Peppdansar du också så får du stryk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Peppdansar du också så får du stryk.
Praliner!
Du måste ju få i dig hela kostcirkeln.
Tårtan blev lyckad! Tjänade bra på att stå till sig över natten. Toppade med moccagrädde (havrevispgrädde och en skvätt kaffe), chokladlöv och rostade hasselnötter. (Löven blev inte perfekta men snygga nog.)Jag vet ju inte om den är god än!
Utgick från ett recept på "mjuk nötkaka" i Sju sorters kakor:
1 dl mjöl
1 dl socker
två teskedar no egg
bakpulver
vanilj
100 g margarin
en skvätt havremjölk
1,12 dl hela hasselnötter som mals
Gjorde två sådana separata bottnar.
Avokadochokladkräm: mixa fyra avokados, en rejäl skvätt sirap, en halv dl florsocker (pga slut på sirap), en klick margarin och lagom mängd smält choklad. En avokado var lite omogen så jag tog en skvätt kaffe också för att balansera.
Haha tack! Fortsätter dock på barnmatstemat som du ser.Härligt att du är tillbaka! Blev orolig av prinskorvsincidenten.
Jag tyckte att prinskorv och potatismos lät jättegott
(Jag vill BARA ha comfort food just nu när skiten hopar sig i mitt liv )
Jag fick hemmagjord pad thai till middag. Ordningen är återställd.
(Hemma igen!)
Aha, lådvin och heroin. Jag var mer inne på att nästa steg i regressionen var ett glas oboy + hönökaka med skivad banan. SÅ jävligt hoppas jag dock inte att det bli.Wienerkorv med senap är väl jättebra att inta när skiten hopar sig. Mycket färre biverkningar än lådvin och heroin exempelvis.
Rostad hönökaka med smör och honung!Aha, lådvin och heroin. Jag var mer inne på att nästa steg i regressionen var ett glas oboy + hönökaka med skivad banan. SÅ jävligt hoppas jag dock inte att det bli.
(Vad konstigt det är med smaker från barndomen. Jag minns EXAKT hur hönökaka med banan smakar. Exakt.)
Tack!
Det fick jag aldrig! Honung fanns inte i barndomshemmet.Rostad hönökaka med smör och honung!
Men, nej! Om skiten alltså.Jag tyckte att prinskorv och potatismos lät jättegott
(Jag vill BARA ha comfort food just nu när skiten hopar sig i mitt liv )
Rostad hönökaka är perfekt, smöret halkar omkring på ett extraordinärt vis innan det absoberas av de små hålen i hönökakan.Det fick jag aldrig! Honung fanns inte i barndomshemmet.
Men rostad hönökaka låter jättegott. Noterar detta inför djupare kris.
(Problemet med hönökaka är bara att jag skulle kunna äta typ ett paket utan att bli det minsta mätt.)
Men, nej! Om skiten alltså.
Vill du komma till mig och äta potatismos med panerad spättafilé och dansk remouladsås?
Rostad hönökaka är perfekt, smöret halkar omkring på ett extraordinärt vis innan det absoberas av de små hålen i hönökakan.
Till din ära ska jag hälla riktig mjölk - från kor - i moset, inte havremjölk.Men gud så snällt!
Ska få ny botoxbehandling imorgon, efter bortåt 10 dagar ska den förhoppningsvis minska den nuvarande migränfrekvensen. Så då är risken mindre att jag måste ställa in. Innan dess vågar jag inte.
Det låter jättegott! Smör som smälter