The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

kl

Nu håller jag på att provspela min värld :D
Lite finjusteringar kvar, sen ska den nog vara redo att delas ut.

Så om någon har specifika önskemål på vad jag ska lägga in är det bäst att komma med dom fort ;)

Så, nu känner jag mig ganska klar.
Här kommer ett gäng screenshots från testspelandet:

Screenshot-81.jpg

Screenshot-94.jpg

Screenshot-93.jpg

Screenshot-88.jpg

Screenshot-84.jpg

Screenshot-96.jpg

Screenshot-107.jpg

Screenshot-105.jpg

ett gäng bilder till:

Screenshot-104.jpg

Screenshot-120.jpg

Allmänt ridhus med hinder i:
Screenshot-109.jpg

Screenshot-113.jpg

Screenshot-116.jpg

Vildhästar finns det också, vid idrottsarenan ;)
Screenshot-118.jpg

Jag lyckas inte ladda upp den på exchangetjänsten för den påstår att det redan finns en värld med det namnet. Så nu har jag testat femtielva olika namn inkl random knapptryckningar på tangentbordet - med samma resultat.
Världen jag laddade upp av misstag när jag skulle testspela första gången är nedladdad av över 400 pers också, och jag vet inte hur jag tar bort den haha

Men....haha! det är ju du! Såg nyss din tråd på Equus forat och jag tyckte att världen var bekant så jag var tvungen att gå in i tråden här igen och jämföra :D

Haha ja, du lurade ju dit mig så jag tänkte att jag behövde dela med mig av min värld även där ;)

:D Ja det är bara kul om det kommer fler svenskar dit, dumt bara att de låste vår skandinavientråd som vi hade där vi skriva på svenska men men jag använder mest equus till att visa upp och dela med mig av det jag gör och ladda ner en massa skoj så ;)

*kl*

Har en fråga, men vill inte ha nån moralpredikan om vad som är rätt och fel osv.

Lyckades tappa bort Sims3 grundspelet och Sims husdjur. Har istället laddat ner spelen men är nu sugen på att köpa det nya sims årstider. Min fundering är då, fungerar det att installera ett köpt spel när grundspelet är nerladdat?
Kommer det fungera att handla saker i sims store och ladda ner prylar till spelet?

Är det bara skivan du tappat bort eller har du kvar seriekoderna? I så fall kan du registrera dom i ett konto på sims3.com och ladda ner spelen på laglig väg, då ska det i alla fall funka med köpta spel till

Tappat bort fodralen också så har inga koder kvar heller, så det suger :( Därför jag undrade om de gick att köpa bara årstider och installera det efter dem nerladdade eller om det totalkraschar då?

*kl*

Har en fråga, men vill inte ha nån moralpredikan om vad som är rätt och fel osv.

Lyckades tappa bort Sims3 grundspelet och Sims husdjur. Har istället laddat ner spelen men är nu sugen på att köpa det nya sims årstider. Min fundering är då, fungerar det att installera ett köpt spel när grundspelet är nerladdat?
Kommer det fungera att handla saker i sims store och ladda ner prylar till spelet?
Har du registerar dem på Orgin eller sims sida?
Har du ett orgin konto? Ifall du har orgin konto är det bara att installera ifrån den. Då behöver du inte köpa om spelen.

Har inga konton heller dessvärre :cry: Känns som det här kommer bli ett ganska dyrt misstag om det inte fungerar att bara köpa årstider och installera över de nerladdade grundspelet. Vill spela på ett "orginalspel" med skiva, så hade vart en bra lösning om detta fungerat.

Har inga konton heller dessvärre :cry: Känns som det här kommer bli ett ganska dyrt misstag om det inte fungerar att bara köpa årstider och installera över de nerladdade grundspelet. Vill spela på ett "orginalspel" med skiva, så hade vart en bra lösning om detta fungerat.
Har du konto på www.thesims3.com ? Ifall du har registrerat spelen där och sedan skapar ett konto på orgin så kan du få tag på spelen ändå. För de samarbetar!

Hur många av er har råkat ut för att nerladdade världar försvinner efter installation av årstider och har problem att få tillbaka?
Hur har ni löst det, ni som lyckats få till det?

Såg inte om du fick något svar på detta, jag tror det är efter en uppdatering då jag inte får Sunlit tides att dyka upp i spelet och jag har inte Årstider installerat.

Hur gööööÖÖÖÖöör man? De brukar ju dyka upp så snällt i listan. :(

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 459
Senast: Lingon
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 805
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka