The Sims 3 [samlingstråd]

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare rombin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 647
  • Visningar Visningar 295 172
Sv: The sims 3, husdjur

Här kommer lite nya bilder förresten :)

En stallskylt som jag gjorde till mitt stall
Screenshot-23.jpg

Samt en egendesignad tavla med 4 av mina simhästar
tavla.jpg

Bilden som användes till tavlan
Screenshot-20.jpg

Dressyrar lite ;)
comp6.jpg

Hon hade ett argt hungrigt moln ovanför huvudet så jag tror det var hunger. Jag skulle precis fixa en bredade trappa eftersom jag upptäckt att simmarna blockade varandra i den. Antar att hon blivit blockad från kylskåpet så länge att hon strök med. Dummerjöns, fanns ju jättemånga barn att äta av på övervåningen! :rofl: och panndunk...

Men, hon måste ju ha varit hungrig ett bra tag? :p Eller är det kanske skillnad på vampisar och människor, hur fort dom dör av hunger menar jag? :p

Jag trodde det jag med, men tydligen inte. Fast hon kanske var hängig redan innan, fast jag inte hunnit med att se det? Nu lever hon igen iaf, tog tillbaka den två timmar gamla backupen!

Hej, Jag är också intresserad vart du hittade alla olika saker.
Sen en sak till jag har också laddat ner en sherlandsponny men hittar den inte när ja går in på mitt sims. Vart hittade du din shettis?:)

Hej, jag skulle också gärna vela veta vart i forumet du hittade allt. Samt hur får du såna fina svansar på dina hästar? Jag har också laddat ner en shettis men hittar den inte när ja går in på mitt sims. Vart hittade du din?:)

Måste fråga, var har du fått tag i Hästtransporten, stocken i hagen och "bryggan/bron" i paddocken? :)
Hej, jag skulle också gärna vela veta vart i forumet du hittade allt. Samt hur får du såna fina svansar på dina hästar? Jag har också laddat ner en shettis men hittar den inte när ja går in på mitt sims. Vart hittade du din?:)

Lovar att så fort jag fått tag i det så ska ja fixa ett gäng bilder :)
Vill gärna se ni andras bilder med :D

kl

Finns The Sims 3 till Mac?
Blev jättesugen på att spela men har inte tillgång till PC.
Spelade massor The Sims när jag var i yngre tonåren :D

kl

Finns The Sims 3 till Mac?
Blev jättesugen på att spela men har inte tillgång till PC.
Spelade massor The Sims när jag var i yngre tonåren :D

Ja, på DVD'n jag har står det att den är både till PC och Mac. :)

simsmac.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 031
Senast: corzette
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 436
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
4 085
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 470
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka