The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde faktiskt när jag tackade ja till att hå in som ersättare till Lilltess att jag skulle ha bra mycket mer tid än vad det blev. Men livet kom emellan. Och just kvällarna har jag generellt dåligt med tid, det är enklare att stjäla datortid dagtid för mig. Just ikväll kom jag hem 20.30 istället för 18.30 som vanligt!

Snart måste jag lägga mig för att orka jobba imorgon efter alla uppvak som sonen ger mig nattetid.

Ja som sagt vill jag inte att du ska ta det personligt, klart det kan komma upp saker en inte räknat med och du hann ju in och rösta det är ju bra :). Sov gott.

Det var mer en generell reflektion eftersom det hänt så ofta på slutet.

Tack, jag hade missat det!

Jag ägnade en stor del av eftermiddagen att gå igenom vad cirkus gjort och inte gjort. Jag kan inte påstå att jag var säker alls.

En sak jag noterade med Cirkus röstning var att hon försökte inte grppa den chans som fanns till att klara sig. Hon kunde inte veta att du tänkte rösta på Klara men en röst på henne hade varit den största chansen. Tänkte hon inte på det eller var det medvetet tro?

När hon kom med sitt teori mot mig var jag nästan säker på jag prickat rätt dock. Jag känner inte alls igen en god cirkus i kvarbitandet av teorin. För mig känns det rätt idiotiskt att goda aldrig skulle rösta på skickliga goda i början av leken. Det händer typ jämnt.

Fråga @Lobelia - jag spånade vidare på vad hon skrev.

Jag ser inte att hon skrivit något om lottning eller något jag kan koppla till det?

Men hon får gärna svara om hon kan

Jag ägnade en stor del av eftermiddagen att gå igenom vad cirkus gjort och inte gjort. Jag kan inte påstå att jag var säker alls.

En sak jag noterade med Cirkus röstning var att hon försökte inte grppa den chans som fanns till att klara sig. Hon kunde inte veta att du tänkte rösta på Klara men en röst på henne hade varit den största chansen. Tänkte hon inte på det eller var det medvetet tro?

När hon kom med sitt teori mot mig var jag nästan säker på jag prickat rätt dock. Jag känner inte alls igen en god cirkus i kvarbitandet av teorin. För mig känns det rätt idiotiskt att goda aldrig skulle rösta på skickliga goda i början av leken. Det händer typ jämnt.

Jag reagerade på samma sak faktiskt. Märkligt snurrigt och förvirrande. DEt är som att hon precis som Q tycker att hon åkte ut skulle klargöra en massa? :confused:

Om nu @quarter4ever blev störd i natt så kanske det var så att hennes röst var så svag ikväll att den inte räknades och det var därför hon gärna ville att andra skulle följa henne? Och om hennes röst var klen så bör det blivit lottning mellan cirkus och @Klara .

Hajar ni?

Förlåt! Jag var ute och övningskörde med min lillebror och glömde helt bort tiden. Trodde att jag skulle vara tillbaka innan DL. :crazy:

Om nu @quarter4ever blev störd i natt så kanske det var så att hennes röst var så svag ikväll att den inte räknades och det var därför hon gärna ville att andra skulle följa henne? Och om hennes röst var klen så bör det blivit lottning mellan cirkus och @Klara .

Hajar ni?
Ah du menar så, jag får nog kika i regelboken för att verifiera det, även om jag inte riktigt tänkte på lottning här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 150
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 656
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar