Bra jobbat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det coronavaccinet? Jag var nog dålig två veckor efter det. Kännbart även efter en månad på orken. Men jag är sån som blir superdålig av en vanlig förkylning.Det här blir en spännande vecka.
Fick enorm ledvärk efter vaccinationen för 10 dagar sedan och den ger sig inte.
Så nu ska jag testa att köra antiinflammatoriskkost ett tag så får vi se om vi kan få bukt med värken.
Det är inte nyttigt att börja dagen med två Alvedon för att kunna ta sig ur sängen.
InfluensavaccinetÄr det coronavaccinet? Jag var nog dålig två veckor efter det. Kännbart även efter en månad på orken. Men jag är sån som blir superdålig av en vanlig förkylning.
Det är å andra sidan bättre att börja dagen med 2 alvedon om det räcker för att få dig att komma igång.Det är inte nyttigt att börja dagen med två Alvedon för att kunna ta sig ur sängen.
Tack Ameo för perspektivet.Det är å andra sidan bättre att börja dagen med 2 alvedon om det räcker för att få dig att komma igång.
//hon som ätit Alvedon (eller annan paracetamol) dagligen i över 15 år.
Värt att tänka på att vid inflammation, smärta osv osv så ökar kortisolet. Kortisolet ökar i sin tur blodsockret. Så för dig kan det faktiskt vara värt att ta till exempel panodil lite tidigare än vad jag gissar att du gör. (Baserar det helt på att du är kvinna, förmodligen hästmänniska som troligen tänker "Äsch, så illa är det inte" och struttar vidare).Tack Ameo för perspektivet.
Jag tänkte bara att om antiinflammatorisk kost kan hjälpa vill jag testa. Fick tips om det och eftersom jag har både diabetes typ två och psoriasis så kanske jag mår bättre av det
Hur många kalorier tänker du dig att te innehåller?Jag har fastnat på 63-64 kilo. Det stör mig lite, främst för att jag verkligen gillar min kropp när jag väger 63, men när jag väger 64 så är känslan av kroppen påtagligt annorlunda. Och jag diffar ju lätt mycket i vikt. Så jag skulle behöva väga typ 61 för att verkligen vara nöjd, slippa onda knän och allt det där.
Men då är frågan, orkar jag det? Det handlar ju inte bara om att gå ner i vikt, som är nog så svårt för mig, utan också att klara av att hålla den där.
Just nu så dricker jag lite kalorier också, vintern för med sig tedrickande. Varje morgon börjas just nu med lussebullete. Eller ja, jag tog det sista idag, hoppas verkligen att mitt paket med nytt te dyker upp snart. Har saffranste att väga upp med - men det är inte riktigt lika gott.
Hur som helst... Jag har inte bestämt mig hur jag vill göra än. Det är ett svårt val tycker jag. Kanske löser det sig när jag börjar rida mer? Hästen är nu även insutten i trav så det kanske blir mer ridning så småningom.
När man har honung och oatlys iMat så räknar jag med minst 100 kalorier.Hur många kalorier tänker du dig att te innehåller?
Ja det blir ju lite kalorier då. Kan du inte köra utan det eller du gillar det inte alls då?När man har honung och oatlys iMat så räknar jag med minst 100 kalorier.
Nej jag tycker tyvärr inte att det är gott utan. Kanske att jag kan prova ena nya teet, det var väldigt sött.Ja det blir ju lite kalorier då. Kan du inte köra utan det eller du gillar det inte alls då?
Jag dricker te helt utan något, men fick höra av en dietist att det innehåller kalorier ändå. Ja, typ 2.... så det var därför jag undrade.