Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla möbelannonser, där storlek saknas.
Till exempel bord.
Standardfrågan de kommer att få är ju "vilken storlek?.
Varför inte ange den direkt så slipper folk fråga och du får bara kontakt med de som verkligen är intresserade.
Du bespara mig också tid att fundera över möbler som har, för mig, fel storlek.
mina annars fullt tillräkneliga familjemedlemmar och släktingar grillade igår på gården utanför vår sommarstuga tänkte inte på det förrän nu då hunden väckte mig... Och nu kan jag inte somna om för att jag är arg och besviken. De var 14 stycken Minst ett par stycken måste ju haft invändningar Jag vill inte att mina familjemedlemmar ska vara idioter
Mina är det (idioter alltså). Det påverkar inte min mängd hjärnceller
En grej du kan prova före du tar fram mål och pensel, är att dränka fläcken med hårspray, vänta en stund, och torka bort. Brukar fungera bäst på färska, våta fläckar (och helst inte för porös yta), men det kan ju alltid vara värt ett försökNär man köper billig hårfärg och råkar få lite på badrumsväggen och skiten vägrar gå bort!
Bara hämta färg (Har som tur är kvar sen renoveringen) och ställa sig och pensla imorrn. Surt
Visa bifogad fil 17475
Nonchalanta personer som "råkar" släppa ut våra innekatter. När jag påtalade att vi hittade ena katten ute när vi vart iväg en sväng blev svaret "ojdå det var inte bra. De var ute igår också"
Sådana människor hade inte fått sätta sin fot i mitt hus igen. Nu har jag inte innekatt men mitt hem - mina regler och när det häller katten är de inte bara något hittepå, det är för att hon ska må bra.
Tyvärr är vi inte hemma utan på besök vilket gör att det nästan känns ännu värre nästa gång får katterna stanna hemma