svar att jag tror mer på andra alternativVarför tror du inte båda är goda har du någon teori kring det eller tror du bara mer på andra alternativ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
svar att jag tror mer på andra alternativVarför tror du inte båda är goda har du någon teori kring det eller tror du bara mer på andra alternativ?
Angende rävflickans sia så tror jag det bästa är att fokusera på att hitta någon ond.
Jag tror nämligen vi torskar leken om vi inte får ut en ond i nästa lynch, om vi inte har lite(eller mycket) flyt med vad som händer om nätterna
som jag skrev innan nu tror jag på att hålla inne tankarna i det stora hela,jag har min väg klar, vart den bär det märks....Tillägg jag tror det kan vara mycket svårt att få ut en ond om vi inte får tydlig vägledning.
En sak til och det är att vem som kommer sias inte bör skrivas ut i tråden! Tänk på Rollistan!
@quarter4ever
Jag blir nog uppe en stund till, så jag kanske teoriar lite mer, vi får se.
kvar i leken:
glömmerallt
Blacksmithfarm
bollen__
Klara
EmmaN
Lobelia
Mirtai
fio/LenaH2
quarter4ever
Lilltess/Hjartagna
1. glömmerallt är med i diskussionerna ikväll. och verkar tänka lite utanför boxen, Verkar lite konfunderad över hur jag tänkte mig det hela, och det är helt ok sammantaget verkar GA vara på min sida baserat på efterspelet av lynchen ikväll mot cirkus, hon röstar desutom på en av mina misstänkta Klara, vilket ger henne än mer + i kanten
2. Blacksmithfarm är en av mina ulvmisstänkta idag! det plingar lika högt som en boj i oväder. På min ulvlista
3. bollen__ missade röstningen ikväll, sånt händer, med i eftersnacket, men kommer med detta innan bsf lägger sin röst och bsf refererar även till det:
så tyvärr ser jag bollen__som en potentiell spelledare utifrån detta, men kan ha fel- dock högt på misstankelistan!
4. Klara en annan på min misstankelista! Jag tror att cirkus var förhindrad att teoria rösta åt detta hållet ikväll och det är något som skaver med Klara denna gången och jag har en känsla av att hon sitter i lyan , vi får väl se...
6. EmmaN gjort en lite anonym start, men blixtrar till då och då med bra funderingar och som det ser ut logiska slutsatser från dem. men håller ändå ett öga på EmmaN för det är onekligen så att nybörjare brukar ha svårare att förstå roller, funktioner etc i början. Hoppas dock på ett bra tillskott i lekarna och inget annat - neutral
8. Lobelia Verkar på hugget- verkar leta ulvar och verkar greppa mycket av det som händer i kulisserna, ligger med överslag åt det goda hållet just nu
11. Mirtai är som vanligt svårbedömd, men jag tror faktiskt hon är god, vet vet jag inte, men med tanke på mina andra tankar ikväll så lutar det ditåt
13. fio /LenaH2 rollen övertagits av LenaH under kvällen, Fio fick plus kanten av mig innan hon kastade in handduken, behöver se mer av LenaH för att bestämma mig vart jag har denna karaktären. neutral
14. quarter4ever Jag!
15. Lilltess rollen övertog av Hjartagana ikväll, och finner inget misstänkt så här långt med henne, får återkomma under morgondagen om jag ges möjlighet till det
sammantaget
mycket intressant DL!
Du kan lika gärna vara en ulv som onda fen följer...om det känns bättre?Alltså jag förstår inte hur du kan få det inlägget till att jag skulle vara spelledaren? För att jag misstänkte Mirtai? Och Klara och Bsf gjorde det också? Eller vaddå?
Och vad hade du förväntat dig att få för svar på det? Var ju inte direkt ett svar på min fråga heller.Du kan lika gärna vara en ulv som onda fen följer...om det känns bättre?
fast det där blir 11 st totalt...?Varav gissningsvis(vet ju inte antalet)
1 mentor
1 ängel
1 försvarare
1 den listiga
2 bybor
4ulvar
1 ond fee
nä svårt att svara på den, den medgesOch vad hade du förväntat dig att få för svar på det? Var ju inte direkt ett svar på min fråga heller.
ja det är Mirtai som är den gemensamma nämnarenAlltså jag förstår inte hur du kan få det inlägget till att jag skulle vara spelledaren? För att jag misstänkte Mirtai? Och Klara och Bsf gjorde det också? Eller vaddå?
Okej, då förstår jag hur du tänker iallafall. Tror jag.ja det är Mirtai som är den gemensamma nämnaren
fast det där blir 11 st totalt...?
är vi inte 10 kvar?
ok med på den tankenjo ska naturligtvis vara 3 ulvar tänkte 4 onda men skrev fyra ulvar blev lite fel.
Tror det är 6-4 till de goda och därför så viktigt att göra rätt i morgon.
9.45dubbelkoll när dl imorgon bitti egentligen?