Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men örkSaften jag köpte i tron att den skulle vara ok, för det har den alltid varit, smakar som sopor luktar Visar sig att de bytt till sötningsmedel pga sockertaxan.. Men den smakar verkligen skit, och efter en googling verkar det som att de flesta tycker som jag..
ja.. Jag trodde seriöst det var nåt fel på flaskan jag köptMen örk
Kreativt!Tittar på en barnfilm där ett barn heter Russel och de översätter till Oskar
Finns även en fågel som heter Kevin, de översätter till Kenneth
Förra veckan såg jag annons för svensk blandfärs för 39,95 kg är det billigt eller dyrtJag stör mig på att den billiga köttfärsen jämt är från Irland så varje gång jag ser billig färs i reklambladen slutar i irritation över att jag inte kan ta del av rabatten. Som fattig pensionär räknas varenda krona så billig färs vore skitbra att köpa hem, men jag är hellre utan färs än köper utländsk sådan
Förra veckan såg jag annons för svensk blandfärs för 39,95 kg är det billigt eller dyrt
Jag köper också alltid svenskt
Jag hade redan frysen full dockDet är billigt.
Billigt! Det kan jag ha tur och hitta här också, men nötfärsen går icke, då är den irländskFörra veckan såg jag annons för svensk blandfärs för 39,95 kg är det billigt eller dyrt
Billigt! Det kan jag ha tur och hitta här också, men nötfärsen går icke, då är den irländsk
Ica vet jag hade det rätt nyligen. Willys tycker jag brukar vara sämre så sett, brukar mest se att de har 40 kr/förpackning men att det då bara är 500 gram.Ja, det billigaste jag sett på svensk nötfärs på sistone är 59,90 och då var det någon ICA Kundkort-special. Eller om det var Willys Plus, kommer inte ihåg.
Stör mig på radioreklam för bilvärmare...nu Det är 30 grader i skuggan och de sjunger kom ut till en varm bil med hjälp av ….värmare
De borde ju möjligtvis göra reklam för hur man kan få en kall bil
AC vadåförnågotDet skulle jag behöva! Dumma AC som lagt av.. *mutter mutter*
Gillade City Gross förut för dom hade bara svenskt kött till bra pris men nu har dom ocksåFörra veckan såg jag annons för svensk blandfärs för 39,95 kg är det billigt eller dyrt