Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då vet jag vad jag har att förvänta mig om 2,5 år!Själv har jag bilat 350 mil med två barn de senaste två veckorna, och har 100 mil kvar. Men motivationen lyser fortfarande med sin frånvaro
Då vet jag vad jag har att förvänta mig om 2,5 år!
Det är inte lätt att hitta balansen alltså. Ibland längtar jag också efter ett jobb igen.
Inte behöva tänka på att man måste plugga och så.
Men nu har jag ju som sagt faktiskt precis börjat, så nu får jag inte dra ner mig!
Kan dock inte rå för min rastlösa själ!
Vad behöver man göra i Sverige för att få lärarleg.?
Jag vill också ha ett jobb, så jäkla less på att plugga.
Dialonpuder använde jag.Jag har fått värmeexem på heeeeelt fel ställe
Tur nog hade jag potatismjöl hemma.
Nån som kan nåt annat bra knep?
Kan ju fasiken knappt gå ut med vovve för det svider och skaver
Kram!Men blir ledsen varje gång jag går ut i köket och ser Lizas mat och vattenskålar
Stor kram!vv begravde Liza i söndags och sedan var planen att åka hem igen igår, men min syster fick förhinder så jag stannade en natt extra hos pappa. Imorse kl 7 åkte vi ut och plockade blåbär så nu har jag 5 liter som bara ska frysas in. Och var en snabbis inom IKEA på vägen hem och köpte filtar som jag tänkte ge till lokala katthemmet. Och nu på kvällen umgicks jag med min favoritkollega, fick tom klappa lite på hennes ragdolls. Men blir ledsen varje gång jag går ut i köket och ser Lizas mat och vattenskålar [/QUOTE
vv begravde Liza i söndags och sedan var planen att åka hem igen igår, men min syster fick förhinder så jag stannade en natt extra hos pappa. Imorse kl 7 åkte vi ut och plockade blåbär så nu har jag 5 liter som bara ska frysas in. Och var en snabbis inom IKEA på vägen hem och köpte filtar som jag tänkte ge till lokala katthemmet. Och nu på kvällen umgicks jag med min favoritkollega, fick tom klappa lite på hennes ragdolls. Men blir ledsen varje gång jag går ut i köket och ser Lizas mat och vattenskålar
vv begravde Liza i söndags och sedan var planen att åka hem igen igår, men min syster fick förhinder så jag stannade en natt extra hos pappa. Imorse kl 7 åkte vi ut och plockade blåbär så nu har jag 5 liter som bara ska frysas in. Och var en snabbis inom IKEA på vägen hem och köpte filtar som jag tänkte ge till lokala katthemmet. Och nu på kvällen umgicks jag med min favoritkollega, fick tom klappa lite på hennes ragdolls. Men blir ledsen varje gång jag går ut i köket och ser Lizas mat och vattenskålar
Mina trakter Välkommen hitåt !Idag ska det bli en tur runt om i Östergötland. Roadtripp med sambon.
Jag pluggar Germanistik. Alltså typ tysk språk-och litteraturvetenskap!Vad läser du?