Nej, det var mitt fel. Jag frågade ju om mangon och hallon. Men sedan glömde jag det och trodde att du svarade om pytten. Och jag kan inte ens skylla på att jag är gravid
Skendräktig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det var mitt fel. Jag frågade ju om mangon och hallon. Men sedan glömde jag det och trodde att du svarade om pytten. Och jag kan inte ens skylla på att jag är gravid
Skendräktig?
Skyll på klimakteriet!Nej, det var mitt fel. Jag frågade ju om mangon och hallon. Men sedan glömde jag det och trodde att du svarade om pytten. Och jag kan inte ens skylla på att jag är gravid
Suget efter gröna ärtor är starkt motiverande!Power through! @Trani
Ähhh, jag tror du blivit gravid på något ytterst gudomligt och välsignat sätt! Nästa Jesus måste faktisk vara göteborgare och heta Glenn, det är min troOch nej, det finns noll och nada chans eller risk att jag faktiskt skulle vara dräktig/havande/välsignad på riktigt. Så ta det som en komplimang, jag lider liksom med dig
OT:Ähhh, jag tror du blivit gravid på något ytterst gudomligt och välsignat sätt! Nästa Jesus måste faktisk vara göteborgare och heta Glenn, det är min tro
Hur gör man det? Är det gott eller gudomligt?Samlar kraft för att göra spaghetti med ärtpesto. Efter en festlig helg ser dock köket tyvärr ut som jag kände mig igår.
Han tror att vår ståtliga stad heter "Jätte borg". Vad fasen är det för mening att ha ett barn med superdialekt när han inte ens fattar vad jag säger?
Ähhh, jag tror du blivit gravid på något ytterst gudomligt och välsignat sätt! Nästa Jesus måste faktisk vara göteborgare och heta Glenn, det är min tro
Alltså jag vill inte skrämmas, men Jätteborg låter farligt likt Jällefall... *styjkekjamiz*
Jo, jag har väl gnidit mig emot någon på spårvagnen. Eller kanske en faktisk spårvagn? Har alla Glenn fått spårvagnar uppkallade efter sig? Jag skulle lätt kunna tänka mig att ta en avkomma på Hysén liksom.
Ähhh, jag tror du blivit gravid på något ytterst gudomligt och välsignat sätt! Nästa Jesus måste faktisk vara göteborgare och heta Glenn, det är min tro
Som kommer att göra vattnet till öl istället för vin då?
*har fördomar att öl är vanligare än vin bland industriarbetare/fotbollssupportrar *