De kanske käkade LL?
snart vaknar jag, hoppas jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De kanske käkade LL?
snart vaknar jag, hoppas jag?
Fel av mig, jag menade om koppen och inte Q, var spelledaren, men som sagt långsökt.Nu hänger jag inte med? Skulle hon som ulv valt att lägga en avgörande röst på spelledaren?
RIP HjärtatNatten hade varit kall. Hon kände sig lättad över att hon inte frusit ihjäl. Men nu var hon hungrig. Hon började leta efter något att äta. Helt plötsligt så står hon öga mot öga mot en av karriäristerna.
Hon börjar springa men hon känner hur det sticker till. Sedan blir allt svart.
Vi hör ett kanonskott.
Hjartagna var bybo
Den fråga som varit mest uppe då var om lyan och onda fen kände till varandra, så där reagerade jag direkt!Jag är också här Rolig rollista, några nya och några som jag läst om i anmälningstråden men inte spelat med. Återkommer kanske med mer frågor men tror att det jag blev lite fundersam på redan besvarats. Katniss har jag nog inte fattat riktigt men måste nog bara läsa noggrannare
Här så är hon den tredje som uttrycker samma sak ang min teater igår om rollfördelningen, den känslan jag får i det fetade är att hon tror att jag skulle vara spelledaren eventuellt...Nu är jag också inne, som tidigare nämnts är det väl Lobelia och quarter4ever som sticker ut mest än så länge. Jag håller nog med om att Q lite verkar "göra sig dummare" än hon är, frågan är i vilket syfte?
Här tycker jag det känns som hon försöker sprida misstankar, utan att vara drivande i en lynch mot en god....Och där kom Koppen in med en jättekonstig röst.
Rösta på en ny spelare bara för att denna har koll på rollistan och tidsbrist?
Ger mig lite känslan att Koppen vill safea och inte ta ställning till de som varit mer på tapeten. Genom att rösta på någon som förmodligen inte kommer att några mer röster. Men jag kan inte bestämma mig om det gör henne skum eller inte. När jag kollar tillbaka så reagerar jag dock på kommentaren och platsen i rollistan också, men Koppen kommer ju ganska ofta med konstiga inspel tycker jag.
Hon fortsätter att sprida misstankar.... samtidigt som det skulle kunna vara ett försvar av Klara?fios röst på Klara känns också något enkel, att bara ta den som "borde" vara ond "någon gång". Klara kan mycket väl vara ond denna gången, men jag tycker ändå att man borde hitta något som faktiskt finns i tråden att bygga teori på.
Jag tror att hon faktiskt letade efter en spelledare igår, och dessutom om det inte skulle vara så att antingen jag eller Koppen var det så har hon inte ingått i ett drev mot två goda, vilket ju ser bra ut när röstlistorna granskas efteråt.Måste rösta nu.
Tror ändå att q4 och Koppen sticker ut lite väl mycket för att vara ulvar, skulle kanske kunna vara spelledare då, men det finns ju betydligt fler goda än en enstaka spelledare så...
Som sagt tyckte jag fios röst på Klara var lite enkel, tycker det är svagt att bygga motivering nästan enbart på statistik.
Gabby_Ossi röstar på fio
Fast det är ett litet konstigt uttalande? Byborna är de som kan få spioninfo för den goda sidan i denna leken och vi är redan av med 2 av dem Nu misstänker jag att det finns iaf 1 (kanske 2) kvar, och jag hoppas att nån av dem kan förmedla någon information under dagen.Vi får väl se det som tur i oturen att det "bara" var en bybo!
Intressant!Jag hade en misstankekänsla i går om denna spelaren :
"10. Gabby_Ossi ett inlägg igår, då hon skriver att de frågor hon haft redan besvarats samt att katniss rollen verkar svår att komma underfund med. Men jag anar oråd kring hennes inlägg och måste få fundera över dem noga för att bilda mig en uppfattning om dem... så på min misstänktalista är hon så här långt!"
De inlägg jag anade oråd över var dessa: ( se mina fetningar i inläggen)
Den fråga som varit mest uppe då var om lyan och onda fen kände till varandra, så där reagerade jag direkt!
Här så är hon den tredje som uttrycker samma sak ang min teater igår om rollfördelningen, den känslan jag får i det fetade är att hon tror att jag skulle vara spelledaren eventuellt...
Här tycker jag det känns som hon försöker sprida misstankar, utan att vara drivande i en lynch mot en god....
Hon fortsätter att sprida misstankar.... samtidigt som det skulle kunna vara ett försvar av Klara?
Jag tror att hon faktiskt letade efter en spelledare igår, och dessutom om det inte skulle vara så att antingen jag eller Koppen var det så har hon inte ingått i ett drev mot två goda, vilket ju ser bra ut när röstlistorna granskas efteråt.
Jag tror att hon vet att vi är goda ( eller spelledare) både Koppen och jag- för jag tror att Gabbi_Ossi tillhör en egen flock som har koll på sådant.
När man staplar fram hennes inlägg så känns det väldigt klargörande att hon inte är på samma sida som mig i denna leken, jag tror att hon tillhör karriäristerna som så illvilligt tog ner Hjartagna nu på morgonen och det tänker jag inte låta passera obemärkt!
quarter4ever röstar på Gabbi_Ossi
Så om/när vi bara har en bybo kvar, får denna en spionrad varje natt, alltså?Fast det är ett litet konstigt uttalande? Byborna är de som kan få spioninfo för den goda sidan i denna leken och vi är redan av med 2 av dem Nu misstänker jag att det finns iaf 1 (kanske 2) kvar, och jag hoppas att nån av dem kan förmedla någon information under dagen.
Så var leken slut för min del
Heja goda!
Inte för att klaga men leken blev just lite tråkigare!Jag hade en misstankekänsla i går om denna spelaren :
"10. Gabby_Ossi ett inlägg igår, då hon skriver att de frågor hon haft redan besvarats samt att katniss rollen verkar svår att komma underfund med. Men jag anar oråd kring hennes inlägg och måste få fundera över dem noga för att bilda mig en uppfattning om dem... så på min misstänktalista är hon så här långt!"
Den fråga som varit mest uppe då var om lyan och onda fen kände till varandra, så där reagerade jag direkt!
Här så är hon den tredje som uttrycker samma sak ang min teater igår om rollfördelningen, den känslan jag får i det fetade är att hon tror att jag skulle vara spelledaren eventuellt...
Här tycker jag det känns som hon försöker sprida misstankar, utan att vara drivande i en lynch mot en god....
Hon fortsätter att sprida misstankar.... samtidigt som det skulle kunna vara ett försvar av Klara?
Jag tror att hon faktiskt letade efter en spelledare igår, och dessutom om det inte skulle vara så att antingen jag eller Koppen var det så har hon inte ingått i ett drev mot två goda, vilket ju ser bra ut när röstlistorna granskas efteråt.
Jag tror att hon vet att vi är goda ( eller spelledare) både Koppen och jag- för jag tror att Gabbi_Ossi tillhör en egen flock som har koll på sådant.
När man staplar fram hennes inlägg så känns det väldigt klargörande att hon inte är på samma sida som mig i denna leken, jag tror att hon tillhör karriäristerna som så illvilligt tog ner Hjartagna nu på morgonen och det tänker jag inte låta passera obemärkt!
Fast det är ett litet konstigt uttalande? Byborna är de som kan få spioninfo för den goda sidan i denna leken och vi är redan av med 2 av dem Nu misstänker jag att det finns iaf 1 (kanske 2) kvar, och jag hoppas att nån av dem kan förmedla någon information under dagen.
Vad gäller min egen röst så tyckte jag att rösterna på Koppen var onödigt enkla, @bollen__ sorterade jag bort för hon hade skrivit ett längre inlägg och därigenom lagt större ansträngning på sin röst och då fanns @Lilltess och Hjartagna kvar. Ulvarna var ju "vänliga" nog att käka Hjartagna vilket gör att vi kan sortera bort henne ur ekvationen vilket förenklar lite.Tar med Lobelias lista...
DL 1
18:55 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever I
20:44 Koppen röstar på EmmaN I
20:48 Lobelia röstar på quarter4ever II
20:50 Lilltess röstar på Koppen I
20:57 Hjartagna röstar på Koppen II
20:58 fio röstar på Klara I
21:00 Klara röstar på Lobelia I
21:03 cirkus röstar på Blacksmithfarm I
21.05 bollen_ röstar på Koppen III
21:13 LenaH röstar på Lilltess I
21:19 quarter4ever röstar på Klara II
21:19 glömmerallt röstar på cirkus I
21:21 EmmaN röstar på Lobelia II
21:27 quarter4ever ändrar röst till Koppen IV (klara I)
21:29 Gabby_Ossi röstar på fio I
21:30 Koppen ändrar röst till quarter4ever III (EmmaN 0)
21:30 quarter4ever ändrar röst till Klara II
21:30 glömmerallt ändrar röst till quarter4ever IV (cirkus 0)
Vem röstar på:
quarter4ever: Blacksmithfarm, Lobelia, Koppen, glömmerallt
Koppen: Lilltess, Hjartagna, bollen_
Klara: fio, quarter4ever
Lobelia: Klara, EmmaN
Blacksmitfarm: cirkus
fio: Gabby_Ossi
Lilltess: LenaH
Tänker man ströröster som inte gör skillnad så tycker jag att Gabbys röst sticker ut lite. LenaH la en ströröst på Lilltess. Samtidigt kan jag hålla med om att Lilltess gör det lätt för sig genom att rösta på Koppen - men betyder det att hon är ond? Samma gäller bollen_ Hon tar visserligen upp q-teorin i sitt röstinlägg, men väljer att lägga rösten på Koppen i alla fall...
Jag hade en misstankekänsla i går om denna spelaren :
Vad gäller min egen röst så tyckte jag att rösterna på Koppen var onödigt enkla, @bollen__ sorterade jag bort för hon hade skrivit ett längre inlägg och därigenom lagt större ansträngning på sin röst och då fanns @Lilltess och Hjartagna kvar. Ulvarna var ju "vänliga" nog att käka Hjartagna vilket gör att vi kan sortera bort henne ur ekvationen vilket förenklar lite.
Lilltess står kvar på obslista för mig och också @fio som verkligem gjorde det lätt (eller svårt! ) för sig.
Jag vill också se mer av @Mirtai .