Varför heffa före hemlig?Nej det tror inte jag.
Med avseende på DL2 och DL4 så tror jag att kvarvarande ulvar är fio och heffa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför heffa före hemlig?Nej det tror inte jag.
Ja, det borde hon kanske gjort. Har inte röstinlägget i huvudet heller så minns inte hennes motivering. Men samtidigt har jag för mig att hemlig också är en av de som kan lite gå sin egen väg oavsett av var andra tycker - så det kan säga något men det kan också inte säga något. Det var bara en tanke från min sidaLåter bara konstigt om hemlig skulle vara så tydlig? Hon har ju snappat upp under dagen att flera skulle rösta på snurrfian och lättast borde väl ha varit att glida med?
Jag kan förstå att du är skeptisk mot mig pga DL4. Men hur tänker du kring DL2 och att jag var tvungen att rösta "tidigt" (45 min innan DL) och sedan inte hade möjlighet att vara online förrän efter DL? Det är ju inte direkt ngt nytt att jag ibland (oberoende av sida/roll) behöver rösta tidigt antingen för att DL infaller runt när vi äter middag eller pga andra saker…Nej det tror inte jag.
Jag ÄR inte säker men bland pga det jag svarar på i det citatet.Varför heffa före hemlig?
Nej det tror inte jag.
Min röstrad kan vi börja med.Jag börjar minsann ana en luden en här.
Först anklagar du mig för att inte rösta på ulvar och sedan när man bestämmer sig för att lita på Q och rösta på en trolig ulv så är man ulv för det
Du får ge mig en enda anledning till varför jag ska lita på att du är god , för jag kan inte riktigt se det!
Tycker du börjar komma med jättemärkliga resonemang angående bollen framförallt. Jag är inte 100 på att bollen är ond men efter hennes beteende ser jag inte varför en god skulle förstöra en lynch på en ulv på det viset.
Helt orimligt och hade du varit god hade hon definitivt inte kommit undan med det. Nu försvarar du handlingen med att hon eventuellt skulle blivit käk.
Jo det är ju jättevanligt att ulvarna käkar den som är mest misstänkt.
Nej, detta låter extremt ludet.
Vågar inte lova att jag hinner med röstlistorna idag. Beror på om jag är hemma eller inte.Nu har alla bekräftat att de är okej med att snabba upp leken. Det betyder alltså att det blir dagDL kl 17.00 som annonserat. Därefter följer nattDL kl 19.00 och ytterligare en dagDL kl 21.30.
Ifall någon som har val att göra har svårt att hinna in mellan dagDL och nattDL så är det helt okej att göra ett villkorat val innan dagDL, tex: "Jag vill använda min förmåga på Madalitso om inte hon lynchas, annars på Derring-Do".
Min röstrad kan vi börja med.
Du röstade alltså på en trolig ulv för att du litade på q och inget annat?
Visst var bollen jättekonstig men du valde ändå bollen över Snurrfian som bevisligen var ulv.
Jag tror ulvarna hade en jäkla tur att LenaH och Q fick för sig att ordningen spelade roll och jag tror det spelade ulvarna rakt i händerna
Jag tror ulvarna hade en jäkla tur att LenaH och Q fick för sig att ordningen spelade roll och jag tror det spelade ulvarna rakt i händerna
Vågar inte lova att jag hinner med röstlistorna idag. Beror på om jag är hemma eller inte.