Skogaholmslimpa! Finns det fortfarande? Sån där söt, lite kompakt, liksom?
Ibland älskar jag dig! "Finns skogaholmslimpa?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skogaholmslimpa! Finns det fortfarande? Sån där söt, lite kompakt, liksom?
Äh, det bara snobbism. Klart hon vet att det finns.Ibland älskar jag dig! "Finns skogaholmslimpa?"
Äh, det bara snobbism. Klart hon vet att det finns.
Japp. Det är en kampanj. "Foodies mot Skogaholm".En foodie
Det enda bröd min sambo äter.Skogaholmslimpa! Finns det fortfarande? Sån där söt, lite kompakt, liksom?
Eh, ja? Jag - i min tur - älskade det som barn, till min danska familjs förtvivlan.Ibland älskar jag dig! "Finns skogaholmslimpa?"
Jag hade gillat honom som tioåring.Det enda bröd min sambo äter.
Eh, ja? Jag - i min tur - älskade det som barn, till min danska familjs förtvivlan.
Jag köper nog bara hipsterbröd och så danskt rågbröd på Netto. Jag ser inte den vanliga bröddisken liksom.Jag tycker den syns överallt. Vi köper sällan bröd sen BARNET blev glutenintolerant, hens bröd finns i frysdisken... nu går det åt så lite bröd att jag köper det på hipsterbageri när jag blir sugen. Det kanske är småbarnsrelaterat? Dagis hade alltid skogaholm. Alla barn åt det.
Jag gillar honom ändå.Jag hade gillat honom som tioåring.
Till kvällsmat: ugnspannkaka med bacon och lingonsylt samt eventuellt världens godaste äppelkaka.
Jag tyckte att prinskorv och potatismos lät jättegottHärligt att du är tillbaka! Blev orolig av prinskorvsincidenten.
Jag köper nog bara hipsterbröd och så danskt rågbröd på Netto. Jag ser inte den vanliga bröddisken liksom.
Jag tyckte att prinskorv och potatismos lät jättegott
(Jag vill BARA ha comfort food just nu när skiten hopar sig i mitt liv )
FiskbullarSamma här, men jag vill ha fiskbullar i hummersås med kokt potatis och massor av svartpeppar. Prinskorv är inte gott.
Fiskbullar
Jag äter sedan ett par veckor (wiener)korv och bröd med stark senap en gång om dagen, antingen till lunch eller middag. Mjölk till. Och det är lika gott varje gång.
Kan betyda att man regredierar när man krisar.
Peppdansar du också så får du stryk.Allt är bra i kris. Hoppas krisen är övergående! Kjamizzar!