Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, vet du inte om du vet hennes roll med och om det var menat som försvar? Eller varför frågetecknet?
Jag skulle nog säga något kattdjur... Jag kan faktiskt nästan ryta som ett riktigt lejon ! Eller kanske en giraff, de är så vackra! Och det hade varit trevligt att titta ner på alla andra som omväxling
Jag har alltid undrat hur det känns..
Min något tunna teori är att Gabby_Ossi nog kan vara ond eftersom hon först skriver att hon kan ryta som ett riktigt lejon och sedan vill vara en giraff så att hon kan titta ned på andra. Det är väl något som både Scar och hyenorna gör.Jag tänker att hyenorna nog gärna hade varit lite större och fått titta ner på folk... kanske vi hittat två här?!
Jag måste lägga en tidig röst tack vare att jag är upptagen med bilkörning framåt kvällen... Jag tycker att Lobelia är något på spåren med @Mammas men @Lilltess verkar en aning förvirrad eller om hon nu bara försöker påstå att hon är ett snällt lejon utan huggtänder? Även @Mirtai teori om att hyenor vill titta ner känns intressant...
Jag går på Lobelias teori om mammas och för att bevara en fin tradition från förra leken att rösta på mammas i första dl!
Snurrfian röstar på Mammas
Sånt här gör mig nojig på riktigt - hint eller inte? Hon var ju ond utanför lyan sist också?
Vill bara kolla så att jag hänger med.
Menar du, @Mammas att du tror att det är en hint från Snurrfian om att hon är ond (Scar?)? Om det vore det så är inte det en ganska personlig hint sas? Bara de som var med i samma lek/följt den leken har en chans att förstå den hinten - vilket skulle betyda att Snurris är tämligen säker på att den hon vill hinta till var med i samma lek? Sist jag spelade så tror jag inte att vi blandade in andra lekar på det sättet??
Fast det kan ju inte fungera ändå eftersom Snurris ändå inte skulle veta vilka hon behöver hinta till.
Vill bara kolla så att jag hänger med. Menar du, @Mammas att du tror att det är en hint från Snurrfian om att hon är ond (Scar?)? Om det vore det så är inte det en ganska personlig hint sas? Bara de som var med i samma lek/följt den leken har en chans att förstå den hinten - vilket skulle betyda att Snurris är tämligen säker på att den hon vill hinta till var med i samma lek? Sist jag spelade så tror jag inte att vi blandade in andra lekar på det sättet??
Men inte om inte Mammas hade påpekat en eventuell hint??
Fast det kan ju inte fungera ändå eftersom Snurris ändå inte skulle veta vilka hon behöver hinta till.
Men inte om inte Mammas hade påpekat en eventuell hint??
Fast ledarvargen vet väl vilka hyenorna är?
Men de vet inte vem hen är.
Det är väl bara tre spelare som inte var med i förra leken? Sannolikheten att någon i lyan var med i förra leken är alltså stor.
Fast ledarvargen vet väl vilka hyenorna är?
Men de vet inte vem hen är.
Frågan är bara vem som blir skummast?
Jo, men det var inte så jag menade. Jag ville påpeka att jag, om jag tolkat mammas rätt, inte trodde på att det vore ett smart sätt för snurris att hinta.
Den eventuella hinten bygger som jag förstår det på att Snurris var ond i förra leken och där röstade hon på mammas i första dl (har ej läst den leken så jag vet inte om det stämmer)
Eftersom snurris påpekar att hon, utöver sin teori, fortsätter att rösta på mammas i första dl så påpekar mammas att detta kan vara en hint.
Jag mena att det inte verkar vara en så bra hint, eftersom det krävs att man ska ha varit med i den tidigare leken/eller att någon som varit med i den tidigare leken påpekar hinten (som mammas gjorde).
Ingen aning än så länge...
Jag är lite kluven, älskar kattdjur så förmodligen blir det lejon, mycket på grund av deras familjestruktur. Annars är ju surikaterna fruktansvärt söta de med, men på savannen är det nog tryggare att vara ett lejon
Jag säger surikat, de verkar ha ett ganska roligt liv med lek och bus och kärlek.
Håller med om surikaterna, gick det inte någon serie på TV om en surikatfamilj?
Smart eller inte smart är inte jag person att avgöra, är du? Att du inte tycker det verkar vara en bra hint kan tolkas som att du sitter i lyan.
För huruvida det skulle vara en smart hint eller inte beror ju på vilka som är lyan, som @cirkus påtalade vet ledarvargen vilka som är hyenor. Om det var en hint var ju knappast tanken att alla skulle fatta. Själva frågan är väl om det var en hint eller inte.
Visst är det så.
Men jag tycker att det verkar vara en lite långsökt teori, att snurrfia skulle välja att hinta på det sättet. Det kan ju lika gärna vara mammas som vill så små frön av misstankar. Så det är väl svårt att säga något mer om det i det här läget.