Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SupersnyggWoop woop!
Visa bifogad fil 158810
Nöjd. Väldigt ovant att ha på sig, men om jag får säga det själv blev den snygg.
Kan fixa imorgon, nu har jag parkerat mig i sängenSupersnygg
Kan man få se bild där du har den på?
Jag är så imponerad av dig! Du får en idé, och vips har du fixat nåt svincooltBild med jacka påVisa bifogad fil 158835
Inte den snyggaste bilden men ändå
Jag MÅSTE sy en glittrig nyårsklänning till mig själv nästa år Nu lär jag inte hinna...Ikväll blev barnens nyårsklänningar klara!Visa bifogad fil 157908
Rapport är som jag förstår det själva delen med motivet på.Jag har hittat en panel jag funderar på att köpa. Det står bredd 150cm och rapport 75cm. Vad betyder rapport? Är det längden/höjden? För måtten på bilden står som nedan. Är det millimeter? För i så fall så är ju kaninen jätteliten?
Visa bifogad fil 159182
Aha! Men i så fall är ju kaninen gigantisk istället Nej, jag tror nog inte heller att den stämmer om det bara är en kanin på 150cm tyg.Rapport är som jag förstår det själva delen med motivet på.
Jag tror inte den där måttstocken stämmer
Mönterrapport är bredden på mönstret innan det upprepas. Om du t.ex. har flera lika blommor på en rad är det från början på fösta blomman till början på andra blomman. Har du tre blommor med olika utseende är det från början på första blomman till början på den fjärde, där upprepningen av lika utseende startar.Jag har hittat en panel jag funderar på att köpa. Det står bredd 150cm och rapport 75cm. Vad betyder rapport? Är det längden/höjden? För måtten på bilden står som nedan. Är det millimeter? För i så fall så är ju kaninen jätteliten?
Tack! Då kanske det stämmer att den är så liten ändåMönterrapport är bredden på mönstret innan det upprepas. Om du t.ex. har flera lika blommor på en rad är det från början på fösta blomman till början på andra blomman. Har du tre blommor med olika utseende är det från början på första blomman till början på den fjärde, där upprepningen av lika utseende startar.
Är tygbredd 150 och rapport 75 cm betyder det att det är två kaniner bredvid varandra på 1,5 m tygbredd.
Det kan vara så att de räknar mönterpanelens mått på höjden?Men hur vet man hur hög själva panelen är? För det hittar jag ingenstans
Visa bifogad fil 159184