Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om jag har The Sims 3 + husdjur installerat på min dator, kan jag då ladda ner någon annan version av the sims?
Tänkte slippa åka iväg och införskaffa spelet, utan tänkte att jag kunde köpa det på nätet och såg att man kunde ladda
ner spelet. Kan jag då spela utan att använda en skiva även om dom andra två är installerade från skiva?
Ja. När du köper spelet online är det genom Origin, som är ungefär som Steam om du är bekant med det. I Origin kan du registrera spelen du har på skiva, så du kan spela även dessa utan skiva om de skulle komma bort t ex.
Jag har laddat ner glastak oxh sedan användt höga vanliga fönster (vet inte om jag laddat ner dem nångång oxå) o så vanlig "alltandörr"..
Så nej tyvärr, det är inget som följt med i seasons
Åh sedan får jag tacka så mycket. Jag lägger ner rätt många timmar på mina byggen..känns som jag aldrig blir nöjd annars hehe. Denna tomt tog mig o sambon cs en vecka atf bli klar med o då brukar jag sitta ganska många timmar per dag med. + att sambon vill ha ett poolhus men vet inte var vi ska få in det nånstans dock..
Men tack igen, det värmer!
Edit: kan tillägga att de mesta jag använder är nerladdat...ifall ni hittar nåt som inte finns med i erat spel.. Men annars äre bara till att fråga
Tänkte bjuda på tre bilder från världen jag håller på med för fullt. Håller äntligen på att skapa tomter, så det är inte lång stund kvar innan den kan testspelas!
Skulle testspela den idag för att se vad jag behöver ändra ur spelarperspektiv. Det går bra att installera världen, men när jag startar spelet så finns den inte att välja i menyn när jag ska starta ett nytt...
Så där gör det för mig också. Testa gör installera flera gånger samma.... då kan det komma upp....
Det verkar som en bugg i årstider, den normar alla simsvärldar som inte kommer via skiva eller är köpt.
Men det verkar gå bättre om man har använt världen på något sätt innan man installerade sims årstider.
Åh, måste vara kul att skapa hästvärldar! Jag orkade aldrig göra klart någon väg för att det är så svårt med asfaltsvägar, men i en hästvärld behövs det ju inte. Den värld ser inbjudande ut!
Det finns asfaltsvägar i min, men funderar på att byta ut alla dom mot sånna trottoarer som man ser i bilderna ovan.
Det svåraste är att få allt rakt just nu... Och att få in skiten i spelet
Sök på Mod the sims 3, det är delvis ett forum så jag gissar att jag inte får länka. De har en bra guide. Du måste skapa en mapp och i den ska en fil ligga, men allt sånt tar de upp där, inklusive var du hittar filen.
Ja, eller så kan man klicka in på \Mina dokument\Electronic Arts\The Sims 3\Download och klistra in de nerladdade filerna (Sims prylarna) där..
Sedan väljer man Installera i "Start programmet"...
Kan förklara bättre/noggrannare för den som vill...
Ekonomi & Juridik Jag förstår precis hur du känner! Min häst som jag har haft i 11 år nu gjorde mig oxå illa i början och jag har fortfarande ärr där mina...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.