Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha tycker det är så roligt också att du var så rädd för att hinta, men denna leken måste verkligen vara den mest icke-hintade leken på länge, med tanke på att ingen ens uppfattade någons försök till något hint-liknande
*Hintar är förbjudna och kan straffa den egna sidan. Ni får t.ex. inte god- eller ondförklara någon helt utan teorier.
Ooooops, detta hade jag inte heller läst Jag slängde bara in en ärlig förfrågan faktiskt om mina tankar. Om jag var rätt eller fel ute, hade ingen aning om att det var mot reglerna och det var verkligen inte menat som en hint! Sorry!
Varför trodde du jag var Smaug?
Himla glad jag gissade rätt på dig som tvilling. Det var därför jag ändrade min röst.
Jag tänkte på Mumorsans jäkla lista som jag kliade mig i huvudet över (tills jag kollade mina anteckningar. Alltså helt seriöst, jag var säker på att ingen skulle tro på min förklaring och att jag skulle lynchas omgående för det där missförståndet. Fattar inte att jag inte blev det. ), den hade väl inte kunnat vara ok om hon varit t.ex siare? Eller? Tyckte hon gjorde precis det som det står att man inte ska göra, sätta någon på god/ond utan motivering. (Nu frågar jag inte för att vara dryg mot Mu på nåt sätt, utan för att jag helt ärligt undrar och vill veta hur jag ska läsa reglerna)
Ooooops, detta hade jag inte heller läst Jag slängde bara in en ärlig förfrågan faktiskt om mina tankar. Om jag var rätt eller fel ute, hade ingen aning om att det var mot reglerna och det var verkligen inte menat som en hint! Sorry!
Jag måste gå tillbaka och kolla! Och det kan säkert ha varit så att det borde ha varit uppenbart, men jag tror att vi alla tre hade för mycket IRL för att lusläsa leken. Och senare snöade ju jag in på att det var Myrten eller Hedinn ...
Samma sak när jag strök Monster medhårs efter att ha siat henne (som god)