Ett av onda fens trick är att sia.Jag har nog ovanligt dålig koll på rollistan siat???
knatar iväg till rollistan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett av onda fens trick är att sia.Jag har nog ovanligt dålig koll på rollistan siat???
Nej. Eftersom hon är fri att sia när hon vill.
Fast du pratade ju om Haymitch, han har gissningar.Ett av onda fens trick är att sia.
Men attans också, jag skulle svänga mig med att kunna rollnamnet och så fick jag fel namn. Jag syftar på onda fens trick.Ett av onda fens trick är att sia.
fast när det kommer till haymitch så är det gissningar?!?Jag har nog ovanligt dålig koll på rollistan siat???
Så du menar inte Haymitch gissningar? Jag får inte ihop hur du menar för Haymitch kunde ju gissa på 2, vem som är Katniss och vem som är Peeta. Och du nämde just 2 spelare på varje DL du pratade om.Men attans också, jag skulle svänga mig med att kunna rollnamnet och så fick jag fel namn. Jag syftar på onda fens trick.
Som sagt, jag blandade ihop dem, får hålla mig till roller och inte namn så det blir rättFast du pratade ju om Haymitch, han har gissningar.
Nej, jag nämnde 3 första.Så du menar inte Haymitch gissningar? Jag får inte ihop hur du menar för Haymitch kunde ju gissa på 2, vem som är Katniss och vem som är Peeta. Och du nämde just 2 spelare på varje DL du pratade om.
Ett av onda fens trick är att sia.
Att jag skulle försöka vara cool och visa att jag hade koll på namnen, det blev en aning pannkaka typ.Ja den rollen har jag bra koll på det är ju jag som hittat på den så jag var ju extra nyfiken på vad det fanns för hyss Jag förstår dock inte vad det har att göra med Haymitch?
Ulvarna PMar Innan en DL att de vill attackera. Efter DL får offret reda på att den blivit attackerad och specialkrafterna är låsta ett speldygnSå om hon var utsatt för målbålgetingstick under senaste natten så hade hon ändå kunnat använda sian då?
Haha jag förstår nu, iom att du nämde flera namn och Haymitch så trodde jag att du menade hans gissningar på 2 personer. Då är jag med. Det var onda fen du menade, spelledaren alltså.Nej, jag nämnde 3 första.
Som sagt, jag blandade ihop dem, får hålla mig till roller och inte namn så det blir rätt
Exakt, förlåt förvirringen. Jag kan bjuda på pannkakstårta som tröstHaha jag förstår nu, iom att du nämde flera namn och Haymitch så trodde jag att du menade hans gissningar på 2 personer. Då är jag med. Det var onda fen du menade, spelledaren alltså.
Ulvarna PMar Innan en DL att de vill attackera. Efter DL får offret reda på att den blivit attackerad och specialkrafterna är låsta ett speldygn
Med pannkakstårta blir du jätteförlåten!Exakt, förlåt förvirringen. Jag kan bjuda på pannkakstårta som tröst