Sv: The hobbit [Ulvlek]
Nej, jag ändrar min röst. Rösten på Mumorsan känns inte helt rätt när jag läst igenom det sista ni andra skrivit. Jag finner det märkligt att Caisa rätt så plötsligt får upp ett intresse för henne. Eller har det funnit i hela tråden?
Hur som så känns även Vira rätt så förvirrande för tillfället. Hon har flutit under radarn sen dag ett men det har även Habina och soffiproppi.
Men sen är det ju det där med tvillingarna. Dom har inte röstat på varandra. Det kan jag inte tro. Och på listan över möjliga tvillingar är jag, Niyama, Mumorsan och Soffiproppi. Däribland så finns det en ulv. Men det känns just nu inte som att det är Mumorsan för det är nog så att det var ett korkat drag av henne att gå på mig så mycket innan om hon trodde jag var smaug. Det vore ju korkat eftersom jag då skulle vara på hennes sida.
Men sen så har jag efterfrågat teorier från både Habina och Soffiproppi innan idag och båda har kikat in en kort sväng. Men det är bara Habina som tagit sig tid att ögna igenom tråden. Soffiproppi flyter rätt så rejält under radarn för tillfället. La dessutom sin röst sist förra gång och två minuter innan DL och bedyrade att hon skulle ägna mer tid åt leken. Samtidigt, vad ska jag gå efter? Hon är ju inte aktiv och det gör hela leken tråkig för det finns inget att teoria om, mer än att hon är misstänkt för att hon är oaktiv.
Men jag finner henne misstänksam pga detta.
Samtidigt hade jag en diskussion med Caisa innan idag och med tanke på den som gjorde mig förvirra och att hon fick ett stort intresse för Mumorsan nu ikväll så kändes det lite som att hon ville starta ett drev mot henne, och jag känner att min röst mot Mumorsan inte är helt motiverad eftersom det vore ologiskt att försöka röja mig som smaug.
Matmissbrukaren ändrar sin röst till Caisa.