Jag tycker det räcker med rollistan?Ah du menar så, jag får nog kika i regelboken för att verifiera det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det räcker med rollistan?Ah du menar så, jag får nog kika i regelboken för att verifiera det.
ditoLåt oss säga att det är tur för dig att jag tror mig veta din roll Men jag tycker om dig ändå
Störd?
Nä
Jag räknade in den i regelboken, och ja jag kan bekräfta att jag borde tänkt på lottning också.Jag tycker det räcker med rollistan?
Det kan vara så, klara är på mångas misstankelista.Läser lite löst era sista inlägg istället för den vanliga sidan i boken på sängbordet.
En tanke slog mig: Cirkus var ju präst och kunde få en bikt från en ulv. Kan det vara så att hon inte ändrade till Klara eftersom hon inte fick pga av bikten?
Jag ska granska Klara extra noggrant imorgon för att se om jag kan hitta en ledtråd. Och naturligtvis Cirkus inlägg.
Jag vet inte, ska jag tala klarspråk eller?Menar du det här @LenaH ? hade missat/glömt att den utsatte visste om det. Men jag förstår fortfarande inte kopplingen till sior.
"karriärister : De är farliga och dödar samvetslöst så fort de får tillfälle.Väljer varje natt en deltagare de vill döda. Kan en gång under leken välja en ulv som får bikta sig hos Peeta/prästen. De kan också en gång under leken utsätta en deltagare för målbålgetingatack. Det innebär att den deltagaren är utslagen ett speldygn (deltagarens röst räknas inte i lynchen och den kan inte använda sina krafter under natten)Den utsatta vet om att den är utsatt men bör teoria och rösta som vanligt (ulvar)"
Det där var en bra tanke!Läser lite löst era sista inlägg istället för den vanliga sidan i boken på sängbordet.
En tanke slog mig: Cirkus var ju präst och kunde få en bikt från en ulv. Kan det vara så att hon inte ändrade till Klara eftersom hon inte fick pga av bikten?
Jag ska granska Klara extra noggrant imorgon för att se om jag kan hitta en ledtråd. Och naturligtvis Cirkus inlägg.
Betyder det inte om kraften deltagaren har är en sia så får den inte sia under natten. Och nästa natt kan den sia igen? @ArtlineMenar du det här @LenaH ? hade missat/glömt att den utsatte visste om det. Men jag förstår fortfarande inte kopplingen till sior.
"karriärister : De är farliga och dödar samvetslöst så fort de får tillfälle.Väljer varje natt en deltagare de vill döda. Kan en gång under leken välja en ulv som får bikta sig hos Peeta/prästen. De kan också en gång under leken utsätta en deltagare för målbålgetingatack. Det innebär att den deltagaren är utslagen ett speldygn (deltagarens röst räknas inte i lynchen och den kan inte använda sina krafter under natten)Den utsatta vet om att den är utsatt men bör teoria och rösta som vanligt (ulvar)"
Fetningen kanske hjälper?Menar du det här @LenaH ? hade missat/glömt att den utsatte visste om det. Men jag förstår fortfarande inte kopplingen till sior.
Har Stackars Q blivit utsatt så har han haft ett hemskt dygn med en massa sidoeffekter. De där getingarna går inte av för hackor.Fetningen kanske hjälper?
Inte GAs vanliga stil inte, kan pälsen störa tro?@glömmerallt - med tanke på att det är du som är besatt av rollbeskrivningarna och inte jag så är du lite trögtänkt ikväll!
Fetningen kanske hjälper?
Men säg inte så, nu blir jag ju paranoid.Inte GAs vanliga stil inte, kan pälsen störa tro?
Hur menar du?Dock är jag inte riktigt med på @LenaH s koppling till att följa rösten?
@glömmerallt - med tanke på att det är du som är besatt av rollbeskrivningarna och inte jag så är du lite trögtänkt ikväll!
Det fattar inte jag heller. Är där någon koppling?Mm och vara uppmärksam på vad jag läser.
Vore ju rätt bra om ni har rätt och ulvarna inte har den möjligheten kvar.
Dock är jag inte riktigt med på @LenaH s koppling till att följa rösten?
Du har ett passande namn allt @glömströmJag brukar glömma en del i dem, det är därför jag läser dem så ofta.