what can I say- it was predictable?
Nä
Din ändring kom före min Q
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä
Din ändring kom före min Q
Är du riktigt säker på det?
Jag tror hon menade från teoriinlägget, du saknas där.
ja det är klart du är här i tråden, det var i min sammanställning du försvann...Jag är ju här
du och fio alltsåJag veeet - jag skojjade bara (notera särskilt antalet j'n )
du och fio alltså
Spolade du ner dem på Cirkus toalett?ja det är klart du är här i tråden, det var i min sammanställning du försvann...
ja det kan vara så, det sa bara shwoshSpolade du ner dem på Cirkus toalett?
I have faith in UAtt jag ändrade kan jag förstå att du förutsåg, men att lita på att jag skulle göra det i tid?
Jag är ju här
Mja, när hon ändrade tillbaka blev det ju klart att Koppen hade flera röster, men första ändringen var ju lite knepig
Det gick så snabbt så jag hängde nog inte med helt enkelt.
Och jag har inte kollat i efterhand exakt i vilken ordning ändringarna kom.
Dag DL 21:30
Natt DL 09:45
Varje dag om inget annat nämns
Du får gärna misstänka mig, det är inga problem, men inte brukar en lya spela så indiskret? Menar du på att du tror att lyan skulle lagt två så tidiga röster på Q? Hur tänker du här? Vad skulle de vinna på det?
Kan du förklara för mig varför Lyan skulle sikta in sig på just Q och inte exempelvis Cirkus? Det finns många duktiga spelare, hittills har jag aldrig suttit i en lya som inte föredrar om de goda lynchar sina egna så de slipper dra till sig misstankar.
Jag har inte mycket tid, pållarna vill ha käk och det är tveksamt om jag hinner in innan DL.
Den enda jag överhuvudtaget reagerat på är Q, jag kan inte riktigt begripa mig på hennes diskussion om antalet bybor. Det blir ondvibbar på den konstrureade diskussionen om bybor och att hon låtsas att hon inte insett att det är ganska många bybor.
Lobelia röstar på Quarter4ever.
Jag reagerar också på Q. Förra gången hon vimsade in sig på samma sätt i en diskussion kring antal onda och fördelningen onda/goda så satt hon i lyan. Samtidigt funderar jag över Lobelia och BSF som är snabba på att snappa upp misstankar mot henne.
Koppen är också lite skum med sin enkla röst på en nykomling.
Och LenaH är nyduschad, det är ju skitskumt.
Klara röstar på Lobelia eftersom jag tror att hon såg en chans att rösta ut en farlig Quarter4ever genom att vara snabb att nappa på hennes förvirrande inlägg om fördelningen.
Varför skulle LLs förtydligande om om DL spela någon roll? Ingen har rimligen koll på vem som är vem när det gäller roller före DL1 så varför skulle förtydligande av de icke kända rollerna spela någon roll för vem man valt att rösta på?Ja, jag kan bara se ett alternativ till att det blev som det blev nu när LL förtydligat om vilka tider som gäller för olika roller. Det gör ju att jag blir ytterligare misstänksam mot de som röstade på Q.
Ok, så här tänker jag. Rösterna på q4, speciellt Lobelia och bsf (glömmerallts ändring på slutet har jag inte lyckats placera riktigt, men det kan ju gälla den också) tycker jag känns lite misstänkta på grund av att om Lobelia och/eller bsf sitter i lyan vet dom att q med stor sannolikhet är god redan innan röstningen. Q är för lyan en farlig motståndare. När så q spelar så pass skumt (avsiktligt eller inte) ser dom chansen att få ut en vass motståndare.
När det gäller rösterna på koppen så är dom väldigt enkla, ja. Jag tror att glömmerallt har en poäng i att en ond koppen inte borde lagt en sådan röst som hon gjorde. Å andra sidan har jag aldrig lyckats bli klok på koppens spel tidigare. Nu vet vi ju att koppen var god, frågan är var det placerar dom som röstade på koppen.
Jag får sova på saken. Godnatt.
Du får gärna misstänka mig, det är inga problem, men inte brukar en lya spela så indiskret? Menar du på att du tror att lyan skulle lagt två så tidiga röster på Q? Hur tänker du här? Vad skulle de vinna på det?
Kan du förklara för mig varför Lyan skulle sikta in sig på just Q och inte exempelvis Cirkus? Det finns många duktiga spelare, hittills har jag aldrig suttit i en lya som inte föredrar om de goda lynchar sina egna så de slipper dra till sig misstankar.
Jag skrev och/eller. Det betyder antingen den ena eller båda. Varför just q? För att hon var först ut med att skriva något man kunde misstänka. Fanns ju inte mycket annat att hitta inför röstningen drog igång.
Ok, så här tänker jag. Rösterna på q4, speciellt Lobelia och bsf (glömmerallts ändring på slutet har jag inte lyckats placera riktigt, men det kan ju gälla den också) tycker jag känns lite misstänkta på grund av att om Lobelia och/eller bsf sitter i lyan vet dom att q med stor sannolikhet är god redan innan röstningen. Q är för lyan en farlig motståndare. När så q spelar så pass skumt (avsiktligt eller inte) ser dom chansen att få ut en vass motståndare.
.
Men fio snälla, det är olika färg på fölen ju.Jag tror alltid att @Hjartagna är @Inte_Ung pga deras avatarer även om jag vet att IU inte är med i leken
Jag röstar tidigt, har 60 hungriga hästar att fodra och det tar sannolikt en god stund och jag måste rösta före DL.
Klara misstänker mig, helt okej, man måste rösta på någon, inget konstigt alls. Motiveringen att det är just Q vi röstar på för att Q skulle vara en farlig spelare är lite konstigt dock, det finns många farliga spelare.
Varför skulle LLs förtydligande om om DL spela någon roll? Ingen har rimligen koll på vem som är vem när det gäller roller före DL1 så varför skulle förtydligande av de icke kända rollerna spela någon roll för vem man valt att rösta på?
Att du misstänker att en av oss kan vara ulvar är inte så konstigt, jag nämnde båda för jag tyckte det verkade suspekt och undrar fortfarande hur du tänker när du menar att båda av oss kan vara ulvar? Varför skulle ulvar välja att sticka ut på det viset?
Nu förstår jag ännu mindre. Du är alltså misstänksam för att de som var tvungna att rösta tidigt alternativt valde det valde att rösta tidigt och då valde att rösta på den enda du själv ansåg sticka ut? Vem menar du att jag skulle röstat på i det läget?
Jag undrar fortfarande varför Q skulle vara en särskilt farlig spelare för ulvarna så farlig att ulvarna tar alla chanser att få ut henne och medvetet satsar på att rösta ut henne vid första DL? @cirkus uttryckte också samma tanke.
GA verkar ha för vana att ändra sin röst, det har hänt många gånger och jag har svårt för att se en ulv bete sig på det viset. Möjligen kan jag tänka mig att hon skulle göra det om hon trodde Q var spelledaren men det låter långsökt.