The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Jäklar! :eek: :eek:

Har du byggt detta själv? Hur många människor spelar du i dom jättehusen? :p

:D Dom ser dock större ut än vad dom är och en del rum är tomma i väntan på smått :angel: men det är allt från 2 simmar upp till 5 i husen.

Japp det är egengjort från scratch :)

Tack! :D Jag gillar att bygga hus och testa nya idéer och hämta inspiration från internet :laugh:

Här är den första gården jag gjorde i Pets :D
sim.jpg

si.jpg

Tjusig gård! :)

*KL*

Här är senaste projektet, har påbörjat en ny gård/tomt och ny familj för omväxlingens skull. Håller på och inreder huset nu men utsidan är klar :) Den här gången blev det ett lite modernare stuk på huset, byggnaden i nederkanten är tänkt att bli ett "växthus" så inte djuren kommer åt att äta upp växterna eller gräva bland dom.

Screenshot-5.jpg

Jag har precis börjat bygga på ett nytt hus. Jag blir aldrig nöjd, men ska visa er när (om?) det blir färdigt! :D

*KL*

Jag har inte spelat på länge nu, inte orkat p.g.a. jobbet, men däremot håller jag på och försöker skapa mig en egen värld :)

*kl

Jag måste köpa en ny dator om jag ska kunna spela trean, så det är bara att glömma :cry:

Spelar fortfarande lite då och då när det finns tid över, påbörjat en ny familj (igen) med 2 simmar och 7 hästar så man har en hel del att göra :angel:

Huset
Screenshot-56.jpg

Stallet
Screenshot-47.jpg

Sneakpeak av insidan :)
Screenshot-5.jpg

Har inte provat rampljuset, får se om jag gör det sen eller inte.

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 566
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 841
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka