Studentkorridoren (aka Dårulvsleken)

@fio hur övertygad är du egentligen om cirkus ondhet?

Jag tror faktiskt mer på hemlig… tycker cirkus känns mer som en god som tröttnat på att försvara sig…

Jag kan ju börja med att tycka att jag inte hittar en roll som kan skydda. Även Niyama höll med om det - att en ren ängel inte fanns men det fanns kanske en bagare eller välsignad. Jag tror hom hade rätt.
Det borde betyda att det BORDE blivit käk nu. Men det blev det inte. Jag tror att ulven helt enkelt sket i att käka för den som borde blivit käk är den som INGEN misstänker.

cirkus röstar på Artline

Ingen har misstänkt henne -hon har glidit med så jäkla fint. Mirtai och hon brukar hitta varandra som goda men det hände inte. Jag tror hon har lurat brallorna av oss allihop.
Jag är misstänkt pga jag inte följt med i dreven - hon HAR följt med i dreven.

Det är sällan den som är misstänkt som faktiskt är ulven i slutet.

Jag vet faktiskt inte vad cirkus håller på med. Jag tror snarare att hon är en god som ledsnat än ulv. Jag tror inte att hon hade röstat som hon har gjort om hon vore ulv.

Det här är skitsvårt.

Artline röstar på hemlig.
Jag tycker fortfarande att rösten på Niyama i andra dl är skum. Dessutom så hoppas jag på att jag bara har lyckats rösta på ulvar i denna leken.
Men Aaaaaha Jag har precis fattat tror jag vad det handlar om.

Jag kan ändra till Artline men inte till hemlig.
Artline är givetvis den sista ulven och nu fattar jag varför hon inte vill lämna cirkus sida och varför cirkus tvärvände.

Jag misstänker att dom.är kärlekspar och det var därför cirkus var så enveten med att inte Lena och Q var det. Men för att få ut ulven Artline kommer cirkus oxå dö på kuppen såklart

Artline är givetvis den sista ulven och nu fattar jag varför hon inte vill lämna cirkus sida och varför cirkus tvärvände.

Jag misstänker att dom.är kärlekspar och det var därför cirkus var så enveten med att inte Lena och Q var det. Men för att få ut ulven Artline kommer cirkus oxå dö på kuppen såklart
Jag kan byta till artline med. Tror ju som sagt både hon och cirkus är onda och nu skaffar alibi till cirkus.

Vad händer, ska vi ändra

• Gilla
Reactions: fio

Nej jag tror inte alls att de är kärlekspar. I så fall kan du ha kvar rösten på cirkus så ryker båda i ett och då får vi ju ut ulven ändå enligt din teori 👍🏼

Jag är inte säker, med tanke på cirkus vändning om dig. Har dessutom varit lite skum på cirkus tidigare, om du minns.
Orkar inte leta upp mina egna inlägg nu dock (mobilspel).

Edit: svar till @Artline, mitt citat kom visst inte med.

Nej @fio nu tror jag faktiskt att du är ute och cyklar rejält. Det är väl klart att hemlig inte drar sig för att ändra till Art om det gör att hon kan fortsätta rädda sig själv? 😅

Börjar fundera på om det inte är DU som är sista ulven nu?

• Haha
Reactions: fio

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 579
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar