Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
30/8 70.8
6/9 70.1
13/9 69.8
20/9 70.0
27/9 *cookies*
4/10 69.7
11/10 glömde
18/10 69.5
Svullen, kan inte ens knäppa mitt armbandsur
Svullnad beror ofta på stopp i lymfsystemet.Alltså galet svullen och har ont i fötterna. Men jag tror jag har slarvat med levaxinet så det är nog därför. Har två burkar med måltidsersättning från protein.se, tänkte köra all in på vardagarna tills burkarna är slut. Utom när jag i skolan men där brukar jag äta bra.
Lycka till imorgon!Sju veckor med ”flyt” och -20,3 kg. Imorrn blir det operation, är så sjukt nervös! Kommer inte kunna sova inatt... vill gå ner 18 kg till sen är jag nöjd, även om det finns mer att ta av efter det oxå!
Lycka till imorgon!
Lycka till!tack! Det behövs! Tror säkert det går jättebra men nervös som sagt!
aimn är de allra, allra bästa! Stronger har bra med, men aimn är mycket mjukare och sitter bättre!En fråga till er som tränar, bra träningstights som formar och "lyfter". Tips på detta? Har xl eller stl 46-48.
Har för övrigt stannat på 102,5kg just nu, skönt med lite balans. Började 2018 på 117,7kg, var nere i 103,6 förra sommaren, tillbaka på ca 112,5 kg i början på sommaren. Mått dåligt psykiskt vilket tyvärr resulterade i rejäl viktnedgång. Blir lite dubbelt när man går ner så mkt och samtidigt vet att det beror på väldigt skadliga vanor under längre tid. Men kommit tillbaka på bättre matvanor igen men ändå stabiliserat vikten. Så nu tänker jag fortsätta neråt eller i alla fall viktstabil. Hoppas på att ligga på stabilt tvåsiffrigt till sommaren och en bättre självkänsla.
Har läst på en del under veckan och bestämt mig för att satsa på LCHF. Känner mig otroligt redo och peppad! Har skrivit ut en massa recept och satt in i en pärm för att undvika ”jag vet inte vad jag ska äta så jag skiter i allt-syndromet”. Diskuterade LCHF med min gyn häromdagen och hon var positivt då jag har PCOS - i vissa fall hjälper LCHF mot det då PCOS kan leda till insulinresistens.
Invägning och start blir på söndag. Det känns bra att ha väntat en vecka och fundera för att ta ett informerat beslut istället för att kasta mig in i tex kaloriräkning för att sedan ge upp igen.
Ska fortsätta klura på hur jag ska dokumentera viktnedgången utan att det blir överväldigande. Skulle gärna vilja ha en app där man kan lägga in delmål, vikt och få grafer, etc. Någon som har tips? Lifesum funkar inte då det triggar kaloriräkning.
Tack! Ska kolla uppjag har monitor your weight. Dock nyss börjat använda den men känns bra ändå!
Jag läste någonstans om de som blir triggade av att väga sig (nu vet jag inte om det gäller dig), att det kan hjälpa att mäta sig på utvalda ställen. Ett tag var det många här på buke som gjorde det.Har läst på en del under veckan och bestämt mig för att satsa på LCHF. Känner mig otroligt redo och peppad! Har skrivit ut en massa recept och satt in i en pärm för att undvika ”jag vet inte vad jag ska äta så jag skiter i allt-syndromet”. Diskuterade LCHF med min gyn häromdagen och hon var positivt då jag har PCOS - i vissa fall hjälper LCHF mot det då PCOS kan leda till insulinresistens.
Invägning och start blir på söndag. Det känns bra att ha väntat en vecka och fundera för att ta ett informerat beslut istället för att kasta mig in i tex kaloriräkning för att sedan ge upp igen.
Ska fortsätta klura på hur jag ska dokumentera viktnedgången utan att det blir överväldigande. Skulle gärna vilja ha en app där man kan lägga in delmål, vikt och få grafer, etc. Någon som har tips? Lifesum funkar inte då det triggar kaloriräkning.