The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jag har målat igen

Om nu @quarter4ever blev störd i natt så kanske det var så att hennes röst var så svag ikväll att den inte räknades och det var därför hon gärna ville att andra skulle följa henne? Och om hennes röst var klen så bör det blivit lottning mellan cirkus och @Klara .

Hajar ni?

Varför skulle hon vilja det? Om hon inte visste något som vi iinte visste vilket hon ju inte visste om hon inte kunde använda någon förmåga?

Jag tror ju faktiskt i ljuset av @Hjartagna s idé och tidigare spel att @Klara är ond. Känns som en bortslösad sia att lägga den där?
Vad ska vi ge @quarter4ever för uppslag då?
jag gillar hur ni tänker just nu, och som sagt efter att ha varit med lite mer idag och lagt lite kommentarer här och där så är det väldigt intressant att se reaktionerna på det hela så här i eftersnacket. Jag har en bra vision om vart jag ska rikta blickarna, men ni hjälper till bra just nu:)

Jag har målat igen

Varför skulle hon vilja det? Om hon inte visste något som vi iinte visste vilket hon ju inte visste om hon inte kunde använda någon förmåga?
Jag syftar på detta:

Jag blir också lite fundersam på om @quarter4ever inte vill att vi ska följa henne?

nej nu har jag inga dolda agendor, så gör gärna som jag vill just nu:)

Hon ville ju syna cirkus men fick ju förlita sig på att några andra dumskallar skulle hänga på och det gjorde vi ju.

När vi ändå är inne på att ge förslag så skulle jag vilja ha er åsikt om vem ni skulle siat om ni var Haymitch? Och och använde sian DL2,

Jag tror att jag satsat på Glömmerallt eller möjligen Cirkus eller Klara.

Om jag använt den nu hade jag förmodligen valt Klara eller Mirtai och DL1 vet jag inte riktigt, man vet typ inget då :(

Jag syftar på detta:

Hon ville ju syna cirkus men fick ju förlita sig på att några andra dumskallar skulle hänga på och det gjorde vi ju.

Vi tolkar nog det inlägget olika jag ser det inte som en uppmaning till att följa henne utan mer som ett "jag vet inget, tänk själv"..

Men då förstår jag vad du menar.

När vi ändå är inne på att ge förslag så skulle jag vilja ha er åsikt om vem ni skulle siat om ni var Haymitch? Och och använde sian DL2,

Om jag använt den nu hade jag förmodligen valt Klara eller Mirtai och DL1 vet jag inte riktigt, man vet typ inget då :(
Lena1 naturligtvis? :angel:

Läser lite löst era sista inlägg istället för den vanliga sidan i boken på sängbordet.

En tanke slog mig: Cirkus var ju präst och kunde få en bikt från en ulv. Kan det vara så att hon inte ändrade till Klara eftersom hon inte fick pga av bikten?

Jag ska granska Klara extra noggrant imorgon för att se om jag kan hitta en ledtråd. Och naturligtvis Cirkus inlägg.

För övrigt tror jag inte att @Hjartagna och @Klara är ulvar tillsammans pga det här. Och eftersom klara är min mest misstänkta gör det hjartagna oulvigare i mina ögon. Med tanke på spelledaren så vill jag inte dra för stora sluutsatser men ingen av dem känns så speledaraktig just nu.

Jag är tillbaka och jobbar på att läsa ikapp sen jag dog. Väntar dock besök om en stund så jag kommer inte vara till nån större nytta ikväll är jag rädd men sen! Då får de elaka ulvarna som käkade stackars Katniss ångra sig... :devil:

Tack för att du hoppade in med kort varsel.. men se nu fasen till att överleva iallafall en natt till :D

Jag har nog ovanligt dålig koll på rollistan siat???

knatar iväg till rollistan:o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 151
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 656
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2