The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Den där bebisen konkurrerar ut min i fulhet :p

Förövrigt fick jag ett föl på min:

Screenshot-35.jpg

Han i sin tur fick en normalfärgad häst med ett brunt sto.

Screenshot-38.jpg

Jag som hade hoppats på en knäpp färg! Men jag kanske ska vara nöjd med en rosa/blåprickig häst :angel:

*KL*

Här är mina hästar och ja alla bor i samma hushåll ;) Tyvärr hade jag ingen samlad bild på alla utan det fick bli bild på var och en :crazy:

51.jpg

53.jpg

54.jpg

55.jpg

56.jpg

57.jpg

58.jpg

Tack så mycket! Jag satt och lekte med pose player'n för några dagar sedan och det resulterade i dom här bilderna :D

:rofl: Hur många färger har den där hästen egentligen? :p

Hehe... Lite för många.. :eek: Om vi säger så :D

Den där bebisen konkurrerar ut min i fulhet :p

Förövrigt fick jag ett föl på min:

Screenshot-35.jpg

Han i sin tur fick en normalfärgad häst med ett brunt sto.

Screenshot-38.jpg

Jag som hade hoppats på en knäpp färg! Men jag kanske ska vara nöjd med en rosa/blåprickig häst :angel:

Ja, din var ju i alla fall lite cool och jämnt prickig, min såg ju ut som ett tjernobylfall på rymmen.. Den normalfärgade hade riktigt tuff teckning i huvudet :D

Jättefina bilder!

Var har du fått benlindorna och tränsen ifrån? Vill minnas att det inte finns i mitt sims. Och vad är pose player? :)

Tack! Det är saker som jag har laddat ner från diverse olika sidor, det finns allehanda olika saker att ladda ner till framför allt hästar såsom olika tecken, klippningar, frysmärken, utrustning m.m m.m :)

Pose player är en mod (tror jag i alla fall) som gör att man kan frysa en specifik sim i en pose som man väljer, det finns en massa olika att ladda ner men några basicposer för människosimmarna följer med när man installerar pose playern :)

*KL*

Hallå där, här är en till som är helt frälst på The Sims 3 :P
Har egentligen inte kommit så långt utan brukar bara bygga hus men ge upp halvvägs och börja på ett nytt istället :angel:, mitt tålamod är inte så stort ;)
Har nu iaf en häst som jag försöker tävla så mycket med som möjligt och sedan planerar jag in lite rolig färgavel :) Är det någon som vet hur länge man kan avla på ett sto? Finns det någon max ålder el max antal föl?
Sen så tänkte jag höra om det är någon som vet vad detta är för något? Var tvungen att pausa för att hinna få med den på bild så han inte prova göra något.

33144345.jpg

Aha, trodde att spökena endast var blå/grå och inte röda. Men då vet jag :idea:
Vad bra, stoet har ett par dagar kvar innan hon blir gamling. Hur länge är dem dräktiga då? Haha, känner mig som värsta nybörjaren på det här :rofl:

*kl*
Åh, nu måste jag också spela sims! Funderar på att starta en ny generation eller bara fuska ihop pengar? ..... Tror nog det blir det sista:D

Jag skulle också gärna vilja veta vart man kan skaffa benlindor och dylikt, om nu någon har lust att skicka ett pm;)

Alla mina hästspöken är röda eftersom de har dött av ålder. ^^
Haha jag bryr mig inte om mina hästar så mycket att jag har tänkt på det... :angel: Men simmar är gravida ca 72 timmar iaf!

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 564
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 838
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 012

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka