The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Tycker det är väldigt dåligt att det inte följde med i spelet :mad: Det fanns ju till o med en midsommarstång, men inte nån julgran?! Hmm :confused:

Värdelöst! Men det är väl lite som med världarna, till de senaste exp. paketen har det följt med en helt ny värld, med inte till Seasons. Däremot släpps mycket lämpligt en dyr store-värld ungefär samtidigt... :angel: :mad:

*kl*

Jag fattar inte hur alla orkar med att bygga en massor, jag får alltid krupp någonstans halvvägs, om jag överhuvudtaget börjar bygga. Köper hellre färdigt :p

Har beställt hem Årstider och får det om ett par dagar, ska bli kul att börja spela igen! Hoppas min dator klarar anträngningen bara :p

Jag vill förövrigt se fler bilder! Sluta upp att bygga och börja spela, nununu!!

*skratt*
Jag är en sådan där person som aldrig blir nöjd med det jag gör, jag hittar alltid saker att förbättra så det byggs om lite då och då ;) Fast 2 av mina familjer är nya som jag har skapat och jag bygger alltid mina hus själv från grunden så då tar det sin tid :angel:

Jag kan i alla fall ge ett smakprov på det senaste projektet (inte färdigt än på bilden).
Screenshot-12.jpg

Haha, kommer ta tid o bli klar med vårt hus/tomt har jag märkt :p Sambon är rätt noga av sig, lik som jag, fast på olika stadium kanske man kan säga. Han är dock proffs på att få allting snyggt (typ jämt) och har jag byggt nåt som inte riktigt blev godkänt i hans ögon så bygger/möblerar han oftast om det :p så det tar sin lilla tid att bygga hus tillsammans ;)

Kom sedan på att jag inte har nånstans att ladda upp nya bilder på, (pixbox verkar ha lagt ner ju?!) så vart laddar ni om era bilder? :)

Smulis: Kanske har frågat nångång innan men var kan man få tag i den där skylten någonstans? :)

Photobucket är en riktigt bra sida, den är engelsk men lätt att förstå och självklart gratis ;)

KL
För mig tar det också extremt lång tid att fixa med hus och tomt, även om dem inte konkurrerar med alla era häftiga hus. Har iaf kommit så långt med årstider att hösten är om 2 "dagar" men när man byggt hus i nästan tre timmar (:angel:) så orkar man inte spela så mycket mer.. Ska försöka fixa bilder i em på ett förhoppningsvis härligt höstväder! ;)

Jag använder oftast photobucket men ibland även gmails egna tjänst :)

Skylten har jag gjort själv så den finns inte att ladda ner någonstans ;)

*kl*

simspetsweather1.jpg

En raskt ihopbyggd...ja, "gård"... Sommaråska. Det är snart höst. :)

Hade bara vanliga boxar till hästen först, de verkar inte bli blöta över huvud taget. Men sen blev hon rädd för åskan, så jag tyckte synd om henne och byggde en snabblada... :D

*kl*

Hur jäkla stora tomter har ni egentligen till era hus? :cool:

Snart får jag hem mina spel! :bump:
Beställde Husdjur, Drömjobb, Årstider och Övernaturligt, till att börja med.
Någon som känner till i vilken ordning man ska installera, eller kvittar det?

Smulis: Du får helt enkelt fixa en nedladdningsbar skylt :D

*skratt*
Ja problemet är dock bara att alla är personliga, alltså med ens eget stallnamn och valfri bild etc. ;)

Jag tror inte det spelar någon roll i vilken ordning. Bara du tar årstider sist då det är nyast och du behöver använda den skivan när du spelar :)

Precis, du kan installera i valfri ordning, men precis som Flugskimmel sa så ta Årstider sist :)

Edit: Fast nu när jag tänker efter så tror jag inte det spelar någon större roll heller, men du kan ju göra det för säkerhets skull :p

Nej inte än ;) Jag har inte orkat byggt något mer den här veckan än, har varit alldeles för trött efter jobbet för det men i helgen hoppas jag att jag blir klar med de två resterande tomterna :)

Har byggt typ hela dagen idag, nu har jag satt sambon i "arbete" = att fixa till de rum han inte är nöjd med som jag gjort :p haha!
Så när han är klar med det så har vi bara över våningen kvar (Ja o halva tomten ute förstås) ;)
Men SNART så får jag börja spela med :D

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 477
Senast: Lingon
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 806
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka