The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Måste bara tillägga att du inte kan ställa båda hästarna där utan de går in tillsammans själva när du tryckt att de ska skaffa föl! :)

Smulis PM:ar du mig också är du göööllig :angel::D

Det där forumet som fanns i PMet, är det typ rollspel? Hur tidskrävande är det? :)

Njae det tror jag inte utan det är väl mer ett forum där man kan be om hjälp med allt från datorproblem rörande sims till vart man kan hitta en specifik sak som man kanske är ute efter eller uttrycka önskemål om något som kan tillverkas till spelet som ex. en speciell bläs eller som i ett annat fall marwariöron :)

För presentationsformulären var så seriösa att jag blev lite avskräckt. :o Med föl till salu och register för olika raser och så. Men jag kanske hittade fel forumdelar bara!

kl

Känner mig dum igen men måste fråga..hittade på ett ställe "The Sims 3 + Pets", är det altså grundspelet + husdjur?

Vore ju toppen för det var extra pris, 50% på den nedladdningen men förstod inte ifall det var både och nämligen :D

Och tror någon att spelet klarar sig på en bärbar, rel ny toshiba, har windows 7..mer vet jag inte för sånt är jag kass på..killen får kolla systemkraven senare idag.

Senast ändrad:

Och tror någon att spelet klarar sig på en bärbar

Jag har en bärbar, vet dock inte vilken sort :p

Spelet fungerar fint, även om det hänger sig emellanåt.

*kl*

Förövrigt, är det någon annan än jag som laddat ner hela The Sims 3 och ändå kan ladda ner tillägg, som den typen Smulis vidarebefordrade?

Tack också Linta för PMet! Känns som att mitt tålamod skulle tryta för något sådant dock. 10 generationer?!? Jag orkar knappt med 3 ens :p

Jag tolkar det som att det är både grundspelet och husdjur annars borde det väl inte ha varit ett + tecken tycker man :)

Får hoppas det i alla fall, men funderar på att fråga för att vara säker..men priset var ju fånigt billigt så isf måste man ju slå till!

Hehe..sen en fråga till, om man beställer under sommaren får man 1000simpoäng eller nåt sånt, vad är det?
Jag ursäktar mig men jag har inte spelat sims på flera år, eller ska man säga generationer :D

Fö så kommer datorn palla spelet utan problem :bump:
Lär ta ett tag innan man kommit i fatt igen, men snart ska här spelas! Dock lät inte killen så peppad..lär väl inte göra
något annat än att sitta vid datorn, vet hur det var tidigare..kunde spela i timmar utan att veta hur många timmar man exakt suttit men det kunde säkert försvinna ett par..

Senast ändrad:

Haha, det är därför jag nästan alltid spelar utmaningar, för att inte tröttna på en gång. Finns hur många som helst! T ex 100 Baby Challenge, 100 ungar med samma sim men olika partners. :D

Jag har inte heller problem med att ladda ner saker till spelet. men tar mest ner gratis saker från kända sidor.

Vart!?! hittade du spelet på rea?

Jag behöver leka.... Hemma och sjuk så behöver fördriva tiden..

*KL*
Här var det längesedan det skrevs sist. Hur går det för folk? har det blivit några fina föl? eller har alla stannat upp med sin avel?
Själv ligger mitt på is, har försökt få två hästar att bli vänner med varandra men det tog sån tid så stoet fick besöka ridcentret och bli betäckt där ist..

Har inte hunnit spela något än den sista tiden men jag har börjat med en ny gård igen och nya hästar, den här gången kallblod (+ en frieser) men jag har inte hunnit spela något med dom än som sagt. Planerna är dock att börja med "uppfödning" i spelet :)

Så här ser gården ut i alla fall
5.jpg

och här är några av hästarna :)
6.jpg

11.jpg

7.jpg

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 558
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 836
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 012

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka