The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

åh vilken fin bild du fått till där :)

Tänkte fråga alla ni bukare, vilken sims-värld/ar spelar ni (oftast) i? :D

Fin bild! En sak som jag saknar till hästarna nu när årstider har kommit är täcken till hästarna.
Vet någon förresten var jag hittar foldern med alla bilder som man skulle kunna ändra ifall man vill det?
Något speciellt program?

Suttit och läst igenom den här tråden nu och blev väldigt sugen påa tt dra igång mitt the sims igen :-) här ska avlas och tävlas!

Spelar bara i Appaloosa Plains. Men är lite sugen på att ladda ner en annan eller testa att göra en själv, har tröttnat lite på den världen.

Avancerade inställningar eller något sådant. Kolla på det, då ska du kunna lägga det i princip var du vill. Den kommer bara lägga en del sedan under mina dokument.

kl
Nu har jag vinter! :D
705615_10151194816626985_228400240_o.jpg

Älskar verkligen hur mycket tid de har lagt på detaljerna den här gången! Det är frost på rutorna damnit! :D
705632_10151194780671985_463317702_o.jpg

kl

Jag blir knäpp på det här.
Har ägnat drygt fyra timmar år att bygga värld och det har gått förvånansvärt bra. Tills idag. Startade datorn och programmet, fixade lite och skulle sen in i själva spelet för att redigera en tomt. Då kraschar det. Hela tiden.
Det går att spela en familj i spelet, det går att redigera världen i CAW men det går inte komma in i spelet med nya världen för att ändra i den - då blir det okänt fel och spelet stänger ner sig.

Provade en av gårdagens backuper, samma resultat där. Jag kan alltså inte ha lagt in något material som sabbar allt. Hur sjutton gör jag nu då?

Och plötsligt funkade det igen. Skumt.

Någon som har önskemål/tips om vad som borde finnas i en värld? Försöker göra den så hästanpassad som möjligt, så klart ;)

Chili - kommer världen att gå att ladda ner? Låter ju kanon i såfall med en hästanpassad värld!

Cili ;) Chili är en annan användare :)

Tänkte att jag skulle försöka fixa så man kan ladda ner den. När jag ändå lagt ner en jäkla massa timmar så kan lika gärna andra också få använda den :)

*KL*

Jag spelar oftast i Riverview men jag brukar variera en hel del, spelade ett tag i Sunlit Tides också men spelet krånglade en hel del då och sen kraschade den familjen som jag hade i den världen så det har inte blivit att jag har spelat något mer i den. Sedan spelar jag även en hel del i en nedladdad värld (som var tom) som heter Deery Meadows :)

Cili: Många stora tomter är ju ett måste om man ska ha en hästgård, gärna i nära anslutning till ridcentret också så man inte behöver ta sig så långt när det är dags att tävla ;)

Hur många av er har råkat ut för att nerladdade världar försvinner efter installation av årstider och har problem att få tillbaka?
Hur har ni löst det, ni som lyckats få till det?

Nu lite försenat såhär så har jag äntligen fixat en Photobucket sida så jag kan ladda upp lite färska sims bilder :)
Fast nu ser jag att jag inte kan kopiera bild-adressen så som man kunde göra från pixbox..SÅ hur gör jag nu för att få in bilderna här? Någon som vet? :p

Edit: Nu hittade jag koderna ;)
Först bjuder jag på en bild på en avkomma från förra familjen :)
Screenshot.jpg

Senast ändrad:

och här har det precis blivit höst på en förra gård
Screenshot-17.jpg

Utsikt från nya gården :)
Screenshot-34.jpg

Huset/gården under hösten vid dimmigt väder
Screenshot-35.jpg

Infarten..
Screenshot-36.jpg

Frost på rutorna till växthuset
Screenshot-37.jpg

Soluppgång :)
Screenshot-57.jpg

Vintern kommer...
Screenshot-60.jpg

Huset sett från vägen
Screenshot-61.jpg

Vintern har kommit, lägg märke till isen under taket :p
Screenshot-72.jpg

O så måste jag visa mitt nya sovrum. Blev rätt nöjd med det, dock har jag ändrar färg på den vita tapeten i "klädkammaren"..
Screenshot-13.jpg

Från höst till vinter - bus i hästhagen :)
Screenshot-62.jpg

Tränar ute i vårvädret :)
Screenshot-95.jpg

Vinternatt
Screenshot-99.jpg

Pappahäst (längst bort) WhataSmoke, Son MoonSmoke & Mammahäst (svart) MoonDancer :)
Har dock sålt iväg sonen nu..
Screenshot-109.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 464
Senast: Lingon
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 806
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka