hos pappa. Imorse kl 7 åkte vi ut och plockade blåbär så nu har jag 5 liter som bara ska frysas in. Och var en snabbis inom IKEA på vägen hem och köpte filtar som jag tänkte ge till lokala katthemmet. Och nu på kvällen umgicks jag med min favoritkollega, fick tom klappa lite på hennes ragdolls. Men blir ledsen varje gång jag går ut i köket och ser Lizas mat och vattenskålar :(

vv begravde Liza i söndags och sedan var planen att åka hem igen igår, men min syster fick förhinder så jag stannade en natt extra hos pappa. Imorse kl 7 åkte vi ut och plockade blåbär så nu har jag 5 liter som bara ska frysas in. Och var en snabbis inom IKEA på vägen hem och köpte filtar som jag tänkte ge till lokala katthemmet. Och nu på kvällen umgicks jag med min favoritkollega, fick tom klappa lite på hennes ragdolls. Men blir ledsen varje gång jag går ut i köket och ser Lizas mat och vattenskålar :([/QUOTE
Stor kram!

vv begravde Liza i söndags och sedan var planen att åka hem igen igår, men min syster fick förhinder så jag stannade en natt extra hos pappa. Imorse kl 7 åkte vi ut och plockade blåbär så nu har jag 5 liter som bara ska frysas in. Och var en snabbis inom IKEA på vägen hem och köpte filtar som jag tänkte ge till lokala katthemmet. Och nu på kvällen umgicks jag med min favoritkollega, fick tom klappa lite på hennes ragdolls. Men blir ledsen varje gång jag går ut i köket och ser Lizas mat och vattenskålar :(

*kramar om*

Kram

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
763
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 581
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar