Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem tror du mest på som ulv av hemlig och bollen__?Om det inte är så att hemlig och bollen är ulvar ihop så känns det som att minst en ulv har röstat på bollen.
Jag blir inte klok på bollen. Jag håller med cirkus och förstår teorierna mot boll
Det är helt okej att rösta på mig men jag köpet verkligen inte motiveringen att jag skulle ha räddat snurrfian. Det var Q och LenaH som bestämde sig för att man behövde rösta på mig. Vet liksom inte hur jag skulle ha räddat henne av att några andra bestämde sig för att jag skulle ut..Skulle nog behöva rösta nu. Jag tror fortfarande att bollen__ är ulv, dels på grund av räddningen av snurrfian.
Angående röstningen igår skrev bollen:
"Jag tycker att det är nått lurt med hemlig som jag upplever har flutit med lite och dessutom skriver (jag tog inte med det citatet) att det var ole dole doff mellan mig och Snurrfian. Det skaver.
bollen__ röstar på hemlig"
.... vilket får mig att tänka att hemlig nog är god, om bollen e ulv?? I min roll var det samma känsla med ole dole doff mellan bollen och snurrfian, så jag tycker inte det är skumt.
edit: Men wtf jag glömde rösta
Harrysen röstar på bollen__
Det är jätte svårt. Jag har misstänkt hemlig sedan Niyama lynchen.Vem tror du mest på som ulv av hemlig och bollen__?
Jag misstänker ju hemlig också och kan tänka mig att ändra röst till henne, men just nu verkar det som att flera är mer säkra på bollen__?
Det är jätte svårt. Jag har misstänkt hemlig sedan Niyama lynchen
Niyama lynchen? Niyama blev käk först inatt, eller menar du DL2 när hon röstade på Niyama?Det är jätte svårt. Jag har misstänkt hemlig sedan Niyama lynchen.
Men vi har råd att förlora en god och enligt rollistan så är det nog trots allt mest rimligt med ond borgmästare. Det skadar nog inte att syna bollen oavsett roll.
Artline röstar på bollen__
Jag tror hon är en ond borgmästare.
Jag skulle gissa på att Q hade info så gjorde att hon tolkade hemlig som god men att hon sedan fick annan info som motbevisade det så att hemlig blev mer neutral för Q.Niyama lynchen? Niyama blev käk först inatt, eller menar du DL2 när hon röstade på Niyama?
Jag röstade ju på hemlig i DL2 så misstänkte henne redan då också. Men sedan verkade flera av de som jag höll som mindre troligt onda/godare/åt det godare hållet inte tro på hemlig som ulv, så jag släppte väl det lite där. Men jag är fortfarande inte övertygad om hemligs godhet...
Jag tror också att q hade den sortens info.Jag skulle gissa på att Q hade info så gjorde att hon tolkade hemlig som god men att hon sedan fick annan info som motbevisade det så att hemlig blev mer neutral för Q.
Själv förstår jag inte varför jag skulle vara ulv för att jag skrev lurt - det var dock skitkul att göra det och se om det kanske drog fram några ulvar. Tips till framtida lekar minst sagt
Jag upplevde inte att du var särskilt förvånad alls över att du överlevde faktisk.Och varför jag inte åkte fast jag hade flest röster det kan vi ju bara spekulera om, det för ju inte heller leken framåt eftersom vi inte kommer få svar förrän leken är över gissar jag? Men det gav ju något att teoria om och kanske även det lockade fram lite ludna.
Hm, ja. Så kan det ju också vara. Men med tanke på hur många Q ville ha åt det godare hållet så tror jag faktiskt att hon hade fått någon typ av info, eller så är det jag som är kass på att läsa/analysera röstlistorJag skulle gissa på att Q hade info så gjorde att hon tolkade hemlig som god men att hon sedan fick annan info som motbevisade det så att hemlig blev mer neutral för Q.
Frågan är hur mycket info hon kan ha fått. Men hon ändrade sig om hemlig mot slutet.Hm, ja. Så kan det ju också vara. Men med tanke på hur många Q ville ha åt det godare hållet så tror jag faktiskt att hon hade fått någon typ av info, eller så är det jag som är kass på att läsa/analysera röstlistor
När/vart var fio följsam mot Q? Jag hänger inte med nu känner jag.Men nu tycker jag nog att fio börjar bli skum. Oavsett om bollen är god eller ond.
Hon kändes väldigt följsam mot Q när hon till och med skriver att hon väljer att lita på Q. Kanske visste hon att det var kört för sina kollegor.
Oavsett om bollen är god eller ond så känns det möjligt att fio också är ond. Men jag vet inte.
Frågan är hur mycket info hon kan ha fått. Men hon ändrade sig om hemlig mot slutet.
Just nu tycker jag nog att fio är skummare. Eller så är det du som lurat mig
Ja, eftersom vi inte vet vilka roller som finns så vet vi ju inte heller vilket/hur mycket info som finns/funnits i omlopp.Frågan är hur mycket info hon kan ha fått. Men hon ändrade sig om hemlig mot slutet.
Just nu tycker jag nog att fio är skummare. Eller så är det du som lurat mig
I lynchen bollen inte rykte i om jag minns rätt.När/vart var fio följsam mot Q? Jag hänger inte med nu känner jag.
Men det känns som att det börjar bli för många på ond-listan.
I alla fall på min potentiellt ond lista som i så fall består av: bollen__, hemlig, fio och eventuellt cirkus...