Asko
Trådstartare
Kisstofsar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kisstofsar?
bollen__ går ut lite rätt med fräna noshörningar och flodhästar och men så räddar hon situationen med att flodhäste vill bada liksom hon själv. Lite av en outsider.Noshörning eller Flodhäst
De har få fiender och är så himla fräna! Jag älskar att bada så där lutar det ju mer åt flodhäst då. Men tycker att noshörningarna är så häftiga också.
gabby vill titta ner på folk och kan ryta som ett lejon. Är det ett sätt att tala om för lyan att hon är Scar? Inte så diskret direktJag skulle nog säga något kattdjur... Jag kan faktiskt nästan ryta som ett riktigt lejon ! Eller kanske en giraff, de är så vackra! Och det hade varit trevligt att titta ner på alla andra som omväxling
Bambis mamma dör.
Jag gråter.
Min syster säger "jaha, då hamnade hon i frysboxen."
Flodhäst. För att den framställs som gullig, mysig och rar, men egentligen är snabb, farlig och elak. Och så har den feta huggtänder. Älskart!
Tack mammas för att du hittade hintar i mitt svar! Jag visste inte ens om att hyenorna lever i matriarkat! Och jag kan lova att jag skulle inte hintat så grovt om jag hade vetat om det. Men för all del
Jag ser hela mammas tanke som ett enkelt sett att snabbt angripa någon. Jag tror att det kan bero på att hon inte behöver vänta på flera teorier eller inlägg med mer substans. Sitter hon på facit som ledarvarg så kan detta vara hennes sätt att visa sig för lyan.
Till skilland från mammas så siktar jag in mig på tendenser till våldsamhet. Det känns sisådär att haka upp sig på att materiaktet skulle vara en ond styresform bara frö att hyenor tydligen har det.
bollen__ går ut lite rätt med fräna noshörningar och flodhästar och men så räddar hon situationen med att flodhäste vill bada liksom hon själv. Lite av en outsider.
gabby vill titta ner på folk och kan ryta som ett lejon. Är det ett sätt att tala om för lyan att hon är Scar? Inte så diskret direkt
Och så har vi Mammas som redan som barn blev undervisade i de onda värdena av sin syster.
Inte undrar på att hon älskar djur som framställs som gulliga men är farliga.
Jag tror att vi kan ha vår Scar här, i hinten om de grova huggtänderna.
Lobelia röstar på Mammas
Har inte lejon huggtänder?Fast scar är ett lejon, de har inte huggtänder.. (Se min fetning)
Skolkade du från biologilektionerna?@Lobelia Matriarkat är verkligen inte en ond styrelseform (även om skulle föredra jämställt styre så är det lite uppfriskande med matriarkat när patriarkatet är så allomfattande), utan bara att det används för att hinta till andra om ondska i leken.
Skolkade du från biologilektionerna?
Sorry jag a bollens_ märklig uttalde om inga huggtänder på lejon.Jag menade i det vardagliga livet, då känns det iaf för mig som att det är allomfattande.
Jag skulle nog säga något kattdjur... Jag kan faktiskt nästan ryta som ett riktigt lejon ! Eller kanske en giraff, de är så vackra! Och det hade varit trevligt att titta ner på alla andra som omväxling
Jag har alltid undrat hur det känns..
Sorry jag a bollens_ märklig uttalde om inga huggtänder på lejon.
När det gäller hyenor och matrearkat så är det inte alla hyenor som lever på det viset. Och jag tycker du använder styresformen lite väl lättvindigt.
Fast scar är ett lejon, de har inte huggtänder.. (Se min fetning)
Har inte lejon huggtänder?
Nä inte innan första DLJust nu undrar jag om LenaH är något på spåren när det gäller Lilltess, speciellt om man lägger till Lilltess kommentar att lejonen saknar huggtänder?! Är det ett försök att invagga oss i en falsk trygghet? Scar fungerade väl lite så i filmen, låtsades vara snäll och sedan small det när man minst anade det...
Sorry jag a bollens_ märklig uttalde om inga huggtänder på lejon.
När det gäller hyenor och matrearkat så är det inte alla hyenor som lever på det viset. Och jag tycker du använder styresformen lite väl lättvindigt.
Menar du att inga dolda hintar kan förekomma? Och att ingen försäger sig?Nä inte innan första DL
Såvida hon inte är medial
Ni menar att hon hintar sig själv?Menar du att inga dolda hintar kan förekomma? Och att ingen försäger sig?
Jo det verkar stämma.Nej, men fläckiga, och visst är det fläckiga som är med i Lejonkungen?
eller att hon är andras hintar på spåren.Ni menar att hon hintar sig själv?
Ja så tänkte inte jag men så kan det ju vara såklart