Inget skärper hjärnan som ökad tölt, missade vist sista meningen. Blev helt nojig där och undrade vad folk höll på med. Tror jag läste igenom rollistan 3 gånger utan att hitta meningen jag missat.Nej, du är inte läskunnig isf!
Läs om, läs rätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget skärper hjärnan som ökad tölt, missade vist sista meningen. Blev helt nojig där och undrade vad folk höll på med. Tror jag läste igenom rollistan 3 gånger utan att hitta meningen jag missat.Nej, du är inte läskunnig isf!
Läs om, läs rätt.
Haha, det är faktiskt sant. Men du, onsdagar brukar jag oftast inte duscha alls eftersom jag inte är till stallet då.
Tycker att GA gör en bra sammanfattning.
Prästen och bikten funderar jag lite på... Prästen har väl en viss möjlighet att hinta om vem som biktat sig? Även om det borde bli till ulvarnas fördel så finns ju chansen att det slår tillbaka på dem, om prästen ändå lyckas förmedla vem den biktade är. Man kan skriva teorier utan att gissa att någon är ond...
Eh, va? Vad har platsen i anmälningslistan att göra med lottning av roller? Jag hänger inte med...
Jo men om det bara prästen bara är vag om en spelare? Men såklart blir det en balansgång för att inte hinta...
Men, visst det skulle inte vara lätt för prästen...
Jag har lite reflektioner
Jag noterar att flertalet har haft lite problem med att hålla koll på de goda rollernas specialförmågor, lätt gjort kanske , men också lite sådant som ulvar kan göra, de vet ju liksom vilka som inte ingår i lyan.
jätteskojjjigt...Tänk vad skojigt det hade varit om @Gabby_Ossi varit god?!
Jag tänker nog att det är mer individuellt faktiskt. I anmälningstråden tex konstaterades att tex @Sasse sällan läser rollbeskrivningarna, jag är likadan medan vi vet att @glömmerallt är smått besatt av dem .ok jag är tillbaka framför datorn igen och läst igenom allt som hänt efter lynchen igår.
Tycker att flera av er iaf försöker komma framåt i leken och vänder lite och vrider här och där
Jag har lite reflektioner
Jag noterar att flertalet har haft lite problem med att hålla koll på de goda rollernas specialförmågor, lätt gjort kanske , men också lite sådant som ulvar kan göra, de vet ju liksom vilka som inte ingår i lyan.
jag noterar också strömröstningen som ett faktum, så själva rösten i sig kommer inte ge något framöver vid analys av denna DL. Dock är det mer intressant att titta på vilka motiveringar som lagts till rösten, kanske?
Jo! Värsta sjuka lurendrejeriet och alla hade blivit superparanoida ju!jätteskojjjigt...