Alla svenskar som envisas med att på fullaste allvar sätta termometern i solen och sen säger "vi har 59 grader på vår balkong nu!".
Hälften av mina FB vänner gör så. Stör mig också på det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla svenskar som envisas med att på fullaste allvar sätta termometern i solen och sen säger "vi har 59 grader på vår balkong nu!".
Hahaha - du menar min mamma...
JA, det är jätte-störigt!
Åh det är inte bara jag som stör mig alltså? Yay! Jag blir tokig! Får sitta på händerna för att inte skriva nåt .Hälften av mina FB vänner gör så. Stör mig också på det!
Dricker varken te eller kaffe och tuggar inte tuggummi. Har känsliga kärl bara, ligger i släkten.Sluta konsumera blodförtunnande saker. Så som tee, kaffe, tuggummi och lägg is på pannan sidorna av nacken.
Har samma problem, försökte dricka grönt tre. Bad Idea, så tråkigt bara när folk tycker man är problematisk när man varken dricker tee eller kaffe.Dricker varken te eller kaffe och tuggar inte tuggummi. Har känsliga kärl bara, ligger i släkten.
Blodstoppande vadd i väskan så är det no prob egentligen, men givetvis sjukt störande att behöva pilla med
Eller hur! Jag gillar varken eller och har aldrig sett nån vits i att lära mig gilla det (nåja, jag har försökt med chokladte, men det smakar ju te liksom). Nu dricker jag dessutom varken läsk, saft, juice eller alkohol annat än i undantagsfall så folk är smått förstörda när de inte kan bjuda på annat än vattenHar samma problem, försökte dricka grönt tre. Bad Idea, så tråkigt bara när folk tycker man är problematisk när man varken dricker tee eller kaffe.
Förlåt, jag försökte komma på svaret själv men kunde inte komma på något alls ... Vad dricker du förutom vatten då??Eller hur! Jag gillar varken eller och har aldrig sett nån vits i att lära mig gilla det (nåja, jag har försökt med chokladte, men det smakar ju te liksom). Nu dricker jag dessutom varken läsk, saft, juice eller alkohol annat än i undantagsfall så folk är smått förstörda när de inte kan bjuda på annat än vatten
Nä de menar allvar! 100% allvar.Hahahahaha Klipskt! Alternativt extremt dålig humor? Kan inte avgöra.
Dricker läsk å sade men folk brukar inte ha det hemma. Jag vet, känns som dom tucker man gör dom till en dålig värd Aldrig träffat på nån som mig, skönt å veta att man inte är självEller hur! Jag gillar varken eller och har aldrig sett nån vits i att lära mig gilla det (nåja, jag har försökt med chokladte, men det smakar ju te liksom). Nu dricker jag dessutom varken läsk, saft, juice eller alkohol annat än i undantagsfall så folk är smått förstörda när de inte kan bjuda på annat än vatten
Gud nej, mjölk är vidrigt! Jag dricker vatten, och kolsyrat vatten. Räcker bra så till vardags Kan ta läsk eller något lättare alkoholhaltigt vid speciella tillfällen men jag ska inte dricka läsk då det gör mig mätt (läkares order, lika med saft och juice, jag behöver min hunger då jag tenderar att inte äta annars) och tar medicin som inte ska blandas med alkohol så det blir inte mycket av den varan heller.Förlåt, jag försökte komma på svaret själv men kunde inte komma på något alls ... Vad dricker du förutom vatten då??
Edit: Kom på! Mjölk?
Har inte stött på någon som oss jag heller faktiskt!Dricker läsk å sade men folk brukar inte ha det hemma. Jag vet, känns som dom tucker man gör dom till en dålig värd Aldrig träffat på nån som mig, skönt å veta att man inte är själv
Här är ännu en som enbart dricker vattenGud nej, mjölk är vidrigt! Jag dricker vatten, och kolsyrat vatten. Räcker bra så till vardags Kan ta läsk eller något lättare alkoholhaltigt vid speciella tillfällen men jag ska inte dricka läsk då det gör mig mätt (läkares order, lika med saft och juice, jag behöver min hunger då jag tenderar att inte äta annars) och tar medicin som inte ska blandas med alkohol så det blir inte mycket av den varan heller.
Har inte stött på någon som oss jag heller faktiskt!
Jag brukar säga åt de att de är skitfåniga och att jag helt seriöst tycker om kranvatten. Det är dock bland släktingar så de har lärt sig sakta men säkert. Främmande är svårare men tur i oturen så har jag inget socialt liv ändå
Got it Det bara lät som att du hade andra drycker förutom vatten och jag kliade mig i skallen över vad det kunde varaGud nej, mjölk är vidrigt! Jag dricker vatten, och kolsyrat vatten. Räcker bra så till vardags Kan ta läsk eller något lättare alkoholhaltigt vid speciella tillfällen men jag ska inte dricka läsk då det gör mig mätt (läkares order, lika med saft och juice, jag behöver min hunger då jag tenderar att inte äta annars) och tar medicin som inte ska blandas med alkohol så det blir inte mycket av den varan heller.
Har inte stött på någon som oss jag heller faktiskt!
Jag brukar säga åt de att de är skitfåniga och att jag helt seriöst tycker om kranvatten. Det är dock bland släktingar så de har lärt sig sakta men säkert. Främmande är svårare men tur i oturen så har jag inget socialt liv ändå