Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow så fina!Ikväll blev barnens nyårsklänningar klara!Visa bifogad fil 157908
Wow så fina!
Tack! Jag blev riktigt nöjd, visste inte riktigt hur de skulle bli för jag modifierade ett mönster för trikåklänning, och hoppades att tyllet verkligen skulle synas bra, det valdes redan i februari och är helt fantastiskt, särskilt när kjolen snurrar@Madalitso oj så fina! Det hade jag med velat ha!
Ser ut som en skön modellSydde en klänning till mig. Laundry day heter mönstret
Visa bifogad fil 158221
Blev inte så nöjd med tygvalet. Det är småprickigt men ser mest blurrigt ut..
Ja, det är som en secret pyjamasSer ut som en skön modell
Jag har planer på att sy en omlottkjol i vadmal för att delvis ersätta termobyxor, delvis fungera som överdragsbyxor i trist höstväder. Tror dock inte på att byta ut termobyxorna i kallare väder, som typ -20. Vadmal av anledningen att den ska ta en del vind och blöta vid dåligt väder som jag tänker mig användningen. Annat tyg med snyggare fall är nog också bra om det är tyngd och tjocklek i det.Jag gar nu omkring i vinterfodrade tights och en tackkjol ... HIMLA skont och jag ar alltid lagom varm. Jag har nu borjat fundera pa att sy mig en kjol i riktigt tjock ylle. Visst borde det bade fa ett jatte vackert fall ... och bli varmt och gosigt?
Japp, jag vet ett mönster! Pm om du vill ha tips om detJag gar nu omkring i vinterfodrade tights och en tackkjol ... HIMLA skont och jag ar alltid lagom varm. Jag har nu borjat fundera pa att sy mig en kjol i riktigt tjock ylle. Visst borde det bade fa ett jatte vackert fall ... och bli varmt och gosigt?
Håller på med Frida skirt i ett ylletyg här bara handsömnad kvar och knappar och knapphålJapp, jag vet ett mönster! Pm om du vill ha tips om det