Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, jag hajar och du hade rätt! Känns som om du står lååååångt ner på min lista nu!Om du kollar röstordningen DL1.
Först röstar Mammas på mig och luftar tanken om mig som Scar.
Sen röstar du på Lilltess.
Sen röstar Lobelia på Mammas - vi VET att Lobelia är ulv.
Sen så småningen kommer Snurrfian och röstar på Mammas.
Så min tanke är att Snurrfian liksom talar om för Lobelia (min tanke då att hon är första ulven som röstar) att okej, jag följer dig.
Sen så käkar ulvarna Mammas som ett svar att okej, vi vet att du som också röstade på Mammas är Scar.
Detta gör att om DU vore ond så borde Snurris enligt samma teori röstat på Lilltess.
(snart får vi veta hoppas jag- för uppdateringen har inte kommit när jag skriver detta)
Jag kände att det var väl antingen Snurris eller cirkus och jag hoppas att det inte är mer komplicerat än så.Det där var ju bra! Men det ställer alla mina tankar om cirkus upp och ned. Jag hade hennes som sannolikt ond, men nu när hon drog fram det här om Snurrfian så tvekar jag. Även om det självklart kan vara ett alibi. Men jag är inte så säker på det.
För mig (om vi nu ska göra det enkelt) så innebär det att Koppen och Bsf inte stärkte sina god-aktier direkt.
Jag utesluter inte att det kan vara annorlunda men där kommer nog mitt fokus vara starkast om jag får möjlighet.
Var det värt väntan?Du behöver inte avliva på nåt snyggt sätt eller så..
Tänkte så jag med faktisktNä, BSF åkte högst upp på min lista nu.
Även Gabby tycker jag känns mer skum. Kom in och ändrade sin röst till ondingen, känns alibiröst!
Nä, det håller jag med om. Jag var jäkligt rädd att bli lurad av ond cirkus pga jag haft henne som misstänkt men när hon nu visade sig ha rätt så tror jag inte att en ond dragit fram den teorin mot den de misstänkte var scar. Man ska aldrig säga aldrig men hon känns ju mer troligt god än ond efter detta.Ja, BSF stiger på misstankeskalan. Å andra sidan var hon inte inne (tror jag) nu ikväll och hängde med i vad som hände. Men som jag funderade tidigare, jag tror inte att hon och cirkus sitter tillsammans i lyan i alla fall. Och cirkus ligger nu inte längre i topp bland mina misstänkta.
Verkade snarare smärtsamt tyckte jag ... Men bra att åtminstone någon uppskattade det!
Jag tyckte inte att avlivningssättet var det primära i ditt fall, bara du dog liksom!Vadå? Menar du att jag ska behöva dö en ful död? Tur att @Asko såg till att min död blev stilig!
Vad gäller @Gabby_Ossi så tror jag att hon trodde att ett gott drev skulle gå efter Bsf idag, jag hade ju planer på att lägga min röst där och du gjorde det igår. När hon sen såg att du gick det andra spåret idag så följde hon efter för att samla rösterna. Kanske. Det var iaf min första tanke men jag är inte alls säker, hon kan ju också vara ond men det går inte riktigt ihop för mig.Just nu så har ju LenaH klart stärkt sina aktier. Jag tror att hon är god enligt samma teori som fällde Snurrfian.
Sen är det skitsvårt.
Klaras förstaröst på Lobelia - talar för att hon är god - varför dra fram en kollega med en såpass stark teori?
FiaM som såg ut att vara den som skulle åka igår och fick Lobelias röst - det talar för att hon är god. Men det kan ju vara så att lyan bestämde sig för att offra henne.
bsf - har inte stärkt sina aktier, särskilt inte med avseende på att jag är rätt säker på att LenaH är god. Plus då den enkla rösten på Lilltess som jag reagerade på redan då. Och även rösten på FiaM - jag tror ju att FiaM sannolikt är god.
Gabby_ossi - varför ändrade hon rösten från bsf till Snurrfian? Hon la ju bsf-rösten jättetidigt. Sen ändrade hon relativt snartefter min röst och la rösten på Snurrfian. Jag kan inte placera henne. Jag försöker tänka in båda scenarierna med henne antingen som god eller ond. Som god - ja hon kanske insåg att Snurris var ond och ville säkerställa att hon rök. Som ond? Som potentiell kollega med en eventuellt ond bsf? Varför lägga rösten på bsf in the first place och varför ändra den? Jag får inte ihop det. Om nån annan smart kan komma på så träd fram och förklara!
Mirtai och bollen__ är neutrala för mig, snarare goda än onda. Jag har liksom inte något konkret att ta på.
Koppen - jag kan inte placera henne nån annanstans än i lyan. Hennes röst på mig var så slarvig, den byggde på ren felaktighet om min första röst, sånt slarv har man inte råd med som god i den här leken när två så viktiga roller som ängel och siare åkt tidigt. Sen röstar hon på LenaH som jag tror är god.
*fnys* Detta är disney! Jag måste ju göra filmen rättvisaJag tyckte inte att avlivningssättet var det primära i ditt fall, bara du dog liksom!