Till din ära ska jag hälla riktig mjölk - från kor - i moset, inte havremjölk.
Vad hände med getmjölken? Stall och fisk och curry
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till din ära ska jag hälla riktig mjölk - från kor - i moset, inte havremjölk.
Lite för mycket stall även för min smak. Jag tror att det är rent slöseri att använda den i samma måltid som de stackars spättorna, om det inte är så att man önskar dölja fisksmaken.Vad hände med getmjölken? Stall och fisk och curry
Vill du komma till mig och äta potatismos med panerad spättafilé och dansk remouladsås?
Gud hör bön!Och nu såg jag vad närmaste restaurangen serverar i fiskväg idag.
Klassiskt sprödstekt strömmingsfilé med skirat smör, lingon och potatismos
lät ju inte heller plågsamt.
Gud hör bön!
jag brukar säga att det går att svälta ihjäl på hönökaka, just för att den innehåller så lite och ger exakt noll mättnadskänsla!(Problemet med hönökaka är bara att jag skulle kunna äta typ ett paket utan att bli det minsta mätt.)
jag brukar säga att det går att svälta ihjäl på hönökaka, just för att den innehåller så lite och ger exakt noll mättnadskänsla!
Dock är det väldigt gott att ha på smör och ost och sen köra den lite snabbt i micron så osten smälter lite Det var fancy matlagning för mig när jag var liten
(Och hoppas det dåliga blir bättre snart!)
För att trösta mig äter jag nu hallon och mango blandat.
Är det gott? Jag hittade både hallon och mango i frysen i går kväll, när jag rensade för att få plats med mer korv och bröd.
Ikväll blir det KRÖGARPYTT! Eller hette den oxpytt?
Jadu. Det beror lite på vilken sort det är.
Kall pyttipanna?Det är jättegott! Tinar dem till hälften i micron, sen får den Tina lite till i rumstemperatur. Äter det till middag också de dagar jag inte orkar varm mat.
Men va fan ...
Förlåt!
Nej, det var mitt fel. Jag frågade ju om mangon och hallon. Men sedan glömde jag det och trodde att du svarade om pytten. Och jag kan inte ens skylla på att jag är gravidJag vet! Jag är gravid! Skyller rakt av på det
I mitt VÄLSIGNADE tillstånd fick jag flr mig stt du oroligt och nervöst undrade om mango och hallon var gott ihop. Kände min plikt att lugna dig.