Ja, tänkte gå dit och fråga om jag får gå runt och titta.Jag bad att få gå in och titta innan jag köpte mitt kort.
Just för att känna om det var ok "stämning" som jag kände mig tillräckligt bekväm i. Allt från färgen på väggarna och hur duschen ser ut till vilken musik (och volym!) och blandningen av folk som inverkar på ett sätt jag inte kan förklara...
Ratade ett ställe som jag först trodde på och blev positivt överraskad av ett jag trodde mindre på.
Detta gym har träningskort som kostar mellan ca 3000 och 30000 kr per år, så det är nog väldigt blandat där.Jag fick gå runt och se allt på gymmet innan jag skrev på. De har t.o.m. ett särskilt program för viktminskning men eftersom jag jobbade skift då så passade det inte för mig. Det finns alla sorter på gymmet. Eftersom det är lite dyrare så faller fattiga ungdomar bort. Många som är riktigt gamla som tappert tränar.
Folk är ju på gymmet för att träna, inte för att glo på och kommentera andra människor, så risken för att du råkar ut för det är hyfsat mikroskopisk.
Tack alla för peppning!