Personer som inte bara särskriver utan gör ett mellanrum mellan ord och skiljetecken. Eller personer som skriver ”,,,,,” istället för ”...”. Jag vill inte påstå att jag skriver på exakt korrekt svenska, men kom igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försäkringskassan - det får väl gå som lön då!Jag stör mig på att Swedbank inte tillhandahåller fler svarsalternativ (alt möjlighet att skriva själv) när man ska svara på deras frågor om ens ekonomi. Och på att det inte går att använda appen utan att svara
Nu tror jag förvisso att de skiter fullständigt fan i att mina försäkringspengar inte är en gåva som jag fick bocka i, men det stör mig att det a) blir fel, och b) gör appen otillgänglig för en del med samma/liknande diagnoser som jag har.
Nja, nu gällde det inte inkomst från FK (det fick gå som pension iom att det jag får ut är just pension) utan var man fått in kapital från. I mitt fall från en privat försäkring men det fanns inte som alternativ, så jag bockade i gåva. Men tyvärr är det ju inte ett alternativ för ganska många andra med samma/liknande diagnoser som jag har, som ofta strävar efter att saker ska vara rätt och rentav stängs ute från appen när de inte kan svara på frågan av rädsla för påföljder när svaret inte stämmer.Försäkringskassan - det får väl gå som lön då!
Har ägnat alldeles för mycket tid på att se serien How I Met Your Mother på Netflix, och nu såg jag sista avsnittet och jag slutet var ju bara helt fel!
Kan du pretty please spoila svaret? Jag blev orimligt nyfiken.
Huvudkaraktären ägnar då 9 säsonger á 22 avsnitt att förklara hur han mötte barnens mamma. Alla dejter han varit på, tjejer han älskat bla en av sina bästa vänner som sen gifter sig med en annan av gänget, vilket för övrigt är basen för hela sista säsongen! I sista avsnittet så möter han då sitt livs kärlek, och under säsongen har man fått framåtblickar, hur de får barn, han friar till henne, och lite annant. Men i sista avsnittet när han då äntligen träffat henne får man också reda på att hon dör efter ca 10 år! Och han lever som änkling med sina två barn och vill egentligen fråga om det är okej om han dejtar den där vännen från tidigare, som nu är frånskild igen.
Hur kan de bara ha ihjäl kvinnan som vi väntat på i 9 säsonger!
Dumjävlar som inte kan hålla avstånd, extra störande när de har barn i bilen. Dumjävlar som när jag signalerar lite fint med bromsljusen om och om igen bara kryper närmare upp i arslet varje gång. Vi snackar avstånd i kategorin centimetrar på 100-väg liksom.
KAN hända att jag blev lite långsam. En sisådär 40 km/h under gränsen eller så...
Dumjävlar som inte kan hålla avstånd, extra störande när de har barn i bilen. Dumjävlar som när jag signalerar lite fint med bromsljusen om och om igen bara kryper närmare upp i arslet varje gång. Vi snackar avstånd i kategorin centimetrar på 100-väg liksom.
KAN hända att jag blev lite långsam. En sisådär 40 km/h under gränsen eller så...
Netto har bbq-chips året om. (ett tips)Stör mej som fasen på att mina älskade bbq-chips bara är en sommarsmak.
Dom har jag ju provat nån gång. Det hade jag nästan glömt. Hmm, fast har jag glömt det så var dom nog inte lika bra som EstrellasNetto har bbq-chips året om. (ett tips)