Störiga saker vi stör oss på - del 9

Sluta konsumera blodförtunnande saker. Så som tee, kaffe, tuggummi och lägg is på pannan sidorna av nacken.
Dricker varken te eller kaffe och tuggar inte tuggummi. Har känsliga kärl bara, ligger i släkten.
Blodstoppande vadd i väskan så är det no prob egentligen, men givetvis sjukt störande att behöva pilla med :down:

Dricker varken te eller kaffe och tuggar inte tuggummi. Har känsliga kärl bara, ligger i släkten.
Blodstoppande vadd i väskan så är det no prob egentligen, men givetvis sjukt störande att behöva pilla med :down:
Har samma problem, försökte dricka grönt tre. Bad Idea, så tråkigt bara när folk tycker man är problematisk när man varken dricker tee eller kaffe.

Har samma problem, försökte dricka grönt tre. Bad Idea, så tråkigt bara när folk tycker man är problematisk när man varken dricker tee eller kaffe.
Eller hur! Jag gillar varken eller och har aldrig sett nån vits i att lära mig gilla det (nåja, jag har försökt med chokladte, men det smakar ju te liksom). Nu dricker jag dessutom varken läsk, saft, juice eller alkohol annat än i undantagsfall så folk är smått förstörda när de inte kan bjuda på annat än vatten :p

Eller hur! Jag gillar varken eller och har aldrig sett nån vits i att lära mig gilla det (nåja, jag har försökt med chokladte, men det smakar ju te liksom). Nu dricker jag dessutom varken läsk, saft, juice eller alkohol annat än i undantagsfall så folk är smått förstörda när de inte kan bjuda på annat än vatten :p
Förlåt, jag försökte komma på svaret själv men kunde inte komma på något alls ... Vad dricker du förutom vatten då?? :confused::rofl:

Edit: Kom på! Mjölk? :idea:

Dricker läsk å sade men folk brukar inte ha det hemma. Jag vet, känns som dom tucker man gör dom till en dålig värd :cautious: Aldrig träffat på nån som mig, skönt å veta att man inte är själv :)

Förlåt, jag försökte komma på svaret själv men kunde inte komma på något alls ... Vad dricker du förutom vatten då?? :confused::rofl:

Edit: Kom på! Mjölk? :idea:
Gud nej, mjölk är vidrigt! Jag dricker vatten, och kolsyrat vatten. Räcker bra så till vardags :) Kan ta läsk eller något lättare alkoholhaltigt vid speciella tillfällen men jag ska inte dricka läsk då det gör mig mätt (läkares order, lika med saft och juice, jag behöver min hunger då jag tenderar att inte äta annars) och tar medicin som inte ska blandas med alkohol så det blir inte mycket av den varan heller.

Dricker läsk å sade men folk brukar inte ha det hemma. Jag vet, känns som dom tucker man gör dom till en dålig värd :cautious: Aldrig träffat på nån som mig, skönt å veta att man inte är själv :)
Har inte stött på någon som oss jag heller faktiskt!
Jag brukar säga åt de att de är skitfåniga och att jag helt seriöst tycker om kranvatten. Det är dock bland släktingar så de har lärt sig sakta men säkert. Främmande är svårare men tur i oturen så har jag inget socialt liv ändå :laugh:

Gud nej, mjölk är vidrigt! Jag dricker vatten, och kolsyrat vatten. Räcker bra så till vardags :) Kan ta läsk eller något lättare alkoholhaltigt vid speciella tillfällen men jag ska inte dricka läsk då det gör mig mätt (läkares order, lika med saft och juice, jag behöver min hunger då jag tenderar att inte äta annars) och tar medicin som inte ska blandas med alkohol så det blir inte mycket av den varan heller.

Jag brukar säga åt de att de är skitfåniga och att jag helt seriöst tycker om kranvatten. Det är dock bland släktingar så de har lärt sig sakta men säkert. Främmande är svårare men tur i oturen så har jag inget socialt liv ändå :laugh:
Här är ännu en som enbart dricker vatten :D

Got it :up: Det bara lät som att du hade andra drycker förutom vatten och jag kliade mig i skallen över vad det kunde vara :D

stör mig (igen) på vägarbeten.
Visserligen jobbas det, men rödljus som förlänger restiden med en kvart varje gång uppskattas inte.

Eventuellt blir vägen bättre när de är klara om ett drygt år men jag tror inte att den kommer att bli snabbare (tror inte de kommer att höja hastigheten den sträckan, det är alldeles för många avtagsvägar för det).

Vattenslangen. Har varit utan möjlighet att vattna med slangen i några veckor - tänkte ”åh, vad skönt det ska bli nu”. Var den välkomnande? NEJ! Var den glad att se mig? NEJ! Trasslade den sig? JA! Knöt den ihop sig till en stor härva? JA! Fastnade den när jag försökte dra? JA! Vek den sig så det inte kom något vatten? JA! JA! JA!!!
(Och den gjorde mig både blöt och smutsig :cautious:)

Varför kan den inte bara samarbeta? :arghh:

(Alltså, jag blir på riktigt jätteprovocerad av den här vattenslangen O_o)

En liten bjäpphund står å skäller på gården där finns även en bäbis. Detta leder till hunden skäller 👉 bäbisen skriker 👉 hunden skäller 👉 bäbisen skriker 👉 hunden skäller 👉 bäbisen skriket å så vidare. Har pågått i en kvart, gå ifrån med en av dom för f*n.

Män.
Som står i publikhav och tar orimligt mycket plats på andras bekostnad.
Som är mindre lyhörda än en jävla sten och försöker följa med en hem.
Som gjort att man automatiskt skyller på att man har partner för att de så sällan kan ta ett jävla nej.

På mig själv som inte bara vände tillbaka mot folkmassor och poliser utan fortsatte gå och försökte vara trevlig trots sjukt obehaglig situation.
På mig själv för att jag stör mig på mig själv när det inte är jag som är problemet.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
87 989
Senast: Bexzor
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
692
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
25 265
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar