The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men attans också, jag skulle svänga mig med att kunna rollnamnet och så fick jag fel namn. Jag syftar på onda fens trick.
Så du menar inte Haymitch gissningar? Jag får inte ihop hur du menar för Haymitch kunde ju gissa på 2, vem som är Katniss och vem som är Peeta. Och du nämde just 2 spelare på varje DL du pratade om. :)

Som sagt, jag blandade ihop dem, får hålla mig till roller och inte namn så det blir rätt :(

Det är alltså eventuell sia från onda feen du spekulerar kring?

Ska fundera lite på det men det är svårt att gissa tycker jag då jag tror det beror en del på vem som har rollen.

OM Bsf har den(hade ju en liten teori om det) så tror jag hon siat mirtai och att mirtai isåfall är god men det är många om men och kanske där...

@Lobelia angående den eventuella sian så kommer jag inte fram till något vettigt, tror inte det går att säga något generellt där emot om en har misstanke omatt någon specifik person skulle ha den rollen går det ju att spekulera i utifrån vad den har skrivit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 151
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 656
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2