Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du med människa?
Röda korset undrar om jag är gravid?
Fast grundproblemet är väl att någon skickar runt sexrelaterade klipp på en arbetsplats? Oavsett vad klippet visar ifråga om sex.Jag stör mig på att en kollega skickade runt ett youtube-klipp på en samling folk med en udda kink (de klädde ut sig i någonsorts sado masochistiska häst-kläder och hästutrustning och sprang omkring med vagnar och en massa annat) och att kollegan sedan skrattade högljutt åt att det var det sjukaste hon sett, och att några hakade på och höll med om att det var äckligt och sjukt. Eh, vad hände med "ditt kink är inte mitt kink..." så jag sa att ja det där var ju rätt speciellt, men jag tycker att det är ju fint att folk är olika och att de bjuder såpass på sig själva att de vågar visa upp sig i ett klipp sådär.
Är du med människa?
Röda korset undrar om jag är gravid?
Nån som bryr sig mycket tror du i halv/helmörker?Det är Peace & Love om mindre än en vecka och jag har både åkt på en hälspricka och insett att jag fryser och måste skaffa en kofta om jag ska kunna vara ute på festivalkvällarna. Bara för det kommer det jag beställt säkert sitta skitdåligt och sprickan vägra läka
Ptja, jag kanske?Nån som bryr sig mycket tror du i halv/helmörker?