The hobbit [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: The hobbit [Ulvlek]

Nu kommer väl alla tro att jag skyddar Vira om det skulle visa sig att MM är god, men jag kommer rösta på den som jag finner mest ulvigast av de två.

Soffiproppi röstar på Mumorsan

Fan heller att jag sitter här och låter någon jag tror möjligen är tvilling röstas ut och själv lägger en ströröst.

Caisa ändrar sin röst till Vira.

Dels hennes första, enligt mig, konstiga motivering på mig. Jag har inte startat något drev, att Mumorsan känner så kan jag acceptera då det ofta känns "mer" när misstankar är riktade mot en själv. Men hennes drev-kommentar kopplar jag inte alls.
Och dels då för att jag när jag insåg att jag sett fel i mina egna anteckningar tror Mumorsan skulle kunna vara tvilling...

Och hoppas till gud rävarna Myrten och Niyama inte lurat mig i alla fall. :cautious:

Plus att jo, det känns faktiskt som att Soffi skyddar Vira...

Hela ditt inlägg är snedvridet. 1. Jag var inte aktiv för att jag inte hade sett att tråden hade inletts. 2. Jag röstade på Matmissbrukaren, inte Monster?

1. Jag menade såklart efter ditt intåg i tråden. Min uppfattning är att du höll dig i bakgrunden, korta inlägg med mest respons på andras inlägg.

2. Förlåt, rör ihop dem hela tiden (och febern talar). Menade Matmissbrukaren, med teorin att hon var Smaug.

Nej, jag ändrar min röst. Rösten på Mumorsan känns inte helt rätt när jag läst igenom det sista ni andra skrivit. Jag finner det märkligt att Caisa rätt så plötsligt får upp ett intresse för henne. Eller har det funnit i hela tråden?
Hur som så känns även Vira rätt så förvirrande för tillfället. Hon har flutit under radarn sen dag ett men det har även Habina och soffiproppi.

Men sen är det ju det där med tvillingarna. Dom har inte röstat på varandra. Det kan jag inte tro. Och på listan över möjliga tvillingar är jag, Niyama, Mumorsan och Soffiproppi. Däribland så finns det en ulv. Men det känns just nu inte som att det är Mumorsan för det är nog så att det var ett korkat drag av henne att gå på mig så mycket innan om hon trodde jag var smaug. Det vore ju korkat eftersom jag då skulle vara på hennes sida.

Men sen så har jag efterfrågat teorier från både Habina och Soffiproppi innan idag och båda har kikat in en kort sväng. Men det är bara Habina som tagit sig tid att ögna igenom tråden. Soffiproppi flyter rätt så rejält under radarn för tillfället. La dessutom sin röst sist förra gång och två minuter innan DL och bedyrade att hon skulle ägna mer tid åt leken. Samtidigt, vad ska jag gå efter? Hon är ju inte aktiv och det gör hela leken tråkig för det finns inget att teoria om, mer än att hon är misstänkt för att hon är oaktiv.
Men jag finner henne misstänksam pga detta.

Samtidigt hade jag en diskussion med Caisa innan idag och med tanke på den som gjorde mig förvirra och att hon fick ett stort intresse för Mumorsan nu ikväll så kändes det lite som att hon ville starta ett drev mot henne, och jag känner att min röst mot Mumorsan inte är helt motiverad eftersom det vore ologiskt att försöka röja mig som smaug.

Matmissbrukaren ändrar sin röst till Caisa.

Haha ja, detta är bra mycket bättre än mello, så jag gör som Smaug just nu :D

thumb_popcorn.gif

Hedinn röstar på Mumorsan
Matmissbrukaren röstar på Mumorsan
Myrten röstar på Vira
Habina röstar på Hedinn
Niyama röstar på Vira
Vira röstar på Caisa
Caisa röstar på Habina
Mumorsan röstar på Vira
Vira ändrar sin röst till Mumorsan
Soffiproppi röstar på Mumorsan
Caisa ändrar sin röst till Vira
Matmissbrukaren ändrar sin röst till Caisa

Vilken jäkla röstning! Jag sitter och fnissar medans jag läser röstningen, det här är ju för roligt!

Klart att det är roligt! Det är ju hur spännande som helst, kan vara för att jag ser det här som en lek som ska vara rolig? :p

Känner också ett visst mått av ångest... Överlever jag käket lägger jag nog en tidig röst imorgon och håller mig borta nära DL.

Varit så inne i spelet att hästarnas måltider levererats senare än vanligt, och det är fortfarande omockat trots att jag varit hemma hela dagen... :o

Jag får ta en ångesdämpande efter det här och prata av mig hos psykologen på måndag om alla varulvar som psykar mig. Hon lär tro jag blivit galen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 978
Senast: Hedinn
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
44 401
Senast: Artline
·
Tjatter Välkommen till ännu en ulvlek! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det är en lek! - Hintar...
51 52 53
Svar
1 045
· Visningar
31 717
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 546
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar