The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Herrejösses! Jag hade nog ledsnat efter en 4:e del av det där huset :eek: Jag nöjer mig med att bygga lite mindre hus :D

Hehe jo, "min" ras blir så ful i spelet så jag brukar alltid köra med andra raser de gånger jag har hundar och aussie är en av mina favoritraser så det fick bli sådana :)

Sådär, nu har jag fixat lite nya bilder på lite allt möjligt men mest djuren som vanligt ;)

59705_orig.jpg

8906459_orig.jpg

8403400_orig.jpg

6660636_orig.jpg

Lite mer bilder på senaste projektet, dubbelgaraget med uppfarten
7528959_orig.jpg

Baksidan med garaget och paviljongen samt köksträdgården
4551181_orig.jpg

och så hundhuset med hundgården
9093070_orig.jpg

Översikt över hela tomten
2948882_orig.jpg

Det blev visst en smärre bildbomb, sorry :o

Behöver inte be om ursäkt för bildbomb för min del iaf, älskar o se andras verk :)
Så för mig gäller, desto fler bilder desto bättre :D

Vart ifrån har du laddat ner hästtäckena? :)

Hehe jo, "min" ras blir så ful i spelet så jag brukar alltid köra med andra raser de gånger jag har hundar och aussie är en av mina favoritraser så det fick bli sådana :)

<- aussie :D
mycket fina hundar!

kanske borde göra mig ett gäng jag också.. men finns det något sätt att ha obegränsat antal husdjur? vill ju inte dra ner på hästbeståndet ;)

Så sant så :D

Ja det finns en mod som man kan använda men nu vet jag inte hur den fungerar om man redan har fullt antal med ex. hästar och sen vill skaffa hundar också. Den modden gör så att man ex. kan ta föl på en häst även om antalet redan är uppnått :)

Det är i alla fall Nraas Master Controller jag tänker på, om du googlar på det så får du fram sidan där den finns.

Och Nraas Woohooer väl, om man vill få fler djur på naturlig väg? Eller gäller det bara simmar? :)

Helsike! Min vampyrmorsa dog just... :O
Senaste backupen är iofs bara två timmar gammal. Saknas nog bara ett barn av fyra... Men jag orkar inte kolla just nu, blev så trött och matt. :p

Hon hade ett argt hungrigt moln ovanför huvudet så jag tror det var hunger. Jag skulle precis fixa en bredade trappa eftersom jag upptäckt att simmarna blockade varandra i den. Antar att hon blivit blockad från kylskåpet så länge att hon strök med. Dummerjöns, fanns ju jättemånga barn att äta av på övervåningen! :rofl: och panndunk...

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 494
Senast: Lingon
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 807
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka