Snurrfian
Moderator
Du gör det lite för enkelt med dina egna godförklaringar, att Habina skulle ha röstat på dig i dl 1 för att du är god är tunnt - det händer ganska ofta att ulvar röstar på andra ulvar i dl 1 just för att skapa alibi, så det talar snarare emot din godhet istället för för.@Habina och @Niyama, strulade till det med svaret.
Det var någon kommentar som fick mig att få nån känsla, det var nog den här tror jag. Att jag fick lite kritik för enkla motiveringar, och så fortsätter hon själv med (vad jag tycker) låter som just ingenting med substans heller. Men det kanske är just för att jag kände mig lite kritiserad, jag vet inte! Fick i alla fall någon känsla där. Habina visste troligtvis (?) att jag var god och lade sin röst på mig i DL 1, frågan är om Snurrfian också visste det. Jag vill inte kasta sten i glashus heller, DL1 var ju supersvårt att rösta i! Försöker också ha med i åtanke att Snurrfian kan vara god som letar onda helt enkelt och hugger på sånt som inte klingar helt rätt, vilket jag också har förståelse för att mina inlägg inte gör ibland.