Sytråden del 4

Det kan vara så att de räknar mönterpanelens mått på höjden?
Jag är van med begreppet från vävning, där man sitter och räknar trådar på bredden när man planerar, inte från tygköp... Det kanske menas längden på tyg om behövs för att få med en hel kaninbild.
Ingen aning. Jag får nog maila och fråga 😅

Zannaz. Länk till kaninen
Står att det är småmönstrat på andra halvan, då brukar panelen se ut så här. Dåligt dock att de inte har en bild på hur hela panelen ser ut. Alternativ är det bara bakgrunden även på andra halcen, ser nästan ut så på bilden. Men jag hade nog också mailat och frågat för säkerhets skull.
Vill du ha 2 stora kaniner behöver du köpa 2 rapporter, alltså 1,5 meter (eftersom varje rapport var 75 cm). Screenshot_2024-12-21-09-49-57-984_com.android.chrome.webp

Står att det är småmönstrat på andra halvan, då brukar panelen se ut så här. Dåligt dock att de inte har en bild på hur hela panelen ser ut. Alternativ är det bara bakgrunden även på andra halcen, ser nästan ut så på bilden. Men jag hade nog också mailat och frågat för säkerhets skull.
Vill du ha 2 stora kaniner behöver du köpa 2 rapporter, alltså 1,5 meter (eftersom varje rapport var 75 cm). Visa bifogad fil 159187
En bit från hur jag tänkte i mitt första svar då jag inte insåg vilken typ av motivtyck det handlade om. sorry om jag rörde till det för dig @Lyan
Jag hade nog också velat fråga innan jag beställde pga. oklarhet både med andra halvans motiv och bildens måttskala.

En bit från hur jag tänkte i mitt första svar då jag inte insåg vilken typ av motivtyck det handlade om. sorry om jag rörde till det för dig @Lyan
Jag hade nog också velat fråga innan jag beställde pga. oklarhet både med andra halvans motiv och bildens måttskala.
Ja, just paneler är knepiga, särskilt när företagen inte ger korrekt information... Paneler kan se så himla olika ut. Här är ett exempel på panel som jag har hemma.
IMG_20241221_104943.webp

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
26 27 28
Svar
558
· Visningar
19 077
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 234
Senast: lizzie
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 017
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 065

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka