Okej, jag inser att det svänger sjukt snabbt här nu men jag vill nog faktiskt inte rösta på cirkus just nu. Jag får visserligen inte ihop hennes teorier som inkommit idag. Men har tittat på hennes röstrad igen och det är ju sjukt högt spelat om hon är ulv.
Så jag faller tillbaka på att vilja rösta på hemlig. Tror faktiskt att hemlig kan vara den sista ulven som försökte skaffa sig alibi i DL1 och sen gick det fel. I DL2 röstade hon på en god (Niyama) och i DL3 sist på Hedinn. cirkus, Art och hemlig är de som är levande av de som röstade på Hedinn och jag tror ju att någon ulv alibiröstade... cirkus var nr 2 så det hade som sagt varit vågat spelat. Artline vill jag ju tro är god (+ tredje rösten hade faktiskt kunnat vara avgörande beroende på ev dolda röster) och hemlig röstade sist. Är ju enkelt att smyga med så som ulv och få det att se bra ut på röstraden. Sedan tycker jag faktiskt att hon smygit med mycket genom leken och jag tycker faktiskt fortfarande att jag inte har något grepp om henne. Så nu blir det så att Heffaklumpen röstar på hemlig.
Läste du inte Q's sista inlägg som jag citerade? Läs det igen!