Jag ÄR förvirrad, det är ingen nyhet för denna lek. Brukar vara så för det mesta .Okej, jag måste ju åter igen banta ner vilka jag kan rösta på. Känner mig som sagt fortfarande förvirrad och allmänt lost, så det får bli någon form av uteslutningsmetod idag igen...
Ok, blev tydligen för långt om jag inkluderade citaten. Så vill ni se vad jag baserar tankarna på så får ni kolla in mina inlägg #634, #637, #638.
(Om jag gjort rätt så ska länkar till inläggen finnas i siffrorna)
Niyama tror jag inte att jag vill rösta på idag helt enkelt för att jag inte ser det skumma i henne (som vissa av er andra verkar se?). Jag tycker som sagt att hon har resonerat vettigt genom leken och sedan hennes röstrad som kanske talar lite till hennes fördel.
cirkus tänker jag nog inte heller rösta på idag. Faktiskt mest av samma anledning som igår, men också för att jag inte tycker att hon har skrivit något sådär superskumt.
hemlig kan jag kanske också tänka mig att inte rösta på idag. Läste något (tror det var från Q?) om att hemlig brukar vara förvirrad (kanske inte helt rätt ordval igen, förlåt hemlig, menar inget illa) och ja, det stämmer faktiskt. Så i väntan på något ännu mer skumt så kanske jag vågar släppa hemlig lite.
Q är jag inte säker på alls. Tycker att hon är aktiv och skriver många inlägg men det gör hon oavsett roll/sida och jag har ofta mycket svårt att läsa av Q. Men jag kan nog tänka mig att inte rösta på Q i alla fall. Men det är också lite för att hon är en av de mest aktiva och det känns trist att bara rösta på de mest aktiva (ja, det är lite kasta-sten-i-glashus varning på den).
Harrysen känner jag mig mer osäker på nu än vad jag gjorde när jag inläggen som är citerade. Pga mitt inlägg #639. Ser dock fram emot att se vad hon har att säga om de frågorna jag ställde till henne, det kanske får mig att ändra åsikt
Resten av spelarna har jag väldigt svårt att placera.
Detta är i alla fall mina tankar just nu...
Just nu känner jag att jag har svårt att komma med egna teorier. Läser era och tycker alla låter mer eller mindre rimliga, så det känns som jag måste försöka få nån jag litar på. Hur det ska gå till förtäljer inte historien dock.