Vägning idag. Blev 1 kilo ner. Alltid ngt! Hade hoppats på lite mer då jag hållit stenhårt på dieten men får nog ändå vara nöjd.
Rasslar iväg lättare i takt med att kortisonet fasas ut, så bra ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vägning idag. Blev 1 kilo ner. Alltid ngt! Hade hoppats på lite mer då jag hållit stenhårt på dieten men får nog ändå vara nöjd.
Rasslar iväg lättare i takt med att kortisonet fasas ut, så bra ändå
Man blir ju tyvärr galet fixerad vid mat när man vill gå ner I vikt. Man drömmer ju om mat.Varför blir man hungrig av att äta? Det skulle vara så mycket lättare om jag kunde köra cold turkey och sluta äta helt.
Tack!
Jag har fortfarande en hög dos så det motverkar nog en del fortfarande. Men det är bara att hålla i!
https://www.fatsecret.se/kalorier-näring/search?q=Löjrom
Goda nyheter är att du kan äta 1/2 kg löjrom om dagen och ändå bara konsumera 632 kalorier
Jag hade aldrig klarat mig! Delvis på grund av att jag varken äter matjesill eller löjrom... men den låter klart roligare än andra varianter jag hört, dock kanske inte hälsosam i långa loppet. Det är ju jättelite mat.Min diet nu är rätt enformig men ganska trevlig!
Frukost: Ett ägg på gluten och laktorfri knäckemacka. Kaffe.
Middag: Två kokta potatisar, 50 gram matjesill, en halv matsked gräddfil och massa färsk gräslök.
Kvällsmål: löjrom
Har inga större problem att hålla mig på 1000 kcal per dag. Utmaningen är ju om man "måste" äta ute eller om man ska äta tillsammans med folk. På torsdag är jag tex bortbjuden på middag.
Jag hade aldrig klarat mig! Delvis på grund av att jag varken äter matjesill eller löjrom... men den låter klart roligare än andra varianter jag hört, dock kanske inte hälsosam i långa loppet. Det är ju jättelite mat.
1000 kcal ÄR i och för sig lite om man tänker långsiktigt.. Men du har ju viktmål så jag förstår rivstarten!Så lite är det väl inte? Drygt 1000 kcal. Blir jag hungrig så äter jag ngn matsked mini-keso med örtsalt. Min nya last Faktiskt riktigt gott!
Så lite är det väl inte? Drygt 1000 kcal.
Det motsvarar att gå på pulverdiet (vlcd), det brukar bli 1000 kcal på en dag med 5 påsar pulvershakes.Så lite är det väl inte? Drygt 1000 kcal. Blir jag hungrig så äter jag ngn matsked mini-keso med örtsalt. Min nya last Faktiskt riktigt gott!
Ganska säkert hyfsat lägre än din bmr.
Vet ju exakt hur drygt det är med kortisonfläsk och hur gärna man vill bli av med det, men man gör sig ingen tjänst att underäta. Speciellt inte när kroppen är krasslig och behöver energi till att läka
Det motsvarar att gå på pulverdiet (vlcd), det brukar bli 1000 kcal på en dag med 5 påsar pulvershakes.