Ulv som börjar ge upp?Det är bara att ändra till mig , inga problem. Jag orkar knappt leva längre ändå men lycka till sen
Är du ulv så får du gärna käka mig. Jag är nöjd med min insats hittills.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ulv som börjar ge upp?Det är bara att ändra till mig , inga problem. Jag orkar knappt leva längre ändå men lycka till sen
Ulv som börjar ge upp?
Är du ulv så får du gärna käka mig. Jag är nöjd med min insats hittills.
DL 6 kl. 17:00
13:25 fio röstar på bollen__
13:48 Harrysen röstar på bollen__
14:03 Heffaklumpen röstar på bollen__
14:40 hemlig röstar på bollen__
15:28 Artline röstar på bollen__
15:29 bollen__ röstar på hemlig
15:45 cirkus röstar därför på fio
bollen__ 5
hemlig 1
fio 1
Jajamän. Har noterat samma sakFortfarande har endast onda lynchats (även om lynchen stoppades en dag)
Först är det nattDL kl 19.00. Då är det precis som vilken nattDL som helst, bara att det inte är lika lång tid mellan DLs, och sedan efter det röstar vi igenYes!
Vad händer nu, ska vi lägga en till röst innan 21.30?
Det var själva fan att det fanns en så stark roll i lyan. Jag trodde verkligen inte det.
Om man går efter rollistan i tråden så ska det vara 1 ulv kvar. Rent speltekniskt måste det också vara det eftersom vinstvillkoren är att goda vinner när alla onda är döda - hade det inte varit någon ond kvar hade spelet redan varit överYes! Är det en ulv kvar?
Om man går efter rollistan i tråden så ska det vara 1 ulv kvar. Rent speltekniskt måste det också vara det eftersom vinstvillkoren är att goda vinner när alla onda är döda - hade det inte varit någon ond kvar hade spelet redan varit över
Aha, nej det hoppas jag verkligen inte Jag har hela tiden utgått från att de var 6 från början iom 10 namngivna goda roller i rollistan och 6 namngivna onda roller och att vi var 16 spelare från början...Är väl mer om det är 2 kvar men det får vi inte hoppas.
Tror också det är en! LL skrev att de inte omvandlat någon så då stämmer det med en kvar!Aha, nej det hoppas jag verkligen inte Jag har hela tiden utgått från att de var 6 från början iom 10 namngivna goda roller i rollistan och 6 namngivna onda roller och att vi var 16 spelare från början...
Jag är nog faktiskt beredd att hålla med dig här. Tror inte att det var så enkelt att lyan outade sig igår kväll (i.e. bollen__ och hemlig är våra två sista ulvar). Och är det så så är det verkligen märkligt.Jag tror banne mig ändå att cirkus är den sista ulven. Kändes inte som en tillfällighet att Niyama blev käk efter sitt lilla ifrågasättande igår. Och det här med att bollen skulle vara god.. visst! En god Cirkus hade aldrig låtit henne slippa undan.
Jag håller med om det, jag tycker det verkar konstigt annars att hon försökte få blickarna från bollen som ju visade sig vara ond.Jag tror banne mig ändå att cirkus är den sista ulven. Kändes inte som en tillfällighet att Niyama blev käk efter sitt lilla ifrågasättande igår. Och det här med att bollen skulle vara god.. visst! En god Cirkus hade aldrig låtit henne slippa undan.