Störiga saker vi stör oss på - del 9

Jag stör mig på att idioter får ha hund. Jag vill inte att främmande hundar släpps fram till mig utan att man kollar av att det är okej innan och jag skiter fullständigt fan i om idiotfan känner hen jag sällskapade med - speciellt inte när både jag och hen vet att hundjävlarna bits! :rage:

6 timmars jobbads vart 6,5 utan rast så inte fått i mig något. Hur fan ska man låta bli å köpa socker efter den blodsockerkraschen :banghead:

Saften jag köpte i tron att den skulle vara ok, för det har den alltid varit, smakar som sopor luktar :yuck::yuck: Visar sig att de bytt till sötningsmedel pga sockertaxan.. Men den smakar verkligen skit, och efter en googling verkar det som att de flesta tycker som jag..

Jag stör mig på att den billiga köttfärsen jämt är från Irland så varje gång jag ser billig färs i reklambladen slutar i irritation över att jag inte kan ta del av rabatten. Som fattig pensionär räknas varenda krona så billig färs vore skitbra att köpa hem, men jag är hellre utan färs än köper utländsk sådan :meh:

Jag stör mig på att den billiga köttfärsen jämt är från Irland så varje gång jag ser billig färs i reklambladen slutar i irritation över att jag inte kan ta del av rabatten. Som fattig pensionär räknas varenda krona så billig färs vore skitbra att köpa hem, men jag är hellre utan färs än köper utländsk sådan :meh:
Förra veckan såg jag annons för svensk blandfärs för 39,95 kg är det billigt eller dyrt :confused:
Jag köper också alltid svenskt :)

Stör mig på radioreklam för bilvärmare...nu O_o Det är 30 grader i skuggan och de sjunger kom ut till en varm bil med hjälp av ….värmare :cautious:
De borde ju möjligtvis göra reklam för hur man kan få en kall bil :p

Det skulle jag behöva! Dumma AC som lagt av.. *mutter mutter*

Person lägger upp en bild från sjukhussängen på fb och skriver "aldrig vart med om värre smärta".
Får givetvis en massa frågor vad som hänt och svarar att hon inte vill skriva ut det på fb.
Ett par dagar senare kommer ett inlägg "eftersom ni tjatar ska jag skriva vad som hänt så att jag slipper skriva det tusen gånger i pm!..." fortsätter sedan med historien

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
87 952
Senast: Bexzor
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
692
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
25 265
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar