The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Angende rävflickans sia så tror jag det bästa är att fokusera på att hitta någon ond.

Jag tror nämligen vi torskar leken om vi inte får ut en ond i nästa lynch, om vi inte har lite(eller mycket) flyt med vad som händer om nätterna

Angende rävflickans sia så tror jag det bästa är att fokusera på att hitta någon ond.

Jag tror nämligen vi torskar leken om vi inte får ut en ond i nästa lynch, om vi inte har lite(eller mycket) flyt med vad som händer om nätterna

Tillägg jag tror det kan vara mycket svårt att få ut en ond om vi inte får tydlig vägledning.

En sak til och det är att vem som kommer sias inte bör skrivas ut i tråden! Tänk på Rollistan!

@quarter4ever
Jag blir nog uppe en stund till, så jag kanske teoriar lite mer, vi får se.

DL 1
18:55 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever

20:44 Koppen röstar på EmmaN
20:48 Lobelia röstar på quarter4ever
20:50 Lilltess röstar på Koppen
20:57 Hjartagna röstar på Koppen
20:58 fio röstar på Klara
21:00 Klara röstar på Lobelia
21:03 cirkus röstar på Blacksmithfarm
21.05 bollen_ röstar på Koppen
21:13 LenaH röstar på Lilltess

21:19 quarter4ever röstar på Klara
21:19 glömmerallt röstar på cirkus
21:21 EmmaN röstar på Lobelia

21:27 quarter4ever ändrar röst till Koppen
21:29 Gabby_Ossi röstar på fio
21:30 Koppen ändrar röst till quarter4ever
21:30 quarter4ever ändrar röst till Klara
21:30 glömmerallt ändrar röst till quarter4ever

DL 2
10:20 quarter4ever röstar på Gabby_Ossi
10:40 Blacksmisthfarm röstar på Gabby_Ossi
11:41 bollen_ röstar på Gabby_Ossi
11:42 cirkus röstar på Gabby_Ossi
11:46 Lilltess röstar på Gabby_Ossi
12:42 glömmerallt röstar på Gabby_Ossi
14:25 fio röstar på Gabby_Ossi
18:21 EmmaN röstar på Gabby_Ossi
18:45 Mirtai röstar på Gabby_Ossi
19:53 LenaH röstar på Gabby_Ossi
20:40 Klara röstar på Gabby_Ossi
20:53 Lobelia röstar på Gabby_Ossi
21:28 Gabby_Ossi röstar på quarter4ever

DL 3
17:22 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
20:38 quarter4ever röstar på cirkus
20:52 EmmaN röstar på Klara

21:16 LenaH röstar på cirkus
21:18 Lobelia röstar på cirkus
21:19 Klara röstar på Blacksmithfarm

21:19 LenaH ändrar röst till Klara
21:23 Mirtai röstar på Klara
21:24 Hjartagna röstar på cirkus
21:27 LenaH ändrar röst till cirkus
21:30 cirkus röstar på Lobelia
21:30 glömmerallt röstar på Klara
[/QUOTE]

quarter4ever : Klara- Koppen-Klara -gabby_ossi -cirkus
blacksmithfarm : quarter4ever-Gabby_ossi-Mirtai
EmmaN :-Lobelia- Gabby_Ossi-Klara

fia/LenaH2 Klara--Gabby_Ossi-cirkus-Klara cirkus
Lobelia: quarter4ever--Gabby_Ossi-cirkus
Klara:--Lobelia-gabby_ossi-Blacksmithfarm
Mirtai: -Missad röst-gabby_ossi-Klara

Lilltess/Hjartagna2- koppen-Gabby_Ossi-cirkus
glömmerallt :cirkus-quarter4ever-Gabby_Ossi_Klara
bollen:_koppen-Gabby_Ossi_- missad röst

tror detta blev rätt- hojta annars!

Nä, nu börjar jag bli trött. Dags att sova :)

För tillfället tycker jag att Klara känns mest skum. P.g.a. att jag tror att hon kan ha biktat sig, och det kan vara därför som cirkus inte räddade sig själv.

Tillägg jag tror det kan vara mycket svårt att få ut en ond om vi inte får tydlig vägledning.

En sak til och det är att vem som kommer sias inte bör skrivas ut i tråden! Tänk på Rollistan!

@quarter4ever
Jag blir nog uppe en stund till, så jag kanske teoriar lite mer, vi får se.
som jag skrev innan nu tror jag på att hålla inne tankarna i det stora hela,jag har min väg klar, vart den bär det märks....

1. glömmerallt är med i diskussionerna ikväll. och verkar tänka lite utanför boxen, Verkar lite konfunderad över hur jag tänkte mig det hela, och det är helt ok:D sammantaget verkar GA vara på min sida baserat på efterspelet av lynchen ikväll mot cirkus, hon röstar desutom på en av mina misstänkta Klara, vilket ger henne än mer + i kanten

2. Blacksmithfarm är en av mina ulvmisstänkta idag! det plingar lika högt som en boj i oväder. På min ulvlista

3. bollen__ missade röstningen ikväll, sånt händer, med i eftersnacket, men kommer med detta innan bsf lägger sin röst och bsf refererar även till det:

så tyvärr ser jag bollen__som en potentiell spelledare utifrån detta, men kan ha fel- dock högt på misstankelistan!

4. Klara en annan på min misstankelista! Jag tror att cirkus var förhindrad att teoria rösta åt detta hållet ikväll och det är något som skaver med Klara denna gången och jag har en känsla av att hon sitter i lyan , vi får väl se...

6. EmmaN
gjort en lite anonym start, men blixtrar till då och då med bra funderingar och som det ser ut logiska slutsatser från dem. men håller ändå ett öga på EmmaN för det är onekligen så att nybörjare brukar ha svårare att förstå roller, funktioner etc i början. Hoppas dock på ett bra tillskott i lekarna och inget annat - neutral

8. Lobelia Verkar på hugget- verkar leta ulvar och verkar greppa mycket av det som händer i kulisserna, ligger med överslag åt det goda hållet just nu

11. Mirtai är som vanligt svårbedömd, men jag tror faktiskt hon är god, vet vet jag inte, men med tanke på mina andra tankar ikväll så lutar det ditåt

13. fio
/LenaH2 rollen övertagits av LenaH under kvällen, Fio fick plus kanten av mig innan hon kastade in handduken, behöver se mer av LenaH för att bestämma mig vart jag har denna karaktären. neutral

14. quarter4ever Jag!

15. Lilltess
rollen övertog av Hjartagana ikväll, och finner inget misstänkt så här långt med henne, får återkomma under morgondagen om jag ges möjlighet till det

sammantaget
mycket intressant DL!

Alltså jag förstår inte hur du kan få det inlägget till att jag skulle vara spelledaren? För att jag misstänkte Mirtai? Och Klara och Bsf gjorde det också? Eller vaddå?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 656
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar