The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
mm en teori kring det tror jag dock jag kan tala om och det är att om jag harfel om klara och hon är god så tror jag @LenaH kan vara speledare och siat klara som god. pga det här inlägget
Jag vet inte om Lena är spelledare men i så fall kan jag inte begipa hennes beteende, om jag vore ond skulle jag då inte försökt få folk att fatta att de otäcka stickdjuren troligen varit i farten och hindrat Q att använda eventualla förmågor, visst det var jag som talade om det först men jag hade missat att det borde leda till lottning.

Om Sian är använd så är det under natten mot natt DL1 eller natt Dl2 ( troligast, jag skulle valt spioninfo först) och då hade jag förmodligen valt en aktivare och mer erfaren person att sia typ dig eller Cirkus. Givetvis vill man hitta en ond, men också en som kan snappa upp att man gjort det.

Klara är ju för övrigt "alltid" god och det tar några vändor i lyan innan man greppat hur man ska bära sig åt. Om Klara är ulv, vilket jag tror, så var det en nybörjarmiss att försöka skydda sin ulvkompis och ifrågasätta att onda försöker spela en viss god och sedan använda det i motiveringen.

De som står på min lista just nu är:

Klara - jag röstade på henne igår och står fast vid det jag skrev då. Jag upplever att hon brukar försvara sig mer när hon är god. Dessutom tycker jag att hennes reaktioner efter första lynchen är märkliga.

BSF - Jag misstänker att hon kan ha försökt låtsas vara Peeta. Dessutom är det något med hennes röst på mig igår som skaver. Hon röstar på mig för att jag inte tycker det är en jättegrej att G_O ev låtsades vara Katniss.

Bollen - Lite samma anledning som BSF. Jag tycker det är lite märkligt hur tunna teorier hon skriver om mig.

Det kändes igår som Bollen och BSF var ganska sampratade och spann vidare på varandras teorier om mg. Kanske hoppades de att någon skulle hänga på?

sista minuten ifall jag ändå inte får vara med efter dl:nailbiting:
1. glömmerallt är med i diskussionerna ikväll. och verkar tänka lite utanför boxen, Verkar lite konfunderad över hur jag tänkte mig det hela, och det är helt ok:D sammantaget verkar GA vara på min sida baserat på efterspelet av lynchen ikväll mot cirkus,

2. Blacksmithfarm är en av mina ulvmisstänkta idag! det plingar lika högt som en boj i oväder. Pga att jag tror att hon försökt verka vara peeta, samt antingen hintat om att vara spelleder/letat efter spelledarenPå min ondalista

3. bollen__ missade röstningen ikväll, sånt händer, med i eftersnacket, men kommer med detta innan bsf lägger sin röst och bsf refererar även till det:
bollen__ skrev:
Det här tycker jag var intressant. Två olika situationer där det ändå känns som att Mirtai skulle kunna vara ond. Men är det för enkelt, hon spelar ju alltid skumt?!
Jag tycker framförallt som Bsf skriver: det är konstigt att Mirtai inte ser nyttan i att en ond ev. låtsas vara Katniss. Om G_O fick Haymitch att gissa på henne pga. detta så har ju lyan vunnit en dag eftersom hon var ond. Är det ett sätt att försöka förklara bort det? Utifall någon annan onding försökt sig på samma sak? Nu går det ju visserligen inte med Katniss längre, LenaH är ju död men Peeta lever ju.
Klicka för att se mer...
så tyvärr ser jag bollen__som en potentiell spelledare/ulv utifrån detta, men kan ha fel- dock högt på misstankelistan!

4. Klara har jag nog ändrat uppfattning om lite, håller neutral så långe

6. EmmaN
gjort en lite anonym start, men blixtrar till då och då med bra funderingar och som det ser ut logiska slutsatser från dem. men håller ändå ett öga på EmmaN för det är onekligen så att nybörjare brukar ha svårare att förstå roller, funktioner etc i början. Hoppas dock på ett bra tillskott i lekarna och inget annat - neutral

8. Lobelia Verkar på hugget- verkar leta ulvar och verkar greppa mycket av det som händer i kulisserna, men ändå är det ett och annat som skaver, jag håller ögonen på Lobelia

11. Mirtai är som vanligt svårbedömd, men jag tror faktiskt hon är god, vet vet jag inte, men med tanke på mina andra tankar ikväll så lutar det ditåt

13. fio
/LenaH2 rollen övertagits av LenaH under kvällen, Fio fick plus kanten av mig innan hon kastade in handduken, behöver se mer av LenaH för att bestämma mig vart jag har denna karaktären. neutral

14. quarter4ever Jag!

15. Lilltess
rollen övertog av Hjartagana ikväll, och finner inget misstänkt så här långt med henne, får återkomma under morgondagen om jag ges möjlighet till det

Det var inte riktigt meningen att det skulle vara två km mellan varje deltagare. Inget händer. Inget händer. Alla har det bara trevligt.

Nästa DL
21:30
:bump:
jahaja
det finns ett antal scenarion som kan ha hänt här:
*Katniss kan ha offrat sig
*de försökte käka den som ängeln skyddade
*de försökte käka onda fen
(har jag glömt nåt?)

Som ett led i min tanke från igår kväll om ev bikt från Klara till Cirkus så har jag läst deras inlägg nu på rasten. Jag hittar inget hos cirkus som visar på att hon har fått en bikt, men jag är ju fortfarande nybörjare på att leka och är rätt säker på att ni som är mer vana kan läsa ut bra mycket mer.

Däremot bland Klaras inlägg så är det några som fastnar med varning på. Tex:

Ordningen återställd. Hemma, nyduschad (@LenaH ;) ) och har en liten stund över för leken. Så, vem är skum? Vem ska man rösta på?:p
En ulv som skämtar bort att den kan välja vem den vill att rösta på, eftersom den vet om sina kollegor?

Följande inlägg efter dl 1 får mig att tro att Klara mycket väl är en ulv som försöker prata bort en svag röst.
Jag reagerar också på Q. Förra gången hon vimsade in sig på samma sätt i en diskussion kring antal onda och fördelningen onda/goda så satt hon i lyan. Samtidigt funderar jag över Lobelia och BSF som är snabba på att snappa upp misstankar mot henne.

Koppen är också lite skum med sin enkla röst på en nykomling.

Och LenaH är nyduschad, det är ju skitskumt. :rofl:

Klara röstar på Lobelia eftersom jag tror att hon såg en chans att rösta ut en farlig Quarter4ever genom att vara snabb att nappa på hennes förvirrande inlägg om fördelningen.

Självklart kan det vara goda som röstar på goda. Men jag spann bara vidare på mina tankar i mitt röstinlägg. Jag hade dessa funderingar redan innan lynchen var avgjord igår och röstade också på Lobelia med den teorin. Hade det inte varit mer konstigt att bara släppa dom tankarna när q visade sig vara (troligt) god?

Följande citat tycker jag är ett konstigt resonemang. varför skulle man som god vara mindre intresserad av vilka förmågor som finns på den egna sidan. Det är ju en jätteviktig pusselbit för att kunna sortera ut de onda.
Jag tänker nog tvärt emot dig här. Som ulv vill man nog ha noga koll på vilka förmågor ens motståndare har. Som god är man mer intresserad av hur onda förmågor fungerar. Om det alls säger något om vilken sida man tillhör. Antagligen inte.

Sammantaget så hamnar Klara högt upp på misstankelistan. Då jag faktiskt tror att det kan vara bikten som gjorde att Cirkus inte ändrade röst för att försöka rädda sig själv.

Bra att det inte blev något käk, det ger ju mer tid för oss att hitta de onda och därmed bättre odds.
Nu måste jag jobba vidare, återkommer troligen vid lunchdags....

Sådär, kort paus och jag ska försöka få ner någon typ av reflektion om det som hänt.

Jag fick ett antal röster på mig igår, och jag hade inte riktigt tid att bemöta dom då. Inte nu heller egentligen (kort om folk på jobbet idag också, men jag plockar lite ur minnet.

Mirtai tycker att jag försvarar mig mer som god än vad jag gjorde igår. Det stämmer säkert, jag tror jag vet vilken lek hon syftar på. Igår kom jag hem från stallet 20.30 och hade då 5-6 sidor att läsa ikapp tror jag. Jag la fokus på att hinna läsa och lägga min röst före dl.

Flera tycker att mitt resonemang kring första dl är skitskumt. Vad som är skumt med att vilja granska dom som röstar på en god begriper jag ärligt talat inte. Det är inte skumt att vilja granska dom som röstar på en god koppen som är väldigt lätt att lägga en röst på, men att vilja granska dom som röstar på en god q är skitskumt? Jag förstår inte. Att jag hakat mig fast i det resonemanget beror ju helt på att Lobelia hakat sig fast i mig och gör sitt bästa för att förvränga det jag sagt. Jag lägger ner det nu, jag orkar inte dra det fler gånger.

Vet att det var något mer men jag kan verkligen inte gömma mig på toaletten längre utan måste jobba. Jag får återkomma.

Känns skönt att fortfarande vara med i matchen!
Ledsen för mitt ologiska spel igår, men det har gett vissa resultat jag strävade efter att få:)
Jag hade två stycken på min onda-lista jag la in kring dl (bollen__ är den andra)
2. Blacksmithfarm är en av mina ulvmisstänkta idag! det plingar lika högt som en boj i oväder. Pga att jag tror att hon försökt verka vara peeta, samt antingen hintat om att vara spelleder/letat efter spelledarenPå min ondalista

Av dessa är jag mest misstänksam mot bsf:
Jag riktar mig mot Bsf, som jag faktiskt själv länge hade som Peeta pga hennes snabba kommentar om att prästen kände hon igen samt att hon senare följer upp med flera frågor om just prästen och bikten Samt även klämmer in en rad om spelledaren där.
Som sagt lite nya och nygamla roller, ska bli kul! (minns prästen vagt från länge sedan...)

Antar att det ska stå att Spelledaren ska vara opartisk men inte är det? @Artline?

Tycker att GA gör en bra sammanfattning.
Prästen och bikten funderar jag lite på... Prästen har väl en viss möjlighet att hinta om vem som biktat sig? Även om det borde bli till ulvarnas fördel så finns ju chansen att det slår tillbaka på dem, om prästen ändå lyckas förmedla vem den biktade är. Man kan skriva teorier utan att gissa att någon är ond...

Eh, va? Vad har platsen i anmälningslistan att göra med lottning av roller? Jag hänger inte med...

Jo men om det bara prästen bara är vag om en spelare? Men såklart blir det en balansgång för att inte hinta...
Men, visst det skulle inte vara lätt för prästen...

sedan lägger hon en tidig röst på mig, har nappat på min lilla rollberäkningsförvirring,
Noterbart därefter är att Lobelia följer efter ( även om hon var först med att sprida misstankar på mig)
Men det kan vi ägna oss åt sedan.
Dessutom fiskar hon än mer efter spelledaren under första lynchen:
Hade det inte varit smartare att käka Q i så fall? Och slippa få ögonen på sig i leken?
Jag ska väl ändå rösta på vad jag tycker är skumt?
(Tänk om (inga bra odds kanske, men tänk om) Q är spelledaren?)
Fast jag är ju rätt övertygad om att just spelledare trodde hon inte att jag var, utan snarare Katniss, som jag skrev om igår, och katnissrollen var väl en av de roller de helst ville få ut i lynch
Aha, så då hade jag fel om Q.

Hon fortsätter efteråt med att sprida misstankar på GA, (notera dock inte på Lobelia)
Ett försök att rikta bort strålkastarna från sig själv och en annan ond?
Jag tycker att GA's ändring skaver. Samtidigt var det väl hon som frågade LL efter DL tiderna, skulle hon göra det som ond?
Tja, jag håller det inte för omöjligt...
Nästa dag när jag kommer med mitt teoriinlägg har hon en fin genomgång hon postar en stund efter mitt inlägg, jag tror att hon har sett det och snabbt som busen slängt in kommentaren om Gabby_Ossis utstickande uddaröst

Tar med Lobelias lista...

DL 1
18:55 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever I

20:44 Koppen röstar på EmmaN I
20:48 Lobelia röstar på quarter4ever II
20:50 Lilltess röstar på Koppen I
20:57 Hjartagna röstar på Koppen II
20:58 fio röstar på Klara I
21:00 Klara röstar på Lobelia I
21:03 cirkus röstar på Blacksmithfarm I
21.05 bollen_ röstar på Koppen III
21:13 LenaH röstar på Lilltess I

21:19 quarter4ever röstar på Klara II
21:19 glömmerallt röstar på cirkus I
21:21 EmmaN röstar på Lobelia II

21:27 quarter4ever ändrar röst till Koppen IV (klara I)
21:29 Gabby_Ossi röstar på fio I
21:30 Koppen ändrar röst till quarter4ever III (EmmaN 0)
21:30 quarter4ever ändrar röst till Klara II
21:30 glömmerallt ändrar röst till quarter4ever IV (cirkus 0)

Vem röstar på:
quarter4ever: Blacksmithfarm, Lobelia, Koppen, glömmerallt
Koppen: Lilltess, Hjartagna, bollen_
Klara: fio, quarter4ever
Lobelia: Klara, EmmaN
Blacksmitfarm: cirkus
fio: Gabby_Ossi
Lilltess: LenaH

Fyra röständringar, 1st 21:27 och 3st 21:30...
Jag måste gå tillbaka och se om jag missade något här (jag skrev ju röstlistor då...) Koppens ändring är ju inget att säga om.

Tänker man ströröster som inte gör skillnad så tycker jag att Gabbys röst sticker ut lite. LenaH la en ströröst på Lilltess. Samtidigt kan jag hålla med om att Lilltess gör det lätt för sig genom att rösta på Koppen - men betyder det att hon är ond? Samma gäller bollen_ Hon tar visserligen upp q-teorin i sitt röstinlägg, men väljer att lägga rösten på Koppen i alla fall...

fio och Q's röster på Klara hade liknande teorier, hon borde vara ond någon gång, visst borde hon det, men det känns också som "lätta" röster. Q har jag pusslat in på en god roll, fio vet jag inte. Hon (fio) verkade lite snurrig igår...

fio's teoi kring nykomlingar verkar stämma :p (första leken får de vara med länge, andra leken åker de ut tidigt)

Och när jag skriver det här så kommer Q in med sin teori mot gabby och röstar på henne.

(edit fixade med färgen)

Och hon är snabbt med för jag tror hon fattade att Gabby_Ossi var avslöjad och är första som följer mig.
Intressant!

Eftersom jag är ganska säker på vilken roll du har, så är jag övertygad om att du dessutom har mer än du kan skriva ut att gå på ang Gabby. Därför kommer jag att välja att följa dig idag. Dessutom passar det in med att jag reagerade över Gabbys ströröst...

Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi

för jag tror att Q har en god roll och jag tycker att Gabbys röst var misstänkt intetsägande igår. Samtidigt verkar hon ha känt efter lite kring vem som kan vara spelledare.

Sedan är det hon som börjar misstänkliggöra Cirkus ( som vi nu vet var Peeta) och lanserar att hon skulle vara spelledaren, vilket sedemera får cirkus skottgluggen under kvällen, då flera som jag håller för goda/vet var goda ( blaLenaH1) hakar på

Ang. prästen så har jag och Q diskuterat den, tror ingen annan var inblandad?
Jag vet vilken roll jag har och jag tror jag vet vilken roll Q har, jag tror inte att någon av oss (medvetet i af) försökt lura Haymitch.

Jag har reagerat lite på cirkus kommentarer om spelledaren, faktiskt. Dels är det denna konversationen:

Frågan är av det sätter Klara i pusslet? Som ulv?

Plus det så har hon skrivit som svar på min "protest" mot hennes röst på mig:

Hon verkar ju bygga sin röst på att jag är ond eftersom jag röstar på Q, och här (+ senare till glömmerallt) påpekar hon att hon inte tror att Q är spelledare. Frågan är om det ligger mer än lottningsoddsen bakom det?

och i sitt röstinlägg skriver hon:

Kan det vara försök till hint från cirkus om att det är hon som är Spelledare?

(edit la till ett Q som saknades (det fetade))
hon fortsätter att elda på misstankarna mot cirkus i flera inlägg

Och ang cirkus.
Jag vet inte vad jag tror, men jag reagerade på det när jag gick tillbaka och läste om leken...
Detta är väl tydligare ja, men samtidigt så vet ju inte lyan vem som är SL, och SL vet inte vilka som ingår i lyan. Kanske cirkus (om hon är SL) känner att hon behöver vara lite tydligare då?

Jag vet inte.
Du och Klara (och Q då...) var de enda jag hittade som nämnde spelledaren, och eftersom jag antar att SL på något vis vill hitta lyan (för att inte bli uppäten kanske?) så funderade jag på om det var så att du försökte hinta.

det finns mer att skriva om bsf, men jag är helt övertygad att bakom dessa inlägg döljer det sig en hårig typ som satsade på att få ut en god cirkus, som jag tror träffade ganska rätt i sina analyser av både bsfs och andras röster på mig i första DL

Ledsen för mitt ologiska spel igår, men det har gett vissa resultat jag strävade efter att få:)
Jag hade två stycken på min onda-lista jag la in kring dl (bollen__ är den andra)

Jag riktar mig mot Bsf, som jag faktiskt själv länge hade som Peeta pga hennes snabba kommentar om att prästen kände hon igen samt att hon senare följer upp med flera frågor om just prästen och bikten Samt även klämmer in en rad om spelledaren där.

sedan lägger hon en tidig röst på mig, har nappat på min lilla rollberäkningsförvirring,
Noterbart därefter är att Lobelia följer efter ( även om hon var först med att sprida misstankar på mig)

Fast jag är ju rätt övertygad om att just spelledare trodde hon inte att jag var, utan snarare Katniss, som jag skrev om igår, och katnissrollen var väl en av de roller de helst ville få ut i lynch

Hon fortsätter efteråt med att sprida misstankar på GA, (notera dock inte på Lobelia)

Nästa dag när jag kommer med mitt teoriinlägg har hon en fin genomgång hon postar en stund efter mitt inlägg, jag tror att hon har sett det och snabbt som busen slängt in kommentaren om Gabby_Ossis utstickande uddaröst

Och hon är snabbt med för jag tror hon fattade att Gabby_Ossi var avslöjad och är första som följer mig.

Sedan är det hon som börjar misstänkliggöra Cirkus ( som vi nu vet var Peeta) och lanserar att hon skulle vara spelledaren, vilket sedemera får cirkus skottgluggen under kvällen, då flera som jag håller för goda/vet var goda ( blaLenaH1) hakar på

det finns mer att skriva om bsf, men jag är helt övertygad att bakom dessa inlägg döljer det sig en hårig typ som satsade på att få ut en god cirkus, som jag tror träffade ganska rätt i sina analyser av både bsfs och andras röster på mig i första DL

Jag tvivlar inte på att du har rätt, men jag funderar om de kan ha räknat ut cirkus roll iom. att Bsf spritt misstankar om cirkus? Det var väl en roll de ville bli av med snabbt tänker jag. Eftersom det var så pass inriktat mot cirkus, lite mot Mirtai, men mest är det ju mot cirkus?!

<--->

Flera tycker att mitt resonemang kring första dl är skitskumt. Vad som är skumt med att vilja granska dom som röstar på en god begriper jag ärligt talat inte. Det är inte skumt att vilja granska dom som röstar på en god koppen som är väldigt lätt att lägga en röst på, men att vilja granska dom som röstar på en god q är skitskumt? Jag förstår inte. Att jag hakat mig fast i det resonemanget beror ju helt på att Lobelia hakat sig fast i mig och gör sitt bästa för att förvränga det jag sagt. Jag lägger ner det nu, jag orkar inte dra det fler gånger.

Vet att det var något mer men jag kan verkligen inte gömma mig på toaletten längre utan måste jobba. Jag får återkomma.
Vem tycker det är skumt att vilja granska de som röstar på goda? Du har totalt missuppfattat mig om du tror att jag tycker det är skumt och jag tror ärligt talat inte att någon annan gör det heller. Det jag reagerade på är kopplingen till att Q skulle vara skicklig. Det är möjligt att jag kan ha blandat ihop dig med Mirtai någonstans, peka gärna ut där du anser att jag förvrängt dina åsikter så vi kan reda ut det. Det som mest ligger dig i fatet just nu är resultatet vid senaste lynchen dock.

Har Cirkus missat att hon eventuellt kunde rädda sig eller har hon varit förhindrad? Eller vet hon att du har en viktigare roll?

Fetmarkering.

Spred misstankar gjorde du så bra själv genom att låtsas vara dåligt påläst ;), hade inte jag reagerat först hade någon annan gjort det. Jag vill för övrigt påstå att jag inte följde efter, utan snarare tvekade jag att lägga rösten just för att du redan hade en men jag hade inte tid att försöka uppfinna något annat skumt, något skumt hade jag inte hittat dittills. Sist jag gjorde det i Snowroller (när vi tjafsade om Pluto som bilförare eller vad det var) så blev jag genast misstänkt för att inte ha röstat på dig och min karriär som skidlärare tog slut.

Verkar tyst här så jag passar på att visa en bild på vad jag pysslar med - så kan alla ulvar dö sötchocksdöden

11078020_865473526833517_289245742_n.jpg

Jag riktar mig mot Bsf, som jag faktiskt själv länge hade som Peeta pga hennes snabba kommentar om att prästen kände hon igen samt att hon senare följer upp med flera frågor om just prästen och bikten Samt även klämmer in en rad om spelledaren där

Är det konstigt att man kommenterar rollistan?
Det var det väl ändå fler än jag som gjorde? cirkus (som vi vet är god) GA, Gabby (som var ond) minns jag sådär direkt.
Det känns som om du har bestämt dig för att jag ska åka och letar upp bevis som stämmer in på det. Och inte tvärtom, letar efter misstänkta saker och därefter väljer vem du röstar på.

Du nämnde tidigare att du inte ville lägga ut dina åsikter för tidigt eftersom du inte ville göra det för lätt för ulvarna att gömma sig. Vad är inte detta?

För att cirkus påpekade att det var skumt att rösta på dig eftersom bara onda som visste att du var god skulle göra en sådan sak. det var därför som jag la till den kommentaren.

Där har du fel. Jag trodde att du var ond, eftersom du "räknade fel" och medgav att det var för att se LenaH's reaktion.

Fel igen ;)
Jag antar att du vet hur lång tid det tar att färglägga listorna?
Det tog tid att skriva inlägget, så det var först när jag postat det som jag läste vad som hänt under tiden.

Jag hade släppt cirkus.
Det var du som la första rösten där - och ärligt talat vet jag inte vad du ville få ut av det? Hade du hoppats att jag skulle ändra röst så att du skulle ha ännu mer att beskylla mig för?

Som sagt, jag tycker det känns som om du har valt att jag ska åka ut idag, oavsett om du har rätt eller fel om mig. Och så anpassar du dina teorier efter det istället för det motsatta - att anpassa den man röstar på efter teorierna man skriver. Lite som med cirkus igår. Har vi verkligen råd med det idag? Visst det missade käket ger oss lite försprång, men ändå.

Är det konstigt att man kommenterar rollistan?
Det var det väl ändå fler än jag som gjorde? cirkus (som vi vet är god) GA, Gabby (som var ond) minns jag sådär direkt.
Det känns som om du har bestämt dig för att jag ska åka och letar upp bevis som stämmer in på det. Och inte tvärtom, letar efter misstänkta saker och därefter väljer vem du röstar på.

Du nämnde tidigare att du inte ville lägga ut dina åsikter för tidigt eftersom du inte ville göra det för lätt för ulvarna att gömma sig. Vad är inte detta?

För att cirkus påpekade att det var skumt att rösta på dig eftersom bara onda som visste att du var god skulle göra en sådan sak. det var därför som jag la till den kommentaren.

Där har du fel. Jag trodde att du var ond, eftersom du "räknade fel" och medgav att det var för att se LenaH's reaktion.

Fel igen ;)
Jag antar att du vet hur lång tid det tar att färglägga listorna?
Det tog tid att skriva inlägget, så det var först när jag postat det som jag läste vad som hänt under tiden.

Jag hade släppt cirkus.
Det var du som la första rösten där - och ärligt talat vet jag inte vad du ville få ut av det? Hade du hoppats att jag skulle ändra röst så att du skulle ha ännu mer att beskylla mig för?

Som sagt, jag tycker det känns som om du har valt att jag ska åka ut idag, oavsett om du har rätt eller fel om mig. Och så anpassar du dina teorier efter det istället för det motsatta - att anpassa den man röstar på efter teorierna man skriver. Lite som med cirkus igår. Har vi verkligen råd med det idag? Visst det missade käket ger oss lite försprång, men ändå.
Förresten så bad du ju nästan LenaH att följa din röst - så hur får du det till att det är jag som får cirkus i skottgluggen och gör så att "flera goda hakar på"?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 656
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar