@fio hur övertygad är du egentligen om cirkus ondhet?
Jag tror faktiskt mer på hemlig… tycker cirkus känns mer som en god som tröttnat på att försvara sig…
Jag kan ju börja med att tycka att jag inte hittar en roll som kan skydda. Även Niyama höll med om det - att en ren ängel inte fanns men det fanns kanske en bagare eller välsignad. Jag tror hom hade rätt.
Det borde betyda att det BORDE blivit käk nu. Men det blev det inte. Jag tror att ulven helt enkelt sket i att käka för den som borde blivit käk är den som INGEN misstänker.
cirkus röstar på Artline
Ingen har misstänkt henne -hon har glidit med så jäkla fint. Mirtai och hon brukar hitta varandra som goda men det hände inte. Jag tror hon har lurat brallorna av oss allihop.
Jag är misstänkt pga jag inte följt med i dreven - hon HAR följt med i dreven.
Det är sällan den som är misstänkt som faktiskt är ulven i slutet.
Men Aaaaaha Jag har precis fattat tror jag vad det handlar om.Jag vet faktiskt inte vad cirkus håller på med. Jag tror snarare att hon är en god som ledsnat än ulv. Jag tror inte att hon hade röstat som hon har gjort om hon vore ulv.
Det här är skitsvårt.
Artline röstar på hemlig.
Jag tycker fortfarande att rösten på Niyama i andra dl är skum. Dessutom så hoppas jag på att jag bara har lyckats rösta på ulvar i denna leken.
Jag kan ändra till Artline men inte till hemlig.
Artline är givetvis den sista ulven och nu fattar jag varför hon inte vill lämna cirkus sida och varför cirkus tvärvände.
Jag misstänker att dom.är kärlekspar och det var därför cirkus var så enveten med att inte Lena och Q var det. Men för att få ut ulven Artline kommer cirkus oxå dö på kuppen såklart