The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

*kl*

Jag har kört samma familj i flera generationer nu. De föder upp och tävlar hästar. :D Såklart. Det här stoet är en avkomma av en isabellhingst (med okänd härstamning) och ett av "mina" ston som är vit med svart man och svans och har sporadiska bruna fläckar här och var. Morfar är helsvart.

Uppfödning i tredje led alltså... jag vet inte riktigt vad man ska kalla den här färgen... Hon har ett stort brunt fält på andra sidan.

simshest.jpg

kl

Är det någon som spelar på Mac? (tänkte shoppa en mac mini nu i helgen)

Blev sugen på att börja spela!

Det funkar super på våran mac! kolla bara så att den uppfyller kraven the sims 3 har, så ska det funka! :)

Åh, jag avinstallerade ju mina sims 3 spel för nån vecka sen ( har alla :devil: )
Så när jag kommer till pappa kommer jag installera sims3 + husdjur, det viktigaste! ;)

*kl*

Hur ser era hästar ut?

Jag har just lyckats avla fram historiens fulaste häst.

Screenshot-24.jpg

Vad tycks? ;)

:rofl::rofl: Hahaha den var ju så ful så man nästan tycker synd om den :D Hur såg föräldrarna ut om avkomman blev blåprickig? :p

KL

Någon som har provat på och spelat sims 3 på x-box/wii?
Är det samma spel? Sämre/bättre? :)

kl

Min familj som jag ägnat ett oräkneligt antal timmar åt kraschade och försvann. Så nu har jag fått börja om igen. Riktigt surt. Fuskar inte till mig något, så min nya familj är jättefattiga trots att jag bara byggt ett pyttelitet hus. Förra familjen (som jag spelat i flera generationer) hade det riktigt gott ställt med flott stall och grejer. Nuvarande hästarna får nöja sig med att dricka ur en damm och beta gräs.
Bara en aaaning bitter ;)

Nä vad surt! Imponerande dock att du orkar köra utan fusk :D

kl

Har äntligen gjort slag i saken och avinstallerat spelet för att nu idag installera om det igen. Det fick fnatt i vintras och ville helt plötsligt inte funka trots att jag spelat det typ 2 ggr så nu testar vi igen. Tyvärr på min laptop, har inte fått nån plats att ställa den stationära på än.

Jag måste skaffa bredband till nya huset så jag funderar på trådlöst med dator. Ifs blir det en speldator så jag också kan köra sims 3, husdjur :D

:rofl::rofl: Hahaha den var ju så ful så man nästan tycker synd om den :D Hur såg föräldrarna ut om avkomman blev blåprickig? :p

Jag blev helt chockad när jag såg den där fula saken ploppa ut :p
Mamma häst är grå och pappa häst brun ;)

Jag måste avla på denna häst och skapa lite "fräcka" färger. :D

Spännande resultat av den kombinationen :D

kl

Jag är sur. :mad: Spelet vill inte funka utan tror bara att jag vill avinstallera men när jag gör det så ligger spelet ändå kvar... :grin: Måste prova att avsinstallera manuellt, om jag nu fattar hur man gör.

Nu funkar det! :banana: Lyckades avinstallera det manuellt och sen var det inga problem att installera och spela. Håll nu tummarna för att det fortsätter funka :)

Har spelet och det jag har lärt mig för att undvika att spelet kraschar är att inte installera något ifrån sims-hemsidan. Utan i så fall försöka skapa städer osv själv men det är tidskrävande spel till maximalt.
Annars tycker jag om det och min snart fyra åriga dotter tycker också om det :D

Nu funkar det! :banana: Lyckades avinstallera det manuellt och sen var det inga problem att installera och spela. Håll nu tummarna för att det fortsätter funka :)

Nej det gjorde det naturligtvis inte, har skrivit till supporten igen... Så tråkigt när det inte funkar :(

Detta satte jag igång och bygga igår, är dock inte klar ännu. Men ska sätta igång med det nu tänkte jag :)

33142223.jpg

Vad tycks?

Sweeeet :D
Jag sitter här för andra dagen i rad och försöker samla kraft att orka sätta igång husbygge och ny familj igen!! Gjorde familjen igår, och flyttade in den på en tomt så det ska bara sättas igång nu men åååh vad drygt det är när ingenting är klart :p ..och när man har tusen idéer på hus man skulle vilja bygga och inte kan bestämma sig..

-------
Spelar ni för övrigt några av de senare expansionerna också? Jag har allihop men har inte orkat sätta mig in jättemycket i de senare. Fastnade lite på hela grejen med att man äntligen kan äga hästar:love:

Den här trefärgsungen fick jag med mamma häst som står bakom och pappa häst som är svart/vit skäck. Ungen har typ nästan exakt samma mönster som papsen. Målet nu är att den här ungen ska få fölis med en isabellhingst :D Man vet aldrig, kanske nästa unge får fyra färger då :eek:
33142226.jpg

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 566
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 842
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka